abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 12:40:35 #1
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_135714146
Beste fokkers,

afgelopen zaterdag is mijn relatie ten einde gekomen. Hoewel het allemaal maar van korte duur is geweest heb ik wel twijfels over mijn beslissing( het uitmaken).

Ik heb haar eind oktober leren kennen via tinder(beetje sneu maar verder irrelevant). Ondanks dat we elkaar niet veel hadden gesproken via whatsapp gingen we over op een date en de klik was er meteen. De afspraakjes volgden elkaar in rap tempo op en ook de sex was geweldig.
Kerst en oud & nieuw samen gevierd en ik kan niet anders zeggen dat het geweldig was. Ik kon het prima vinden met haar familie en zij met die van mij.
Voor het eerst had ik een meid die mij leek te begrijpen, ik heb eerder een relatie van 3 jaar gehad en ondanks dat het niveauverschil klein was (havo-vwo) voelde ik me toch altijd wat onbegrepen.
Het enige punt van kritiek is dat het intense verlangen er niet geweest, niet bij mij, niet bij haar. Al moet ik zeggen dat ik zoiets nog nooit echt heb ervaren op een positieve manier(ervaarde het wel toen verkering uit was mijn vorige vriendin, maar dat is negatief).

So far so good zou je zeggen echter twee weken geleden sloeg de twijfel bij haar toe. Ze werd afstandelijk via de whatsapp en liet blijken dat ze niet echt de behoefte had om me vaak te zien. Iets wat vrij tegenstrijdig is als je kijkt naar de voorgaande maanden. Ik heb dit twee weken aangekeken en kwam tot de conclusie dat het op deze manier voor mij weinig zin had. Ze bleef twijfelen en dus heb ik het maar uitgemaakt.
Ik heb haar gezegd dat mocht ze me missen de deur op een kiertje staat en ik altijd opensta voor een gesprek.

Nu ik een paar dagen heb na kunnen denken over het besluit slaat de twijfel toch enigszins toe. het is echt een geweldig leuke meid en ik had nog zoveel met haar willen doen.
Voorlopig houd ik de kaken op elkaar maar toch vraag ik mij af wat ik het best kan doen.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_135714242
Je kan niks meer doen ,je hebt het uitgemaakt.

Ik zeg geen hand vol maar een land vol.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:48:31 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_135714350
TS is 16? 17?
Dum de dum
pi_135714606
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Joene het volgende:
Je kan niks meer doen ,je hebt het uitgemaakt.

Ik zeg geen hand vol maar een land vol.
Zeg dat maar niet, dat zegt m'n opa ook al een maand lang nu en het is toch rap aan het stijgen op de lijst met mijn meest gehate uitspraken. >:)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  maandag 20 januari 2014 @ 13:00:06 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135714699
TS. Gefeliciteerd, jij hebt juist gehandeld.

Ik zie graag dat meer mannen ballen tonen zoals jij hebt gedaan. Als jij geen halfslachtige twijfelrelatie wilt dan soit, weg ermee. Geen hand vol.. etc.

Ze twijfelt, jij handelt resoluut en dat valt te prijzen! Steek in je zak dat je een mooie tijd hebt gehad en een ervaring rijker. Blijf niet hangen maar push through. Goed gedaan man!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135715380
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
TS. Gefeliciteerd, jij hebt juist gehandeld.

Ik zie graag dat meer mannen ballen tonen zoals jij hebt gedaan. Als jij geen halfslachtige twijfelrelatie wilt dan soit, weg ermee. Geen hand vol.. etc.

Ze twijfelt, jij handelt resoluut en dat valt te prijzen! Steek in je zak dat je een mooie tijd hebt gehad en een ervaring rijker. Blijf niet hangen maar push through. Goed gedaan man!
Dit dus, beter is het niet te verwoorden.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:30:27 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135715801
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef Fe2O3 het volgende:
TS is 16? 17?
Kan. Maar zou dat wat uitmaken?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135715945
Bij dit soort dingen moet ik altijd aan een quote denken: Think 100 times before you take a decision, But once that decision is taken, stand by it as one man
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_135716371
Goed gehandeld. Jammer dat ze flink ging twijfelen, maar als jij het idee hebt dat het zo niet werkt dan werkt het zo niet.
quote:
Ik heb haar gezegd dat mocht ze me missen de deur op een kiertje staat en ik altijd opensta voor een gesprek.
Dat is dan wel weer jammer. Word niet haar bitch.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:48:14 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135716554
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef BRooster het volgende:
Goed gehandeld. Jammer dat ze flink ging twijfelen, maar als jij het idee hebt dat het zo niet werkt dan werkt het zo niet.

