SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Confetti het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd met die consumable prijzen!!!!!!!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Omlaag?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Confetti het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd met die consumable prijzen!!!!!!!![]()
Misschien dat iedereen die grote packs koopt (geen consumables) en voor de rest veel consumables gediscard worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef Confetti het volgende:
Shadow 5,5k en Hunter 4,5kVerdubbeling in 2 dagen ofzo.
![]()
Waarom is bijvoorbeeld Muller eigenlijk zo goedkoop? Groeit dat toevallig zo of zit daar een reden achter?![]()
Zou duurder zijn als hij ST/CF/CAM was.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is bijvoorbeeld Muller eigenlijk zo goedkoop? Groeit dat toevallig zo of zit daar een reden achter?
En zijn prijs valt nog best mee, 2k als je dat afzet tegen sommige toppers die al bijna discard zijn.![]()
Ja true, maar ik vind het verschil soms zo enorm met andere spelers die juist enorm duur zijn waar je het niet van verwacht.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou duurder zijn als hij ST/CF/CAM was.
En zijn prijs valt nog best mee, 2k als je dat afzet tegen sommige toppers die al bijna discard zijn.![]()
Doe ook even een seizoen in divisie 2. Echt geen enkele speler kan nog een bal goed aannemen of passen. 0 gewonnen, 3 gelijk, 5 verloren. Tering zegGRAAG VERWIJDEREN![]()
Het gaat niet altijd om de kwaliteit van de spelers. Workrates, sterke links met andere goede spelers etc. hebben allemaal invloed op de prijsquote:Op maandag 20 januari 2014 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja true, maar ik vind het verschil soms zo enorm met andere spelers die juist enorm duur zijn waar je het niet van verwacht.![]()
Ik denk trouwens dat je Zlatan ook vaker zou tegenkomen als ie in een normale competitie speelde, of voor een beter land.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om de kwaliteit van de spelers. Workrates, sterke links met andere goede spelers etc. hebben allemaal invloed op de prijs![]()
Een serie beginnen te kijken en er dan achter komen dat ik minimaal seizoen 1 al gezien heb![]()
Zo slecht is mijn geheugen niet, maar qua films en series onthoud ik niets.![]()
FOX Sports![]()
![]()
![]()
Op beide FOX Sports International kanalen (waarvan ik er één al amper kan ontvangen) zenden ze op zondagnacht de zelfde NFL wedstrijd uit, en niet gewoon op 1 kanaal de hoogtepunten van de internationale wedstrijden![]()
![]()
followmy.tvquote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef StijnDa het volgende:
Een serie beginnen te kijken en er dan achter komen dat ik minimaal seizoen 1 al gezien heb![]()
Zo slecht is mijn geheugen niet, maar qua films en series onthoud ik niets.
Maar das alleen series. Heb nog steeds geen goede site om al mn gekeken series en films etc bij te houden.![]()
Heb ik dus ook gehad..quote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Doe ook even een seizoen in divisie 2. Echt geen enkele speler kan nog een bal goed aannemen of passen. 0 gewonnen, 3 gelijk, 5 verloren. Tering zeg
ik degradeerde uit 2 met 11 punt.. spelers raken geen pepernoot
speel in divisie 3, wordt kampioen en kom dus weer in 2 ..
zet ik me toch een slechte reeks weer neer, nu dus weer in 3
en ook dat wordt opeens een heel kut seizoen..![]()
Zo gaat het bij iedereen. Dat is gewoon die ingebouwde bullshit. Al is het meestal niet 1 heel seizoen, maar gaat het meestal zo:quote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ik dus ook gehad..
ik degradeerde uit 2 met 11 punt.. spelers raken geen pepernoot
speel in divisie 3, wordt kampioen en kom dus weer in 2 ..
zet ik me toch een slechte reeks weer neer, nu dus weer in 3
en ook dat wordt opeens een heel kut seizoen..
Optie A: Je begint heel goed, alles lukt en net als je nog een paar potjes moet winnen voor promotie/titel (of zelfs maar 1) gaat ineens alles fout en is het alsof je een heel ander team gebruikt
Optie B: Je raakt aan het begin geen knikker en bent machteloos tegen de EAids, maar als je richting degradatie lijkt te gaan draait ineens alles en valt iedere bal goed
Uiteraard zijn er ook nog wat scenario's die op degradatie uitkomen, maar dit waren de 2 die ik continu tegenkwam. En met mij vele anderen. Dat hele seasons slaat gewoon nergens op.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb het nu gewoon in een bestandje staanquote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
followmy.tv
Maar das alleen series. Heb nog steeds geen goede site om al mn gekeken series en films etc bij te houden.
Was The 4400, dat ik die zag is al weer een tijd geleden.![]()
Is dat wat? Was toch zo'n soort fantasy serie die het einde niet gehaald heeft?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb het nu gewoon in een bestandje staan
Was The 4400, dat ik die zag is al weer een tijd geleden.![]()
Scifi ja. Wel een aardige serie, maar een open einde na 4 seizoenen ja. Geen serie die mijn top 50 zou halen overigensquote:Op maandag 20 januari 2014 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat wat? Was toch zo'n soort fantasy serie die het einde niet gehaald heeft?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Laat dan maar, daar heb ik er al te veel van gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scifi ja. Wel een aardige serie, maar een open einde na 4 seizoenen ja. Geen serie die mijn top 50 zou halen overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |