Het is dan ook niet wakker worden, maar wakker schrikken. Hij heeft een angststoornis en waarschijnlijk herbelevingen in zijn dromen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:15 schreef community het volgende:
[..]
Kweetnie, denk dat het wel meevalt. Ik vind het vooral curieus dat hij direct opspringt zodra hij wakker wordt.
Of de koelmachine voor de melk.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK HOOR EEN DOUCHE STROMEN! Ik zet even mijn Utopia-app aan en hoor in het holst van de nacht geen stilte zoals gewoonlijk maar een flink geruis, als een stofzuiger of iets van die orde. Of, als je doordenkt en de vervormingen van cameramicrofonen en alles meetelt, het gekletter van water in een douchecabine.
...EN TOEN VIEL HET GELUID WEG! ...De mensen van de regie zítten gewoon mee te lezen hier!
Ik moet echt even bijlezen, heb zo te horen de stream al veel te lang niet in de gaten gehouden. Sinds wanneer hebben ze een koelmachine?quote:
Ja, ga maar bijlezen. Dat ding staat er al een week ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet echt even bijlezen, heb zo te horen de stream al veel te lang niet in de gaten gehouden. Sinds wanneer hebben ze een koelmachine?
Misschien was het wel gewoon Emil die lag te snurken.Nah serieus, het feit dat ze het geluid wegdraaien... Waarom zouden ze dat doen als het 'gewoon de koelmachine was'?
De psychiaters on-line zijn wel hilarisch.. Zelfs iemand met een angststoornis schrikt 'gewoon' wakker zonder dat het een herbeleving is. Het 'schrikken' zit in de aard, plak daar eens geen stoornis aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is dan ook niet wakker worden, maar wakker schrikken. Hij heeft een angststoornis en waarschijnlijk herbelevingen in zijn dromen.
Is de kat er weer? Die ruikt vlees natuurlijk.. Jimmy!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef community het volgende:
Tof. Een enthausiast regielid volgt die kat nu ook echt met de camera.
Dat was uren geleden ook al. Het klonk als een machine, dus het zou de koelmachine kunnen zijn, maar ik weet niet hoelang dat ding daar dan mee bezig isquote:Op maandag 20 januari 2014 03:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK HOOR EEN DOUCHE STROMEN! Ik zet even mijn Utopia-app aan en hoor in het holst van de nacht geen stilte zoals gewoonlijk maar een flink geruis, als een stofzuiger of iets van die orde. Of, als je doordenkt en de vervormingen van cameramicrofonen en alles meetelt, het gekletter van water in een douchecabine.
...EN TOEN VIEL HET GELUID WEG! ...De mensen van de regie zítten gewoon mee te lezen hier!
Het is in ieder geval een vroege vogel. Maar verder maakt hij op mij weinig indruk. Goedemorgen trouwensquote:Op maandag 20 januari 2014 07:19 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Zal Jimmy ook buiten gaan slapen met regen of sneeuw?
Had meer van hem verwacht toen hij daar binnen kwam!quote:Op maandag 20 januari 2014 07:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een vroege vogel. Maar verder maakt hij op mij weinig indruk. Goedemorgen trouwens
Denk dat hij nu nog rustig aan het observeren is..quote:Op maandag 20 januari 2014 07:43 schreef Rica het volgende:
De entree was geslaagd, daarna... mja... kwam er eigenlijk niks.
Dat buiten slapen, wat de groep voelt als afzonderen, is ook geen goeie zet van hem. Verspeelt hij gelijk credits mee.
En de groep observeert hem straks rechtstreeks de schopstoel op.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:47 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Denk dat hij nu nog rustig aan het observeren is..
En dan hopelijk stemt die nieuwe hem er niet uit..quote:Op maandag 20 januari 2014 07:48 schreef Rica het volgende:
[..]
En de groep observeert hem straks rechtstreeks de schopstoel op.
Ja, maar staat hij nu te wachten tot de mensen wakker zijn/ ik had met een partij pest herrie koffie gaan zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 07:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
aandoenlijk tafereeltje bij de koeien wel ...
Is toch elke dag het zelfde roddelen roddelen en roddelen!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:03 schreef mamakarina het volgende:
Goedemorgen. Ik ga werken, willen jullie ze tot twee uur rustig houden, dat ik niks mis zeg maar. .. hahaha
Ja dat dus.... Dat is het enige wat ik kan missenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is toch elke dag het zelfde roddelen roddelen en roddelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |