Ik heb hier ook over zitten te denken alleen dan praat je over December 2014/Januari 2015. In een jaar kan veel gebeuren. Ik kan ook te laat zijn dan. Misschien leuk om te vermelden dat ik tegen die tijd wel bij haar in de stad woon.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef BYM het volgende:
Na dat half jaartje weer eens contact opnemen misschien? Merk je vanzelf hoe ze reageert, kan je daar je conclusies uit trekken ...
Ik geloof niet helemaal dat ze mij niet leuk genoeg vond. Ze huilde non-stop toen ze zei dat we beter geen contact meer kunnen hebben. Je hebt gelijk dat ik het makkelijk heb laten vallen maar ik besef nu pas hoe goed onze klik eigenlijk was. Dat het waarschijnlijk als nog niets wordt acht ik ook zeer reeël alleen dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar mijn vraag is meer hoe moet ik het nu aanpakken. Een belletje of wappje lijkt mij nogal simpel ik heb meer het idee dat ik het wat spectaculairder moet aanpakken. Dan komt de afwijzing misschien harder aan maar so be it.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef RM-rf het volgende:
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.
verder TS, je hebt helemaal niks te verliezen toch, gewoon ervoor gaan...
natuurlijk is de kans dat het niks wordt, dat ze je toen liet vallen omdat je eigenlijk ook niet interssant genoeg was ('ik ben niet toe aan een relatie' is natuurlijk een 13-in-een-dozijn-uitvluchtje) en ook dat jij toen haar erg makkelijk hebt laten vallen, wat niet spreekt voor je overtuiging dat zij het helemaal voor je was...
enkel, in plaats erover te mieren en miezemuizen, gewoon de confrontatie opzoeken en het enige slechte dat kan gebeuren is dat ze nee zegt, maar ook dan heb je duidelijkheid.
Spectaculair? Huur een reclamevliegtuigje met een mooie tekst er achter!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat ze mij niet leuk genoeg vond. Ze huilde non-stop toen ze zei dat we beter geen contact meer kunnen hebben. Je hebt gelijk dat ik het makkelijk heb laten vallen maar ik besef nu pas hoe goed onze klik eigenlijk was. Dat het waarschijnlijk als nog niets wordt acht ik ook zeer reeël alleen dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Maar mijn vraag is meer hoe moet ik het nu aanpakken. Een belletje of wappje lijkt mij nogal simpel ik heb meer het idee dat ik het wat spectaculairder moet aanpakken. Dan komt de afwijzing misschien harder aan maar so be it.
Doe dit dus absoluut nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef BAMBAM8 het volgende:
Verras haar door haar op te zoeken in t buitenland.. En vertel daar duidelijk je gevoelens voor haar..
Nee straks ligt ze met een of andere afrikaanse bosneger in bed , en dan ben je fucked.quote:
1. Als ze dat doet dan heeft die tijd met TS weinig indruk achter gelaten of is de bosneger misschien toch wel leuker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee straks ligt ze met een of andere afrikaanse bosneger in bed , en dan ben je fucked.
Probeer het inderdaad over een tijdje nog een keer. Je was een rebound die te dichtbij kwam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Kerel ze vindt jou heel leuk. Ook relatie materiaal misschien. Maar ze komt net uit een relatie, gaat op buitenlandstage en wil daar rondfladderen. Dat is begrijpelijk, ze wil haarzelf terugvinden. En als het wel wat is kan dat ook na haar stage. Laat gaan en koester de afgelopen tijd.
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Kerel ze vindt jou heel leuk. Ook relatie materiaal misschien. Maar ze komt net uit een relatie, gaat op buitenlandstage en wil daar rondfladderen. Dat is begrijpelijk, ze wil haarzelf terugvinden. En als het wel wat is kan dat ook na haar stage. Laat gaan en koester de afgelopen tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |