abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135702258
Ik had begin dit studiejaar het briljante plan om bij een vriend te gaan stappen die +/- 2 uur verderop studeert. Toen een geslaagde avond op zijn einde liep kwam ik een meisje tegen. Naar mijn idee was er meteen een klik. Nog een uur staan praten in de kroeg toen ze vroeg of ik met haar mee naar huis kwam. Volgende ochtend werd ik wakker daar en zijn we nog samen wezen lunchen voordat ik weer met de trein naar huis ging.

Na wat wapp contact bleek dat we toch wel veel gemeen hadden en ik kwam weer die kant op. Erg gezellig gehad we zijn naar een festival geweest en ik bleef bij haar slapen. Ze is vervolgens 2 weken later mijn kant op gekomen en weer hadden we een leuk weekend samen. Vervolgens ben ik 3 weken later weer bij haar langs geweest. En ik had het gevoel dat het wel iets serieuzer begon te worden.

Die betreffende avond hebben we samen een film gekeken en zijn we samen naar bed geweest. Volgende ochtend langzaam wakker geworden en samen in het centrum wezen lunchen. Nog even de stad in geweest etc. Daarna moest ik naar huis omdat ik een familieetentje had. Dus we gingen nog langs haar kamer omdat mijn tas daar nog stond.

Aangekomen bij haar kamer zegt ze dat ze wel gevoelens voor mij begint te krijgen. Omdat ze net uit een lange relatie komt en in Juni 2014 voor 6 maanden op stage gaat in het buitenland lijkt het haar beter om het contact te verbreken. Ze wil niet nog meer gevoelens voor mij krijgen en is op dit moment niet toe aan een relatie. Ik was redelijk geschokt en ben eigenlijk zonder weinig te zeggen naar huis gegaan. Later op wapp nog wel uitgelegd dat ik me nogal wat aan de kant geschoven voelde. Maar verder was ze redelijk duidelijk dus ik dacht het is niet anders.

Maar ergens in mijn achterhoofd blijft ze rondspoken. En dat heb ik niet vaak met vrouwen. Ik heb gewoon het gevoel dat het heel goed klikt en dat het zonde is dat we het contact helemaal hebben verbroken, zelfs al zegt ze dat een relatie op dit moment niet ideaal voor haar is. Het lijkt mij gewoon leuk om haar nog af en toe te zien. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken of is dit een kansloos geval? Ik heb trouwens +/- 40 dagen voor het laatst met haar contact gehad en we zijn allebei 21 en wonen op onszelf.
  zondag 19 januari 2014 @ 23:22:45 #2
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_135702439
Na dat half jaartje weer eens contact opnemen misschien? Merk je vanzelf hoe ze reageert, kan je daar je conclusies uit trekken ...
Speak only if it improves upon the silence....
pi_135702586
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef BYM het volgende:
Na dat half jaartje weer eens contact opnemen misschien? Merk je vanzelf hoe ze reageert, kan je daar je conclusies uit trekken ...
Ik heb hier ook over zitten te denken alleen dan praat je over December 2014/Januari 2015. In een jaar kan veel gebeuren. Ik kan ook te laat zijn dan. Misschien leuk om te vermelden dat ik tegen die tijd wel bij haar in de stad woon.
pi_135703909
Loslaten.
pi_135724927
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef aijumu het volgende:
Loslaten.
want?

Verder niemand tips?
pi_135724986
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef Paint-Man het volgende:

[..]

want?

Verder niemand tips?
Friendzoned daarom.
pi_135725056
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.

verder TS, je hebt helemaal niks te verliezen toch, gewoon ervoor gaan...
natuurlijk is de kans dat het niks wordt, dat ze je toen liet vallen omdat je eigenlijk ook niet interssant genoeg was ('ik ben niet toe aan een relatie' is natuurlijk een 13-in-een-dozijn-uitvluchtje) en ook dat jij toen haar erg makkelijk hebt laten vallen, wat niet spreekt voor je overtuiging dat zij het helemaal voor je was...

enkel, in plaats erover te mieren en miezemuizen, gewoon de confrontatie opzoeken en het enige slechte dat kan gebeuren is dat ze nee zegt, maar ook dan heb je duidelijkheid.

[ Bericht 46% gewijzigd door RM-rf op 20-01-2014 17:21:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_135725081
Luister hier gewoon effe 50 keer naar.

Een keertje goed uitjanken dus en verder zoeken (y)
  maandag 20 januari 2014 @ 17:31:06 #9
420626 Zeus_007
Hera is mijn bottombitch
pi_135725579
Maar vraag jezelf af ; stel dat je een relatie met haar krijgt wat dan?
Je gevoelens zullen alleen maar sterker worden, en ze gaat dan ook nog naar het buitenland, dus je zal haar heel erg gaan missen. Daarnaast is ze nog niet toe aan een relatie dus er is een kans dat de relatie niet van lange duur zal zijn.

Het klinkt niet leuk, TS, maar je moet toch echt verder gaan. Genoeg vissen in de zee.
pi_135739180
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef RM-rf het volgende:
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.

verder TS, je hebt helemaal niks te verliezen toch, gewoon ervoor gaan...
natuurlijk is de kans dat het niks wordt, dat ze je toen liet vallen omdat je eigenlijk ook niet interssant genoeg was ('ik ben niet toe aan een relatie' is natuurlijk een 13-in-een-dozijn-uitvluchtje) en ook dat jij toen haar erg makkelijk hebt laten vallen, wat niet spreekt voor je overtuiging dat zij het helemaal voor je was...

enkel, in plaats erover te mieren en miezemuizen, gewoon de confrontatie opzoeken en het enige slechte dat kan gebeuren is dat ze nee zegt, maar ook dan heb je duidelijkheid.
Ik geloof niet helemaal dat ze mij niet leuk genoeg vond. Ze huilde non-stop toen ze zei dat we beter geen contact meer kunnen hebben. Je hebt gelijk dat ik het makkelijk heb laten vallen maar ik besef nu pas hoe goed onze klik eigenlijk was. Dat het waarschijnlijk als nog niets wordt acht ik ook zeer reeël alleen dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar mijn vraag is meer hoe moet ik het nu aanpakken. Een belletje of wappje lijkt mij nogal simpel ik heb meer het idee dat ik het wat spectaculairder moet aanpakken. Dan komt de afwijzing misschien harder aan maar so be it.
pi_135763990
Normaal lopen dit soort topics storm en nu bijna niemand? :{
pi_135764428
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Paint-Man het volgende:

[..]

Ik geloof niet helemaal dat ze mij niet leuk genoeg vond. Ze huilde non-stop toen ze zei dat we beter geen contact meer kunnen hebben. Je hebt gelijk dat ik het makkelijk heb laten vallen maar ik besef nu pas hoe goed onze klik eigenlijk was. Dat het waarschijnlijk als nog niets wordt acht ik ook zeer reeël alleen dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar mijn vraag is meer hoe moet ik het nu aanpakken. Een belletje of wappje lijkt mij nogal simpel ik heb meer het idee dat ik het wat spectaculairder moet aanpakken. Dan komt de afwijzing misschien harder aan maar so be it.
Spectaculair? Huur een reclamevliegtuigje met een mooie tekst er achter!

Zo te lezen maakt het echter niet heel veel uit wat je doet en benadert zij het al rationeel. Desondanks, maak nog 1 keer een statement, laat je hart spreken, schrijf een brief of zo, dan ben jij het kwijt, hoor je nog een keer wat van haar ('wat lief, ik moest echt enorm slikken, maar het is echt beter zo, heus') en kan je dichter bij huis op zoek! En ja, dat voelt kut.
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:17:23 #13
420891 BAMBAM8
kan niet bestaat niet!!
pi_135885944
Verras haar door haar op te zoeken in t buitenland.. En vertel daar duidelijk je gevoelens voor haar..
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:12:03 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135887910
Kerel ze vindt jou heel leuk. Ook relatie materiaal misschien. Maar ze komt net uit een relatie, gaat op buitenlandstage en wil daar rondfladderen. Dat is begrijpelijk, ze wil haarzelf terugvinden. En als het wel wat is kan dat ook na haar stage. Laat gaan en koester de afgelopen tijd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:31:34 #15
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_135888533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef BAMBAM8 het volgende:
Verras haar door haar op te zoeken in t buitenland.. En vertel daar duidelijk je gevoelens voor haar..
Doe dit dus absoluut niet :N
pi_135888668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:31 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Doe dit dus absoluut niet :N
Nee straks ligt ze met een of andere afrikaanse bosneger in bed , en dan ben je fucked.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:30:28 #17
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_135893107
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee straks ligt ze met een of andere afrikaanse bosneger in bed , en dan ben je fucked.
1. Als ze dat doet dan heeft die tijd met TS weinig indruk achter gelaten of is de bosneger misschien toch wel leuker.
2. Ze geeft duidelijk aan er op dit moment nog geen behoefte aan te hebben. Lekker gaan pushen door aan haar deur te staan in het buitenland maakt van 'nog niet' een dikke 'nooit'.
3. Ik denk ook dat de meeste dames dat meer eng vinden dan romantisch.

Maargoed, my 2 cents.
pi_135894959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Kerel ze vindt jou heel leuk. Ook relatie materiaal misschien. Maar ze komt net uit een relatie, gaat op buitenlandstage en wil daar rondfladderen. Dat is begrijpelijk, ze wil haarzelf terugvinden. En als het wel wat is kan dat ook na haar stage. Laat gaan en koester de afgelopen tijd.
Probeer het inderdaad over een tijdje nog een keer. Je was een rebound die te dichtbij kwam.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_135909266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit.

Hoewel ik van rondfladderen niet zeker weet. Maar ze kan ook bang zijn, dat ze dan niet van haar stage kan genieten doordat ze dan met haar hoofd steeds bij jou zit..

Het is jammer, maar wel begrijpelijk.

Ik zou je adviseren geen contact op te nemen maar haar ook niet te wissen. Als jij toch in haar hoofd hebt genesteld, dan belt of whatsappt ze stiekem wel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136199253
Laat ik even uit eigen ervaring putten:

Ik ben ooit een vrouw tegen gekomen waarvan ik meteen had "dat is haar". Het is mij in eerste instantie niet gelukt, na een tijd samen optrekken was haar conclusie "ik ben niet verliefd op je, dus sorry". Ik heb haar losgelaten (uhm, moest ook wel :P ), hoe moeilijk ook. Ik ben haar een half jaar later weer tegen gekomen, en toen was het wel raak. Ze gaf aan destijds nog met allerlei shit uit een vorige relatie te zitten en zat gewoon niet lekker in haar vel. *;

Wat ik zou doen als ik TS was:
- kijken of oppervlakkig contact wel mogelijk is, dus 1x in de zoveel weken
- zelf verder gaan met leven, óók met andere meiden
- aan het eind van haar stage kijken of er nog een echte kans is
  dinsdag 28 april 2015 @ 04:52:49 #21
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_152088155
Ruim een jaar later ... En en en en en?
pi_152088426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 04:52 schreef BYM het volgende:
Ruim een jaar later ... En en en en en?
TS is ook bijna een jaar niet meer online geweest. Verwacht geen update.
  dinsdag 28 april 2015 @ 07:39:49 #23
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_152088450
Ohw dat had ik nog niet eens gechecked :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')