Ja, dat zou een flinke concurrent voor Nederland en België kunnen worden...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef grazz het volgende:
Is deze al voorbij gekomen? Uit de Estse voorronde. Vind het serieus prachtig![]()
![]()
Ze deed trouwens eerder mee voor Estland in 2009 met het magische Randajad:
Ach, ik denk dat het nog wel meevalt. Ik vind het een positieve ontwikkeling dat de nummers steeds meer van deze tijd worden, en hoop dat er dit jaar geen nummer tussen zit als Euphoria of Only Teardrops, dat maakt het wel spannender. En wat betreft de kansen kun je er vrij weinig over zeggen tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Als Estland en Letland de liedjes kiezen die jullie hebben gepost dan ben ik bang dat de kans op een halve finale voor Nederland toch aardig slinkt... ik geloof niet dat Azerbaijan, Armenie, Rusland en Oekraine de finale gaan missen, hetzelfde geldt voor IJsland en Zweden....
Ik vind die juist een beetje tegenvallen, nummer van 2009 was juist erg goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef grazz het volgende:
Is deze al voorbij gekomen? Uit de Estse voorronde. Vind het serieus prachtig![]()
![]()
Bij het starten van het nummer dacht ik echt: "Wat is dit......", maar het is wel echt een goed nummer!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:10 schreef grazz het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |