Ik ken hem al langer maar toen ik had ik nog geen gevoelens voor hem . Dus ik dacht dan dat zit ik in een kaart dat hij mijn interesse heeft, heb had er bladmuziek bij gedaan ( hij speelt piano)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef MangoLotion het volgende:
Waar heb je hem voor het eerste gezien dan? want ik snap dat hele gebeuren met die brief niet
Dat moest je als man zijnde eens bij een vrouw proberen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:13 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Ik ken hem al langer maar toen ik had ik nog geen gevoelens voor hem . Dus ik dacht dan dat zit ik in een kaart dat hij mijn interesse heeft, heb had er bladmuziek bij gedaan ( hij speelt piano)
Ja mijn herdershond heeft punten gescoord indd, hij is zelf opgegroeid met een herder. Ik had de hond bij de meeting mee genomen. Ik vind het overigens wel belangrijk dat hij mijn hond ook leuk vind ie krijg je er bij mij nu eenmaal gratis bijquote:
ik zie het meer als iets romantisch, overigens niet hand geschreven wel bladmuziek bij gedaan, hij speelt piano namelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom heb je hem een brief gestuurd? Lijkt me erg zakelijk, en pre-21e eeuws...
Mjah, je vraag komt inderdaad over alsof 'ie op grefoweb hoort.quote:
Nou ik zou het van een man anders zeer waarderen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat moest je als man zijnde eens bij een vrouw proberen.
hahaha nou ik ken er wel meer hoor, maar ik vond het leuk en wat anders kaart was overigens niet hand geschreven en het heeft wel gewerktquote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, je vraag komt inderdaad over alsof 'ie op grefoweb hoort.
Immers, wie schrijft er nog brieven!
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
ik zie het meer als iets romantisch, overigens niet hand geschreven wel bladmuziek bij gedaan, hij speelt piano namelijk.
Het was een persoonlijke brief ( niks zakelijks aan) en in een digitale wereld weer eens wat anders.![]()
Het is ook romantisch. Echter vaak wordt een man als hij iets romantisch doet voor een vrouw waarmee hij nog geen relatie heeft gezien als wanhopig, zielig, of autistisch.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Nou ik zou het van een man anders zeer waarderen hoor.
Maar als het heeft gewerkt, waarom blijft het dan nog steeds bij kijken en een paar vragen?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
hahaha nou ik ken er wel meer hoor, maar ik vond het leuk en wat anders kaart was overigens niet hand geschreven en het heeft wel gewerkt
Ik kan niet heel veel over de situatie vertellen omdat nog al lastig ligt gezien zijn bekendheid en beroep. Ik wilde gewoon even bevestiging horen dat het hij interesse heeft en we zetten kleine stapjes vooruitquote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als het heeft gewerkt, waarom blijft het dan nog steeds bij kijken en een paar vragen?
Geen telefoonnummers uitgewisseld oid of afgesproken een keer iets te gaan drinken?
Staat inmiddels op de planning zodra ik hem ziequote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Helsinki het volgende:
Vraag hem mee uit? Dan kom je er snel genoeg achter.
Top! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de planning zodra ik hem zie
Hem een keer uitnodigen om een wandeling te maken met jou en je hond. Een plek bij hem in de buurt waar hij je ook een beetje kan rondleiden, natuurlijk puur omdat je in de 'natuur' geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Helsinki het volgende:
Vraag hem mee uit? Dan kom je er snel genoeg achter.
Oh het is een bekende?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Ik kan niet heel veel over de situatie vertellen omdat nog al lastig ligt gezien zijn bekendheid en beroep. Ik wilde gewoon even bevestiging horen dat het hij interesse heeft en we zetten kleine stapjes vooruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |