Misselijke streek weer!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen honden, geen Peter. Ze saboteren echt al zijn plannen. Bah!
Ja hij is er knap druk mee geweest zonder al te veel hulpquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Terwijl Peter al dat werk heeft gedaan met die hondenkennel enzo
ik snap het ook niet, denk echt dat hij eruit gaat en daarom gesaboteerd wordt. onder het motto hij is zo toch weg dus doen we maar niets voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Terwijl Peter al dat werk heeft gedaan met die hondenkennel enzo
mij maakt het niet uit, ik blijf toch wel kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Als dat zo door blijft gaan met die 4/5 opperhoofden weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind om te kijken.
Ik schreef net in de COS dat ik me er nu al te kwaad over zit te maken. Het is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Als dat zo door blijft gaan met die 4/5 opperhoofden weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind om te kijken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de goede ...
Of in de biologische koeienpoep zaktquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat die biomarkt totaal in het water valt!!
ik hoop het ook maar ik vrees dat er genoeg mensen op af komen die op camera hopen te komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat die biomarkt totaal in het water valt!!
Hahaha, ik mistte al het e.e.a. dacht dat ik in de COS zat maar zit in de SC.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef net in de COS dat ik me er nu al te kwaad over zit te maken. Het is gewoon niet leuk.
wel op blijven letten hequote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik mistte al het e.e.a. dacht dat ik in de COS zat maar zit in de SC.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
nou inderdaad, dat heb je goed gezegdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ze geven mensen geen EERLIJKE kans voor hun project.
Ik snap het ook niet want Peter had een grote klant voor zijn kennel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ze geven mensen geen EERLIJKE kans voor hun project.
en als meer mensen hem zouden steunen zou hij het best in de groep gooien, maar ik denk dat ie geen zin meer heeft om alleen aangevallen te worden. dat snap ik dan weer wel, maar het is wel heel lulligquote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Toverheks het volgende:
Peter is gewoon het pispaaltje geworden, en waarom, omdat hij gewoon de waarheid zegt zoals vanmiddag dat het te zweverig te ja knikkerig en nog meer was in Utopia
Peter zal niet opgeven en het hek uitlopen, maar diep van binnen huilt hij gewoon, hij kijkt af en toe ook zo verdrietig, hij had er veel meer van verwacht maar het valt hem ontzettend tegen lijkt het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en als meer mensen hem zouden steunen zou hij het best in de groep gooien, maar ik denk dat ie geen zin meer heeft om alleen aangevallen te worden. dat snap ik dan weer wel, maar het is wel heel lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |