abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6151030
Okee, ik heb de afgelopen tijd een aantal onderzoekjes etc. gehad, omdat mijn ballen niet op hun plaats zitten. Uit dat onderzoek bleek dat ze nog in de lies zaten (daar zitten ze bij mannen bij je geboorte normaalgesproken). Nou werkt alles verder gewoon goed. Daarom heb ik nagevraagd wat het nadeel was om ze te laten zitten, en dat blijkt eigenlijk alleen een verminderde sperma-productie te zijn. Zit ik niet zo mee, want ik geloof toch dat ik nooit een goeie vader zou zijn. Omdat ik eigenlijk verschrikkelijk opzie tegen operaties etc, vind ik het dan ook verreweg de meest aantrekkelijke optie om ze dan maar te laten zitten. Wat ik nou eigenlijk wel wil weten : zitten de dames hiermee? Op het oog gezien mis je toch een attribuut.....

Dus dames : Meningen?

Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_6151042
Och, die dingen hangen er anders ook maar wat bij
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6151125
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:01 schreef NaliXL het volgende:
Zit ik niet zo mee, want ik geloof toch dat ik nooit een goeie vader zou zijn.
Bn geen dame maar geen toch me mening mag dat

Hmm je bent nog jong dus denk dat je hier over een aantal jaren wel heel anders tegen aan zien! Hmmz weet niet of de dames er mee zitten. Kan me wel goed voorstellen dat als je later een goede vriendin hebt en de "kindertijd" komt dat ze zich toch wel gaat afvragen of het wel gaat lukken

pi_6151220
Oke ik ben dan wel geen vrouw maar volgens mij heb je hierdoor ook meer kans op balkanker als ik het goed heb, dus ik zou er toch iets aan laten doen. Het is iig niet normaal he.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  † In Memoriam † maandag 7 oktober 2002 @ 15:13:14 #5
34726 Fratz
Max
pi_6151243
als ik jou was zou ik er wat aan doen. je weet nooit hoe je er in de toekomst over denkt namelijk
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:13:34 #6
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_6151249
Mening van een man:

Ik zou hier toch mee oppassen als ik jouw was, je bent pas 20, wie weet wil je over een x aantal jaar, en na een leuke vriendin te hebben gevonden, tochwel kinderen. En de ballen hangen niet voor niets "buitenboord", ze hangen daar omdat de lichaamstemperatuur te warm voor ze is.
Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken!

Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
pi_6151256
Volgens mij is het maar een kleien ingreep die ze doen om ze uit de liesstreek te halen , Lijkt me niet prettig als ze daar blijven steken.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6151275
Tja i.v.m. kinderen kun je het idd beter wel doen, want als je iemand tegenkomt bij wie je de rest van je leven wilt blijven, ga je vanzelf over kinderen nadenken denk ik...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6151296
Volgens mij is het ook niet eens zo'n grote ingreep
pi_6151313
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:11 schreef Dezz het volgende:
Oke ik ben dan wel geen vrouw maar volgens mij heb je hierdoor ook meer kans op balkanker als ik het goed heb, dus ik zou er toch iets aan laten doen. Het is iig niet normaal he.
Loop toch niet altijd te zeiken over kans op kanker.... zemmel.
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:17:36 #11
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6151329
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:16 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Het is zo hoor dus...
To infinity…and beyond!
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:19:47 #12
11458 ivetje
pi_6151375
http://www.sexwoordenboek.nl/ballen_1.html
quote:
De kans op balkanker is namelijk 40 keer zo groot voor een bal die niet is ingedaald. Omdat je er niet bij kunt, kun je deze ook niet controleren op knobbels. Bij een operatie kan de missende bal alsnog in je balzak worden geplaatst. Je balzak kan er dan net zo uit komen te zien als die van andere jongens.
zou die ingreep dus wel even laten doen...

[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 07-10-2002 15:20]

To infinity…and beyond!
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:19:51 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_6151376
ik zou wel even raar opkijken van een 'lege zak'. maar ik denk niet dat het me wat uit zou maken.
toch zou ik die indaal ingreep wel ondergaan. je weet maar nooit of je toch aan de koters wil, en volgens mij is het een ingreep van niets.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_6151467
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:16 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Heb ik toch maar weer gelijk he
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:25:01 #15
11458 ivetje
pi_6151477
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:24 schreef Dezz het volgende:

[..]

Heb ik toch maar weer gelijk he

idd
To infinity…and beyond!
pi_6151510
Lijkt me dat je een vergrote kans op kanker niet wil riskeren. Gewoon doen die operatie dan, hoe erg je er ook tegen opziet.
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:36:37 #17
37619 SETIBBIG
Give me something to break!
pi_6151672
Ik ben (helaas?) iemand die uit ervaring kan spreken.
Als man zijnde dan.

Bij mij hebben ze jaren geleden hetzelfde geconstateerd,.. toen ongeveer op mn 12-13e.

Alhoewel ik moet toegeven dat de ingreep,..uhm... lichtelijk gevoelig is...
(pijnlijk dus), wegen de nadelen niet op tegen de voordelen.

Ikzelf heb absoluut geen liefhebberij aan kinderen.
Ik word helemaal gestoord van die wezens.
MAAR het idee opzich dat je niet KUNT als je zou willen.
Bij mij is de kans redelijk groot geschat dat ik geen kinderen kan krijgen omdat ze er vrij laat bij waren.

Naast het eventuele psyhologische aspect om je "incompleet" te voelen,...waar je duidelijk mee zit,.. anders zou je het niet vragen,...
Zitten er nog een aantal fysieke aspekten aan.
...naast dat het gewoon natuurlijker voelt.

De mannelijke hormonale ontwikkeling hangt heel sterk samen met het indalings proces.
Daar begint het mee. Het mannelijk lichaam maakt bepaalde hormonen slechts in piek hoeveelheid aan in verschillende fasen van je ontwikkeling na de puberteit.
Mijn hormoon huishouding is dus compleet in de war gechopt.
Resultaat?
Babyface, smal postuur, weinig lichaams haargroei.
Schaamhaar duurde heel lang voor dat een beetje normaal was.
Slechts enkele voorbeeldjes.
Het duurt gewoon allemaal wat langer.

Voordelen?
Ik heb nooit last gehad van puistjes enzo!
Ik zie er op mn 50e ook nog fris en sappig uit!

Dus als je dat risico niet wilt lopen,...
Dan ga je snel naar de huisarts om eea te regelen.

En die lidtekens staan best stoer eigenlijk (LOL)

Yah right. Mind showing me that in person?
pi_6151684
Gewoon laten doen, het heeft ook nog iets met hormoonproductie te maken en het is maar een kleine ingreep. http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/31.html http://www.uro.nl/folders/cryptorg.htm

Heb je al gevraagd of het met een hormoonkuur gefixed kan worden, of is het te daarvoor te laat? Slordig van je schoolarts trouwens, dat die dat niet heeft opgemerkt.

Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:38:14 #19
11458 ivetje
pi_6151708

ben ik nou de enige die de topicstarter mist
To infinity…and beyond!
pi_6151789
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:17 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het is zo hoor dus...

Er is me idd. verteld dat je daar dan een ietwat verhoogde kans op heb. Maar als ik het zo eens hoorde was dat een minieme kans, en ik heb zoiets van : je kan tegenwoordig overal kanker van krijgen..... Niet dat ik het niet serieus neem ofzo, maar ik zit daar gewoon niet echt over in...
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:45:20 #21
11458 ivetje
pi_6151806
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:44 schreef NaliXL het volgende:

[..]

Er is me idd. verteld dat je daar dan een ietwat verhoogde kans op heb. Maar als ik het zo eens hoorde was dat een minieme kans, en ik heb zoiets van : je kan tegenwoordig overal kanker van krijgen..... Niet dat ik het niet serieus neem ofzo, maar ik zit daar gewoon niet echt over in...

Lees even, 40% meer kans op balkanker hoor!!
To infinity…and beyond!
pi_6151901
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:36 schreef SETIBBIG het volgende:
<knip>
De mannelijke hormonale ontwikkeling hangt heel sterk samen met het indalings proces.
Daar begint het mee. Het mannelijk lichaam maakt bepaalde hormonen slechts in piek hoeveelheid aan in verschillende fasen van je ontwikkeling na de puberteit.
Resultaat?
Hmm, daar heb ik dus gelukkig geen last van. Is ook gecontroleerd.
quote:
Voordelen?
Ik zie er op mn 50e ook nog fris en sappig uit!
Hmm, die dingen heb ik volop gehad, maar dat begint nu gelukkig te minderen...
quote:
Dus als je dat risico niet wilt lopen,...
Dan ga je snel naar de huisarts om eea te regelen.
Hmm, ik ga het hier wel moeilijk mee hebben geloof ik . Ik zit voor zo'n operatie echt vreselijk in de zenuwen moet ik zeggen. Maar ja, als ik de reacties hier zo eens hoor is het geloof ik wel beter om te doen...
quote:
En die lidtekens staan best stoer eigenlijk (LOL)
Ik geloof dat ze dat gelukkig tegenwoordig wel zonder littekens kunnen...
  maandag 7 oktober 2002 @ 15:55:08 #23
11458 ivetje
pi_6151956
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:51 schreef NaliXL het volgende:

[..]

Hmm, ik ga het hier wel moeilijk mee hebben geloof ik . Ik zit voor zo'n operatie echt vreselijk in de zenuwen moet ik zeggen. Maar ja, als ik de reacties hier zo eens hoor is het geloof ik wel beter om te doen...

Zo'n operatie is niet echt zwaar volgens mij...het is geen grote ingreep dus
En van de operatie zelf merk je nix, alleen daarna zal je er wel even last van hebben. Maar goed, wat heb je liever...eventjes last en daarna nooit meer...of veel meer kans op kanker, en als je dat krijgt ben je nog verder van huis
To infinity…and beyond!
pi_6152064
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:45 schreef ivetje het volgende:

[..]

He verdraaid. Als je inderdaad zo in percentages gaat praten, kan ik geloof ik nog beter gaan roken . Hmm, m'n verstand zegt me dat ik die operatie moet laten uitvoeren, en dat het best wel zal meevallen. M'n gevoel gaat precies de andere kant op
  maandag 7 oktober 2002 @ 16:03:15 #25
11458 ivetje
pi_6152105
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:01 schreef NaliXL het volgende:

[..]

He verdraaid. Als je inderdaad zo in percentages gaat praten, kan ik geloof ik nog beter gaan roken . Hmm, m'n verstand zegt me dat ik die operatie moet laten uitvoeren, en dat het best wel zal meevallen. M'n gevoel gaat precies de andere kant op

Mja, denk er gewoon goed over na...lees ff mijn vorige post ook. Wat is erger...een grotere kans op kanker, of even die zenuwen (last ervan) van de operatie...stel, je krijgt idd balkanker...dan ben je echt nog verder weg hoor
To infinity…and beyond!
pi_6152150
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

Zo'n operatie is niet echt zwaar volgens mij...het is geen grote ingreep dus
En van de operatie zelf merk je nix, alleen daarna zal je er wel even last van hebben. Maar goed, wat heb je liever...eventjes last en daarna nooit meer...of veel meer kans op kanker, en als je dat krijgt ben je nog verder van huis

Daar heb je wel gelijk in. Maar ik hoop dan dat ze idd. de operatie uitvoeren als ik onder zeil ben. Zo'n kijkoperatie o.i.d. zie ik echt niet zitten. Heb ervaring met het wegbranden van een pukkel o.i.d. onder een plaatselijke verdoving die om een of andere reden niet werkte (ik klein kind, en dokter vind dat ik me aanstel). En tja, die na-effecten, da's misschien vervelend, maar daar zit ik niet zo mee...
  maandag 7 oktober 2002 @ 16:08:56 #27
11458 ivetje
pi_6152231
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:05 schreef NaliXL het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Maar ik hoop dan dat ze idd. de operatie uitvoeren als ik onder zeil ben. Zo'n kijkoperatie o.i.d. zie ik echt niet zitten. Heb ervaring met het wegbranden van een pukkel o.i.d. onder een plaatselijke verdoving die om een of andere reden niet werkte (ik klein kind, en dokter vind dat ik me aanstel). En tja, die na-effecten, da's misschien vervelend, maar daar zit ik niet zo mee...

Dit doen ze denk ik gewoon onder gewone verdoving...niet plaatselijk dus. En anders moet je daar gewoon om vragen

Laat je ons wel ff weten wat je nou doet

To infinity…and beyond!
pi_6152348
Okee. Ik ben nu vrijwel helemaal overtuigd dat ik het maar moet doen. Ik ga denk ik nog even met iemand anders hierover praten, en dan maar een afspraak maken. Ik houd jullie op de hoogte!
  maandag 7 oktober 2002 @ 17:04:13 #29
37619 SETIBBIG
Give me something to break!
pi_6153712
Ik ging toendertijd volledig onder zeil.
Ingreep zal 2 incisies van ongeveer 10 cm in elke lies geven,.. en een incisie over de balzak over groot deel van de lengte.

Naderhand kon ik paar dagen niet lopen.
Alles is stijf als ze in je hebben zitten wroeten.

Het leukste is als na een paar weken het plak plastic eraf mag (voor het douchen)...en je schaamhaar is weer aan gaan groeien.

Als je denk dat je pijn kent.... LOL

Zit maar te stangen. Net als een pleister aftrekken.

Met een dag of 4 ben je gewoon weer mobiel.
En de techniek is al redelijk gevordend de laatste jaren.
Dus het zal voor jou allemaal best meevallen.

Sux6.

Yah right. Mind showing me that in person?
  maandag 7 oktober 2002 @ 20:34:00 #30
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_6157223
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:13 schreef NaliXL het volgende:
Okee. Ik ben nu vrijwel helemaal overtuigd dat ik het maar moet doen. Ik ga denk ik nog even met iemand anders hierover praten, en dan maar een afspraak maken. Ik houd jullie op de hoogte!
Verstandig!
Laat ff weten hoe het afloopt etc.

Enneh, niet teveel slowchat hier plz!

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:23:50 #31
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_6158262
Maakt toch verder niks uit waar het zit... dus lekker laten zitten. Tenzij je ervan overtuigd bent dat je je beter voelt of het gezonder is dat je je laat opereren, maar een arts zal je daarover wel goed informeren.
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
pi_6159434
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:45 schreef ivetje het volgende:

[..]

Loop die jongen niet zo op te naaien... Kanker krijgen in percentages, right.

Maar jongen, gewoon doen, want een echte vent heeft ze los hangen. Grapje; maar zo'n operatie zal denk ik ook best meevallen, zou het zelf igg ook laten doen.

Trouwens hè, hoe lang weet je al dat ze niet "hangen" ? Want dat merk je volgens mij toch al wel op je 13e ofzo of niet?

pi_6160220
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
Trouwens hè, hoe lang weet je al dat ze niet "hangen" ? Want dat merk je volgens mij toch al wel op je 13e ofzo of niet?
Tsja, toen rond die tijd had ik 'r niet zo'n verstand van. Ik had zoiets van : zal nog wel moeten groeien ofzo . Rond m'n 16 begon het echt te knagen soms dat het weleens niet goed kon zijn, maar ik was als de dood voor operaties etc , waar ik nu gelukkig minder last van heb, maar nog steeds wel wat (zoals iedereen wel gemerkt zal hebben). Verder heb ik eigenlijk nooit zoveel gesproken over sex en aanverwante topics in de fam, niet omdat m'n ouders d'r niet open in zijn o.i.d, maar als je over dat soort onderwerpen begint, word er meestal al gauw een bijdehante opmerking over gemaakt, waarvan ik gezien het topic vaak niet weet wat ik ermee aanmoet. Wat dat betreft heeft FOK echt wonderen voor me gedaan. Ik weet wel dat ik hier niet bepaald anoniem zit te wezen, maar toch communiceert het zo een stuk makkelijker. En dan nu : 19 en eindelijk over de brug gekomen ermee. Dat lucht op !!!
pi_6181467
Beetje late reactie.
Maar wel van iemand die dezelfde operatie heeft ondergaan:
het stelt niet veel voor!

Je krijgt plaatselijke verdoving.
Tijdens de operatie kan je dus gezellig doorpraten.
Ze snijden een beetje. En volgens mij waren ze binnen een half uur klaar (maar ik moet toegevend dat je tijdsbesef op zo'n moment verre van briljant is).

Het enige wat je misschien erg vervelend en eng zou kunnen vinden, is dat je een ruggenprik krijgt.
Maar misschien is dat ook niet altijd zo en zijn er verschillende manieren.
Hoe dan ook: geloof alle eventuele schrikverhalen over deze prik niet. Je voelt er echt vrijwel niets van. Gewoon zorgen dat je van te voren de naald niet ziet denk ik.
Ik heb nu nog steeds geen idee hoe dat ding er uitziet.
Het is wel raar als het gevoel uit je benen verdwijnt overigens. Maar ik vond dat ook wel weer een fascinerende iets, omdat ik op dat moment precies doormaakte wat iemand die verlamd is (niet) voelt. Misschien een stomme opmerking, maar ik vond het toch ergens een waardevolle ervaring.

Erop terugkijkend is het mij in ieder geval 100% meegevallen.
Je moet je wel realiseren dat je na de operatie zo ongeveer een week bijna alleen maar zal liggen, of zitten. In ieder kan je niet hele dagen door huis wandelen.
Gedurende de 2 of 3 maanden na de operatie zal sporten er ook niet inzitten. Dit omdat er dan een risico is dat het "zaakje" weer terugschiet.

Laat horen wat je uiteindelijke beslissing is. Maar ik raad je aan om het gewoon te doen.
En ik beloof je dat het mee zal vallen!

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 09-10-2002 18:11]

Hmmzz....
pi_6191374
laat maar
pi_6229145
Bij mij is er eentje operatief naar beneden gehaald, is een ingreep van niets.. altans je merkt er zelf nauwelijks iets van, alleen de teelbal die naar beneden is gehaald is bij mij wat gevoeliger. En de eerste twee dagen was het wat stijfer (de overgang van lies naar been, niet dat andre)
Computer /nm./: a device designed to speed and automate errors. - "The Jargon File"
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:39:26 #37
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_6237314
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:36 schreef SETIBBIG het volgende:
Het mannelijk lichaam maakt bepaalde hormonen slechts in piek hoeveelheid aan in verschillende fasen van je ontwikkeling na de puberteit.
Resultaat?

Voordelen?
...en verder...

Jo, ik heb mijn noten altijd in mijn zak gehad maar PRECIES deze verschijnselen zijn ook op mij van toepassing...
(heel af en toe schiet er eentje zo'n paar seconden terug maar die kan ik dan easy 'terugduwen')
pi_6240786
nou een ingreep van niets?? ik heb zoiets gehad en ik ging er nou niet bepaald makkelijker van lopen ofzo..
pi_8622277
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:04 schreef SETIBBIG het volgende:en een incisie over de balzak over groot deel van de lengte.
Best wel een kick, maar ik moest het even kwijt:

Ik heb dat ook gehad, 1x op mijn 3e jaar (bal1) en 1x op mijn 6e jaar (bal2).

Die 2 littekens in mijn liezen had ik uiteraard wel gezien, maar ik heb me jaren afgevraagd wat nu die "dikke" naad is die onderlangs loopt!

Tnx!

Overigens NaliXL, heb je onderhand na 3 maanden al iets besloten
Ik had er de laatste keer (eerste herinner ik me niet), eigenlijk geen last van, alleen de eerste 2 dagen pijnlijk bij het plassen.

Teelballen, en dan met name de bijballen, zijn een belangrijke bron van hormonen, zoals de eierstokken bij de vrouw.
Alleen daarom al (correcte werking van je systeem) zou ik de operatie ondergaan...

"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:20:48 #40
36886 MadFred
Always think positive!!
pi_8632513
Ik heb tweemaal zo'n operatie meegemaakt.heb aan beide kanten een hoogschieter gehad.
De eerste was op 9 jarige leeftijd ,en de 2de op 14 jarige leeftijd ofzo.
En tijdens die ingrepen(onder narcose) werd er bij mij alleen maar een dwarse inkeping in mijn lies gemaakt ....en werdt de bal in de balzak "vastgeankerd" .wat dus wil zeggen dat hij niet weer omhoog kan schieten.
En de hersteltijd hang puur van je leeftijd af..de eerste keer was ik binnen een paar dagen weer vol aan het rennen ,en bij de tweede ingreep duurde dat toch meer dan een week voor ik weer redelijk fit was.

Dus als je het zou doen ,zo snel mogelijk doen ,want hoe ouder je bent ,des te meer en langer je er last van zult hebben ...

Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_9333535
quote:
Okee, ik heb de afgelopen tijd een aantal onderzoekjes etc. gehad, omdat mijn ballen niet op hun plaats zitten. Uit dat onderzoek bleek dat ze nog in de lies zaten (daar zitten ze bij mannen bij je geboorte normaalgesproken). Nou werkt alles verder gewoon goed. Daarom heb ik nagevraagd wat het nadeel was om ze te laten zitten, en dat blijkt eigenlijk alleen een verminderde sperma-productie te zijn. Zit ik niet zo mee, want ik geloof toch dat ik nooit een goeie vader zou zijn. Omdat ik eigenlijk verschrikkelijk opzie tegen operaties etc, vind ik het dan ook verreweg de meest aantrekkelijke optie om ze dan maar te laten zitten. Wat ik nou eigenlijk wel wil weten : zitten de dames hiermee? Op het oog gezien mis je toch een attribuut.....

beetje vreemd Jaap
?
pi_9341879
Je MOET 'm laten verwijderen of indalen. Bij mij was er één niet ingedaald, en op mijn 34e (1997) is er in die testikel kanker geconstateerd. Gelukkig waren ze er supervroeg bij, en ben ik er nu definitief van af. En ondanks de aanwezigheid van maar één testikel, was mijn vrouw "via de natuurlijke weg" binnen 4 maanden zwanger, en is op 29 februari 2000 onze kerngezonde zoon geboren. It's up to you...
Wôôdy
  maandag 24 maart 2003 @ 17:00:54 #43
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9342063
en TS hoe is het nu, een half jaar later ?
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9344344
quote:

ik zou mn sperma maar eens laten nakijken, want als voor je 8e jaar je ballen niet zijn teruggeplaatst ben je zo goed als onvruchtbaar
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:15:30 #45
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9424842
De ballen van een man zijn volgens mij het minst onaantrekkelijke van een man, maar dat kan ik niet in zker heid zeggen aangezien ik een hetero man ben he.
[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')