[..]

Dat is dan wel weer jammer. Word niet haar bitch.
Dat laatste vind ik nog helemaal niet zo'n probleem. Het is wel zo netjes imo. Als TS haar bitch was geweest had hij haar wel jankend gesmeekt dat ze aub niet moet twijfelen etc. Maar hij kapt het gewoon af als signaal van "graag of niet". Het valt te prijzen dat hij die wijvenpoppekast afdoet.

Stiekem wil die hoert gewoon een ander naaien uiteraard.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 januari 2014 @ 14:02:59 #11
163650 Greys
pi_135717090
Het klinkt eerlijk gezegd alsof ZIJ het wilde uitmaken, maar niet zo goed wist hoe en toen heeft gewiebeld en gewacht en gedraald tot jij het deed.

Ik denk dat ze er toch al vanaf wilde, sorry... gezien haar getwijfel en gedoe.

Dus nee, geen spijt hebben :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:18:24 #12
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_135890066
Bedankt voor alle reacties!

Nu een paar dagen verder is de twijfel over de beslissing echt weg. Ik sta er 100 procent achter.
Vind het verder wel jammer want ik had nog graag leuke dingen met haar gedaan.
Ik maak me niet druk om de toekomst als het over de vrouwen gaat, het is meer het balen dat ik het graag nu had gehad in plaats van dat het weer een tijd duurt.
Ik twijfel er niet aan dat er weer een leuke meid op mijn komt maar een meid bij wie het meer word dan een gezellig avondje zijn natuurlijk wat lastiger te vinden.

Met mijn ex heb ik geen contact meer gehad(blijf het altijd vreemd vinden hoe je van veel contact abrupt kan overgaan naar een totale radiostilte).
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:36:54 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_135890912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef DorperTed. het volgende:
Met mijn ex heb ik geen contact meer gehad(blijf het altijd vreemd vinden hoe je van veel contact abrupt kan overgaan naar een totale radiostilte).
Het is vreemd, maar altijd het beste. Later kun je altijd nog als vrienden elkaar spreken, maar eerst moeten al die emoties weg-ebben.

Petje af, overigens. Er zijn zoveel mensen (incl. ondergetekende) die maar aan laten modderen, met veel verdriet als gevolg. Natuurlijk kan het nog even leuk zijn. Maar dat staat uiteindelijk in de weg van een relatie waar echt je hart in ligt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:39:05 #14
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_135891033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Het is vreemd, maar altijd het beste. Later kun je altijd nog als vrienden elkaar spreken, maar eerst moeten al die emoties weg-ebben.

Petje af, overigens. Er zijn zoveel mensen (incl. ondergetekende) die maar aan laten modderen, met veel verdriet als gevolg. Natuurlijk kan het nog even leuk zijn. Maar dat staat uiteindelijk in de weg van een relatie waar echt je hart in ligt.
Ook ik heb in mijn vorige relatie(dus een relatie voor degene die ik beschrijf in dit topic) aangemodderd. Dat heeft mij toentertijd inderdaad alleen maar ellende opgeleverd. Vandaar dat ik nu sneller was het in het doorhakken van die knoop.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:26:20 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135895174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Tjah we moeten er toch van leren. Soms is het gewoon heel moeilijk om los te laten en zit je nog vol hoop en geloof wellicht. Het is makkelijker gezegd dan gedaan om je hoofd erbij te houden in zulke fases.
pi_135904781
Ze heeft ondertussen wel weer een nieuw tinder-slachtoffer gevonden om onzeker te maken.

Jij hebt juist gehandeld. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')