Daar is het ook vaak balquote:
Alsof ik dat zou toelaten.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu pas SC.. Ik dacht dat het COS was
Goed zoquote:Op maandag 20 januari 2014 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu pas SC.. Ik dacht dat het COS was
Ik vond je al zo mild!quote:
Ik zoek een prinsquote:
Met een rode baret?quote:
Vreselijkquote:
Magquote:
Vanessa.. nu weet ik even weer niet wie dat isquote:Op maandag 20 januari 2014 02:36 schreef mootie het volgende:
Aike, Vanessa en Billy lijken minstens 10 jaar ouder dan ze zijn.
een kutkop... En een Super iri grote bek,zonder te weten dat er uitkomt...quote:Op maandag 20 januari 2014 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En mee eens, wie het ook typte, Billy.. heeft een methadonharses.
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik lees soms namen van deelnemers en dan moet ik eerst in de OP van de COS gaan kijken, en dan 'O ja' die zit er ook in.. Harold, Isabelle en Aike voornamelijk.. Ligt het aan mijn jeugdigheid of hebben die 'meisjes' daar allemaal een verschrikkelijk oude kop?
Met deze omschrijving kan het iedereen van daar zijn.. Ik kijk wel in de OP..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
een kutkop... En een Super iri grote bek,zonder te weten dat er uitkomt...
Das een camper met een redelijk lichaam, maar een extra kussen is verplicht, zelfs voor JoJo..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa.. nu weet ik even weer niet wie dat is
Ik zie net dat jij Charlotte leuk vindt..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.
Ja het licht speelt meequote:Op maandag 20 januari 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het licht ook mee maar de persfoto's zijn ver van de realiteit. Maar de namen leer je vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |