Zeg dat maar niet, dat zegt m'n opa ook al een maand lang nu en het is toch rap aan het stijgen op de lijst met mijn meest gehate uitspraken.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Joene het volgende:
Je kan niks meer doen ,je hebt het uitgemaakt.
Ik zeg geen hand vol maar een land vol.
Dit dus, beter is het niet te verwoorden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
TS. Gefeliciteerd, jij hebt juist gehandeld.
Ik zie graag dat meer mannen ballen tonen zoals jij hebt gedaan. Als jij geen halfslachtige twijfelrelatie wilt dan soit, weg ermee. Geen hand vol.. etc.
Ze twijfelt, jij handelt resoluut en dat valt te prijzen! Steek in je zak dat je een mooie tijd hebt gehad en een ervaring rijker. Blijf niet hangen maar push through. Goed gedaan man!
Dat is dan wel weer jammer. Word niet haar bitch.quote:Ik heb haar gezegd dat mocht ze me missen de deur op een kiertje staat en ik altijd opensta voor een gesprek.
Dat laatste vind ik nog helemaal niet zo'n probleem. Het is wel zo netjes imo. Als TS haar bitch was geweest had hij haar wel jankend gesmeekt dat ze aub niet moet twijfelen etc. Maar hij kapt het gewoon af als signaal van "graag of niet". Het valt te prijzen dat hij die wijvenpoppekast afdoet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef BRooster het volgende:
Goed gehandeld. Jammer dat ze flink ging twijfelen, maar als jij het idee hebt dat het zo niet werkt dan werkt het zo niet.
[..]
Dat is dan wel weer jammer. Word niet haar bitch.
Het is vreemd, maar altijd het beste. Later kun je altijd nog als vrienden elkaar spreken, maar eerst moeten al die emoties weg-ebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef DorperTed. het volgende:
Met mijn ex heb ik geen contact meer gehad(blijf het altijd vreemd vinden hoe je van veel contact abrupt kan overgaan naar een totale radiostilte).
Ook ik heb in mijn vorige relatie(dus een relatie voor degene die ik beschrijf in dit topic) aangemodderd. Dat heeft mij toentertijd inderdaad alleen maar ellende opgeleverd. Vandaar dat ik nu sneller was het in het doorhakken van die knoop.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is vreemd, maar altijd het beste. Later kun je altijd nog als vrienden elkaar spreken, maar eerst moeten al die emoties weg-ebben.
Petje af, overigens. Er zijn zoveel mensen (incl. ondergetekende) die maar aan laten modderen, met veel verdriet als gevolg. Natuurlijk kan het nog even leuk zijn. Maar dat staat uiteindelijk in de weg van een relatie waar echt je hart in ligt.
Tjah we moeten er toch van leren. Soms is het gewoon heel moeilijk om los te laten en zit je nog vol hoop en geloof wellicht. Het is makkelijker gezegd dan gedaan om je hoofd erbij te houden in zulke fases.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is vreemd, maar altijd het beste. Later kun je altijd nog als vrienden elkaar spreken, maar eerst moeten al die emoties weg-ebben.
Petje af, overigens. Er zijn zoveel mensen (incl. ondergetekende) die maar aan laten modderen, met veel verdriet als gevolg. Natuurlijk kan het nog even leuk zijn. Maar dat staat uiteindelijk in de weg van een relatie waar echt je hart in ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |