Prominent, ben je nou voor of tegen Vindicat?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet waarom een pand waar je als buitenstaander nul meerwaarde aan krijgt op zo'n prominente plek moet staan. Waar dat pand staat had een prachtige plek geweest voor nog meer horeca of een pleintje met zitplek.

Ik ben niet tegen Vindicat. Ik ben wel tegen de plek waar ze een gebouw krijgen waar je als buitenstaander alleen maar tegenaan kijkt. En prominent ja. Aan de Grote Markt, dat vind ik een aardig prominente plek in ons relatief kleine centrumquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Prominent, ben je nou voor of tegen Vindicat?

Hihaho gebruik je al weer een paar keer dat studentikoze prominent.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Vindicat. Ik ben wel tegen de plek waar ze een gebouw krijgen waar je als buitenstaander alleen maar tegenaan kijkt. En prominent ja. Aan de Grote Markt, dat vind ik een aardig prominente plek in ons relatief kleine centrum

dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet waarom een pand waar je als buitenstaander nul meerwaarde aan krijgt op zo'n prominente plek moet staan. Waar dat pand staat had een prachtige plek geweest voor nog meer horeca of een pleintje met zitplek.

negende cirkel?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef Ofresca het volgende:
Dat pand is toch gewoon eigendom van Vindi? Dan is het toch niet zo vreemd dat de gemeente alles moet fiksen? Inclusief tegeltjes die van het oude naar het nieuwe pand gaan
Heeft iemand nog iets gehoord over de geruchten dat de Negende e.d. failliet zijn?

We, mexx, c&aquote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef RickoKun het volgende:
Beste medegrunners,
Ik heb een vraagje. Ik moet om bij een nieuwe baan goed voor de dag te komen even wat nette kleding scoren. Hiermee doel ik vooral op een pantalon en een colbert jasje. Iemand hier enig idee waar ik dat voor een scherpe prijs kan halen?

C&A. iedereen loopt erop te voeteren, maar ze hebben echt prima nette kleding voor weinig geld. En als je niet met de labels loopt te zwaaien, ziet echt geen hond waar het vandaan komtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef RickoKun het volgende:
Beste medegrunners,
Ik heb een vraagje. Ik moet om bij een nieuwe baan goed voor de dag te komen even wat nette kleding scoren. Hiermee doel ik vooral op een pantalon en een colbert jasje. Iemand hier enig idee waar ik dat voor een scherpe prijs kan halen?

quote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
C&A. iedereen loopt erop te voeteren, maar ze hebben echt prima nette kleding voor weinig geld. En als je niet met de labels loopt te zwaaien, ziet echt geen hond waar het vandaan komt
Niet dat het mij interesseert trouwens.
Thanks broeder en zuster! Zal ik daar morgen heen gaan. Hoop dat ik aangenomen wordt, dat zou echt de redding van mijn leven zijnquote:

Wel een goeie, zal even alles van het internet halenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Hopen dat ze je youtubekanaal niet ontdekken

Dus meisjes kunnen niet van meisjes houden? bekrompen ja weerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze heette Karin, kwam uit Stedum en had ontzettend ehm nah laat maar je bent een meisjehou het netjes

meisjes die van meisjes houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus meisjes kunnen niet van meisjes houden? bekrompen ja weer

ik wou het beschaafd houden, iedereen mag van iedereen houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus meisjes kunnen niet van meisjes houden? bekrompen ja weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |