48 leuke gesprekken, 0 matchesquote:
Al mee bezig, maar zelfvertrouwen koop je niet bij de buurtsuperquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dat geval kan je maar beter dat hele daten laten zitten en wat aan jezelf gaan doen.
Ik dacht dat jij genoeg ervaring met Fok!sters had? Zoals Huppel en TGNDquote:
Whut? Nou Huppel niet hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
48 leuke gesprekken, 0 matches
[..]
Al mee bezig, maar zelfvertrouwen koop je niet bij de buurtsuper
[..]
Ik dacht dat jij genoeg ervaring met Fok!sters had? Zoals Huppel en TGND
Hij probeert het in ieder geval wel vaak genoegquote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik dacht dat jij genoeg ervaring met Fok!sters had?
Haha, wat?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik dacht dat jij genoeg ervaring met Fok!sters had? Zoals Huppel en TGND
Dat is maar gekkigheid, en dat weet je bestquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij probeert het in ieder geval wel vaak genoeg
Zoals ik wel vaker heb gezegd. Je doet het af als gekkigheid, maar volgens mij zit er vaak wel wat hoop bij.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
Dat is maar gekkigheid, en dat weet je best
Ik heb jou toch ook niet proberen te hosselen?
Pls, als de vrouw in kwestie aangeeft dat je haar wel mag volspuiten, doe je het echt wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is maar gekkigheid, en dat weet je best
Ik heb jou toch ook niet proberen te hosselen?
Tja als iemand er op in gaat zou ik het wellicht niet laten nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik wel vaker heb gezegd. Je doet het af als gekkigheid, maar volgens mij zit er vaak wel wat hoop bij.
Klopt, zeg ook niet dat je het bij iedereen probeert
Ok, dan verwar ik je misschien met een ander. Maar ik mag doodvallen als jij TGND niet bijzonder goed kentquote:
Dat werd niet duidelijk bekendgemaakt bij de speeddate organisatie die ik had gekozen. Alleen een mailtje met "geen matches" of "niet wederzijds ja ingevuld", geen aantallen of duidelijkheid of vrouwen mij zagen zitten. Sowieso interesseert het me dan weer minder of vrouwen die ik niet interessant vind mij leuk vinden. Zo'n egoboost hoeft nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je wel wat 'likes' gekregen die jij niet zag zitten?
Alleen de echt leukequote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, als de vrouw in kwestie aangeeft dat je haar wel mag volspuiten, doe je het echt wel.
Zijn partnerkeuze doet vermoeden van wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, als de vrouw in kwestie aangeeft dat je haar wel mag volspuiten, doe je het echt wel.
Ik ken haar niet bijzonder goed. 1 Keer mee afgesproken, en daarna nog een keer op een meet gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ok, dan verwar ik je misschien met een ander. Maar ik mag doodvallen als jij TGND niet bijzonder goed kent
[..]
Dat werd niet duidelijk bekendgemaakt bij de speeddate organisatie die ik had gekozen. Alleen een mailtje met "geen matches" of "niet wederzijds ja ingevuld", geen aantallen of duidelijkheid of vrouwen mij zagen zitten. Sowieso interesseert het me dan weer minder of vrouwen die ik niet interessant vind mij leuk vinden. Zo'n egoboost hoeft nou ook weer niet.
Ik kreeg vandaag nog een privebericht van iemand op een contactsite, compleet met mailadres en telefoonnummer. Even gegoogled, maar afgezien van compleet veneukt geschreven Nederlands was diegene ook nog eens ronduit onaantrekkelijk
Vriendelijk maar duidelijk het contact met diegene afgewezen dus.
Damn, wie lag er dan naast haar vorig jaar op die meet bij huppel? Ben ik nou echt totaal dement?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken haar niet bijzonder goed. 1 Keer mee afgesproken, en daarna nog een keer op een meet gezien.
Er zijn er wel een aantal die haar een heel stuk beter kennen
Toch wel jammer. Ooit zelf gespeeddate en vond de info over hoeveel anderen 'ja' hebben gezegd vooral gewoon interessant. Kijken of je inschatting kloptequote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dat werd niet duidelijk bekendgemaakt bij de speeddate organisatie die ik had gekozen. Alleen een mailtje met "geen matches" of "niet wederzijds ja ingevuld", geen aantallen of duidelijkheid of vrouwen mij zagen zitten. Sowieso interesseert het me dan weer minder of vrouwen die ik niet interessant vind mij leuk vinden. Zo'n egoboost hoeft nou ook weer niet.
Kijk aan.. toch in trek. helaas alleen niet wat je echt wildequote:Ik kreeg vandaag nog een privebericht van iemand op een contactsite, compleet met mailadres en telefoonnummer. Even gegoogled, maar afgezien van compleet veneukt geschreven Nederlands was diegene ook nog eens ronduit onaantrekkelijk
Vriendelijk maar duidelijk het contact met diegene afgewezen dus.
Bedoel je niet "bij de meet op huppel"?quote:
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn partnerkeuze doet vermoeden van wel.
Ja dat was die meet dusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Damn, wie lag er dan naast haar vorig jaar op die meet bij huppel? Ben ik nou echt totaal dement?
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemen
Ik mag hopen dat hij de vrouw in kwestie in ieder geval aantrekkelijk vond en/of beetje interessant. Anders is het wel erg kansloosquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.
Die wilden ook geen relatie hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noh, dit klinkt ook leuk voor de vrouw in kwestie.
Ik neem je het ook helemaal niet kwalijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat, of ondertussen 7 jaar droogstaan. Fuck die principes dan maar. Zoals al zo vaak als tip gegeven werd hier. Terwijl ik er zogenaamd niks mee doe en niks van niemand wil aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |