abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:17:25 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135806283
quote:
6s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
bijna gaat scoren
Hoezo niet helemaal?
pi_135806319
quote:
15s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo niet helemaal?
Nog niet, hij is aan het daten, en gaat dus binnenkort scoren, naar mijn gevoel :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135807040
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Je wilt veel analyseren, bel haar gewoon, dan weet je het toch. Het is niet alsof je haar stalkt door 1 berichtje of call :')
Toch heb ik altijd geleerd dat je beter niet nog een berichtje kunt sturen als je dat al gedaan hebt, dat kan ook nogal wanhopig overkomen :P
pi_135807285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Toch heb ik altijd geleerd dat je beter niet nog een berichtje kunt sturen als je dat al gedaan hebt, dat kan ook nogal wanhopig overkomen :P
Zolang ze niet zegt " ik wil geen berichten meer van jou", mag je toch nog ééntje sturen hé, uit jouw verhaal komt het echt niet over alsof je wanhopig contact zoekt. Allez, hoplaaaa_______ nu berichtje sturen of give her a call :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:39:41 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135807287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Over wat voor tijdsbestek hebben we het nu?

Want mezelf kennende krijg ik wel eens eenb erichtje, lees het, bedenk me dat ik straks wat terug stuur, want druk.. en vervolgens niets terug stuur omdat ik het vergeet.
Helemaal niet erg om dan opnieuw wat te horen hoor.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:14 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135807344
quote:
15s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo niet helemaal?
Omdat ik een nette jongen ben. Date twee zit er inmiddels op en op beide dates was het erg gezellig en had ik als ik echt gepusht had wellicht kunnen 'scoren'. Zo zit ik echter niet in elkaar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135807372
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat ik een nette jongen ben. Date twee zit er inmiddels op en op beide dates was het erg gezellig en had ik als ik echt gepusht had wellicht kunnen 'scoren'. Zo zit ik echter niet in elkaar.
Maar.......
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:42:02 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135807378
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Nog niet, hij is aan het daten, en gaat dus binnenkort scoren, naar mijn gevoel :P
Je vertrouwen in mij doet me goed complicate! :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135807416
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want mezelf kennende krijg ik wel eens eenb erichtje, lees het, bedenk me dat ik straks wat terug stuur, want druk.. en vervolgens niets terug stuur omdat ik het vergeet.
Dat vind ik vervelend gedrag... ook in het algemeen gezien. Dan stel je iets voor, of stel je een vraag oid, en dan krijg je maar niks te horen.

Dat hoeft maar een paar keer te gebeuren, en dan ben ik er helemaal klaar mee.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:09 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135807472
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef yats het volgende:

Ik zag het 'scoren' meer als dat de date leuk was en er een tweede komt enzo. Seks stond er los van
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:16 #286
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135807528
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar.......
Haha, moet ik het hier nog posten ook? Sneaky manier om me uit de tent te lokken complicate. ;)
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:21 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135807535
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:

Dat vind ik vervelend gedrag... ook in het algemeen gezien. Dan stel je iets voor, of stel je een vraag oid, en dan krijg je maar niks te horen.

Dat hoeft maar een paar keer te gebeuren, en dan ben ik er helemaal klaar mee.
Als het gaat om een vraag voor een afspraak ofzo dan is het wat anders ja.

Ik weet ook niet wat denkwerk precies gestuurd heeft als laaste
pi_135807564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, moet ik het hier nog posten ook? Sneaky manier om me uit de tent te lokken complicate. ;)
Positieve feedback is altijd leuk toch :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:41 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135807594
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zag het 'scoren' meer als dat de date leuk was en er een tweede komt enzo. Seks stond er los van
In dat geval heb ik 'gescoord'. Date twee was dus erg gezellig en date drie gaat er ook snel komen!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:55:38 #290
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808002
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Positieve feedback is altijd leuk toch :P
Zeker!

Maar om mijn belofte aan jou in te lossen (en enkele users hier misschien een hart onder de riem te steken). Ondanks dat ik nog steeds geen versierder ben gaat het met de dame in kwestie eigenlijk vrij automatisch. Nee, we zijn nog niet in het bed beland, maar dat hoeft ook helemaal niet zo snel en daar zou ik me (zeker als je versier-issues hebt) ook niet direct op richten. Ik merk aan mezelf dat door mezelf te zijn ik gewoon geaccepteerd word (ondanks dat ik ook mijn gebreken heb). Mijn advies zou dus zijn : wees gewoon jezelf en probeer ook gewoon uit te stralen dat je het leuk vind om bij iemand te zijn.
pi_135808036
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef yats het volgende:

[..]

Zeker!

Maar om mijn belofte aan jou in te lossen (en enkele users hier misschien een hart onder de riem te steken). Ondanks dat ik nog steeds geen versierder ben gaat het met de dame in kwestie eigenlijk vrij automatisch. Nee, we zijn nog niet in het bed beland, maar dat hoeft ook helemaal niet zo snel en daar zou ik me (zeker als je versier-issues hebt) ook niet direct op richten. Ik merk aan mezelf dat door mezelf te zijn ik gewoon geaccepteerd word (ondanks dat ik ook mijn gebreken heb). Mijn advies zou dus zijn : wees gewoon jezelf en probeer ook gewoon uit te stralen dat je het leuk vind om bij iemand te zijn.
Waar kwam je haar ook alweer tegen?
pi_135808057
quote:

[..]

Zeker!

_O_

Nu nog Faxie en KT op date, dan organiseren we een meet met champagne :7
pi_135808066
quote:

[..]

Zeker!

Dat is ook de sleutel, en natuurlijk overal het leuke van inzien dan vinden mensen het ook leuk om bij jou te zijn.
Waz met jou!
pi_135808071
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het gaat om een vraag voor een afspraak ofzo dan is het wat anders ja.

Ik weet ook niet wat denkwerk precies gestuurd heeft als laaste
Ik zal het op een rijtje zetten:

Vrijdag was de date die dus aan het einde daarvan wel voor herhaling vatbaar leek. Die avond nog wat korte berichtjes maar daarna werd het stil. Zaterdag stuurde ik ook nog één berichtje waarop ook meer dan een dag lang stilte volgde. Zondag kwam dan nog van haar het bericht dat ze het (zoals ze al had gezegd) deze week inderdaad erg druk gaat hebben maar dat ze me niet vergeten is. Sindsdien stilte.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:58:04 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar kwam je haar ook alweer tegen?
Internet.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:58:19 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135808115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef denkwerk het volgende:

Vrijdag was de date die dus aan het einde daarvan wel voor herhaling vatbaar leek. Die avond nog wat korte berichtjes maar daarna werd het stil. Zaterdag stuurde ik ook nog één berichtje waarop ook meer dan een dag lang stilte volgde. Zondag kwam dan nog van haar het bericht dat ze het (zoals ze al had gezegd) deze week inderdaad erg druk gaat hebben maar dat ze me niet vergeten is. Sindsdien stilte.
Dan klinkt het in ieder geval nog niet alsof er iets aan de hand. Sinds zondag geen geluid maar hoeft niet erg gte zijn door haar drukke week. Dus mooi morgen eens een nieuw date voorstel doen ^O^
pi_135808160
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan klinkt het in ieder geval nog niet alsof er iets aan de hand. Sinds zondag geen geluid maar hoeft niet erg gte zijn door haar drukke week. Dus mooi morgen eens een nieuw date voorstel doen ^O^
Ik vergat nog te zeggen dat ik (ook op zondag) nog wel op dat berichtje gereageerd had door te zeggen dat ze dan maar iets moet laten horen zodra het kan. Verandert dat de zaak? :P
pi_135808186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef denkwerk het volgende:

[..]

[..]

Hehe ik dacht dat je haar nu aan het bellen was of of berichtje sturen :+
Allezzzzzzzz :P
pi_135808197
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef complicate het volgende:

[..]

_O_

Nu nog Faxie en KT op date, dan organiseren we een meet met champagne :7
Zaterdag komt wel emand langs, maar dat is niet echt een date. Gewoon vriendschappelijk. Wellicht gaan we samen op vakantie.
pi_135808206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef yats het volgende:

[..]

Internet.
Ow ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')