Denk dat hij nu nog rustig aan het observeren is..quote:Op maandag 20 januari 2014 07:43 schreef Rica het volgende:
De entree was geslaagd, daarna... mja... kwam er eigenlijk niks.
Dat buiten slapen, wat de groep voelt als afzonderen, is ook geen goeie zet van hem. Verspeelt hij gelijk credits mee.
En de groep observeert hem straks rechtstreeks de schopstoel op.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:47 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Denk dat hij nu nog rustig aan het observeren is..
En dan hopelijk stemt die nieuwe hem er niet uit..quote:Op maandag 20 januari 2014 07:48 schreef Rica het volgende:
[..]
En de groep observeert hem straks rechtstreeks de schopstoel op.
Ja, maar staat hij nu te wachten tot de mensen wakker zijn/ ik had met een partij pest herrie koffie gaan zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 07:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
aandoenlijk tafereeltje bij de koeien wel ...
Is toch elke dag het zelfde roddelen roddelen en roddelen!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:03 schreef mamakarina het volgende:
Goedemorgen. Ik ga werken, willen jullie ze tot twee uur rustig houden, dat ik niks mis zeg maar. .. hahaha
Ja dat dus.... Dat is het enige wat ik kan missenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is toch elke dag het zelfde roddelen roddelen en roddelen!
Ik heb het vermoeden nooit, is veel te vermoeiend voor die lui!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:07 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ja dat dus.... Dat is het enige wat ik kan missen![]()
Wanneer zal het nou eens gaan knallen daar...
Lag Jim gisteren ook al buiten te slapen toen die anderen bij het kampvuur waren? Hij plaatst zichzelf buiten de groep op deze manier.. vreemde gang van zaken.quote:
Moet per dag toch ook wel een litertje of twee kunnen opleveren..quote:
Billy mag er zelfs niet meer in de buurt komenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Moet per dag toch ook wel een litertje of twee kunnen opleveren..
Ja door dieren geluiden enzo te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef Thom2802 het volgende:
Hebben ze geprobeerd Jimmy bang te maken vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |