Ik heb het vermoeden nooit, is veel te vermoeiend voor die lui!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:07 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja dat dus.... Dat is het enige wat ik kan missen![]()
Wanneer zal het nou eens gaan knallen daar...
Lag Jim gisteren ook al buiten te slapen toen die anderen bij het kampvuur waren? Hij plaatst zichzelf buiten de groep op deze manier.. vreemde gang van zaken.quote:
Moet per dag toch ook wel een litertje of twee kunnen opleveren..quote:
Billy mag er zelfs niet meer in de buurt komenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Moet per dag toch ook wel een litertje of twee kunnen opleveren..
Ja door dieren geluiden enzo te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef Thom2802 het volgende:
Hebben ze geprobeerd Jimmy bang te maken vannacht?
Lijkt me ook niet ontspannend om zo te slapen, waarschijnlijk wordt je dan ook niet lekker uitgerust wakker!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel sneu. Daar moet hij overdag toch wel last van hebben.
Ik had meer van die Jim verwacht eerlijk gezegd!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Lag Jim gisteren ook al buiten te slapen toen die anderen bij het kampvuur waren? Hij plaatst zichzelf buiten de groep op deze manier.. vreemde gang van zaken.
En die enkel van Ruud was gisteravond ook wonderbaarlijk genezen.. zag hem steeds rennen op zoek naar brandhout
Gister nagekeken, een kip kan eieren 1x in de 26uur ongeveer leggen dus het kan zijn dat ze net te vroeg checked.quote:
Zou eens tijd worden ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste ochtendmaal Harold in Utopia.
En Jim heeft al gevoerd e.d. dus die heeft denk ik al geraapt?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:32 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Gister nagekeken, een kip kan eieren 1x in de 26uur ongeveer leggen dus het kan zijn dat ze net te vroeg checked.
Hey oma-Nijn, ja dat zou ook goed kunnen!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En Jim heeft al gevoerd e.d. dus die heeft denk ik al geraapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |