quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu is over en uit. niet voor niks live op cam een tekening voor hem gemaakt met een duidelijke boodschap
Jij hebt het echt gemaakt in je leven man wowquote:Op maandag 20 januari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan alles maken bij LR. Dat jij dat niet kan, komt door je vercrackte persoonlijkheid en je grijs schaamhaar. En je slurfje.
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.quote:
Jwzquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt het echt gemaakt in je leven man wow
Je weet toch hoe leuk ik benquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.
Kale koppen niet te stoppen.quote:
Bewijzen alles.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.
Daarom, kan ik goed beschilderenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen.
[..]
Bewijzen alles.
Behalve Stijn, die haat je nu nog meer dan vroeger omdat elke keer als hij zichzelf sherlockt er 25 pagina's met irrelevante posts van jouw verschijnen die over hem en jullie vermeende seksuele affectie gaan.quote:
Daarom zeg ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet toch hoe leuk ik ben
Daarom wil ik dus afspreken zodat je het kunt zien.quote:
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te makenquote:
Ik wacht op mijn miljoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus afspreken zodat je het kunt zien.
Dit boeit me echt niet. Zolang ik mijn lusten en behoeftes maar op Stijn kan botvieren.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve Stijn, die haat je nu nog meer dan vroeger omdat elke keer als hij zichzelf sherlockt er 25 pagina's met irrelevante posts van jouw verschijnen die over hem en jullie vermeende seksuele affectie gaan.
Wauwquote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te maken![]()
[ afbeelding ]
Dit gaat in fobo.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Dat is nog eens een weinig verhullende doodsverwensing.
Hier zal hij dus echt nooit akkoord mee gaan zolang je je excuses niet aan gaat bieden .quote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit boeit me echt niet. Zolang ik mijn lusten en behoeftes maar op Stijn kan botvieren.
Wat. Hij staat nog op het plateau en ik heb het live op TC getekend. Dan is het gewoon artistiek verantwoordquote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Dat is nog eens een weinig verhullende doodsverwensing.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom zou jij een miljoen waard zijn?
Heeft hij pech.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier zal hij dus echt nooit akkoord mee gaan zolang je je excuses niet aan gaat bieden .
Omdat ze de glazen fanta door je kamer gooitquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom zou jij een miljoen waard zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |