quote:
Huil hier maar uitquote:
Had je dan niets zinnigs te melden omtrent de voortgang van Utopia?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Soury het volgende:
Utopia is in volle gang
Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic
Oi en ook om de sc leven in te blazen driftkikkerquote:
Neequote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Had je dan niets zinnigs te melden omtrent de voortgang van Utopia?
Dat heb ik gemerkt.. Per ongeluk een keer daar in het verkeerde topic gepost en gelijk op m'n Roy Donders gekregen....quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Soury het volgende:
Utopia is in volle gang
Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic
Haarlak in je oog, of was het een worstenbroodjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.. Per ongeluk een keer daar in het verkeerde topic gepost en gelijk op m'n Roy Donders gekregen....
Ik vind het best meevallen, de sc liep sneller volgens mij. Een boel verse mensen, ik kreeg als newbequote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, hè moots.
Niets mis met deze sc.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, de sc liep sneller volgens mij. Een boel verse mensen, ik kreeg als newbe
ook onwijs op mijn klote
Komt door Huub, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, hè moots.
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf welquote:
Ja joh, we zijn nog maar net bezig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf wel
Precies, klaarquote:
Jij denkt dat die mensen ooit buiten de cos komen? Gekkerdje.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf wel
Daar hebben wel jou voorquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mensen ooit buiten de cos komen? Gekkerdje.
Ik ook ... Pan vet staat al een week klaarquote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de eerste rel
Niks mis mee even boven te staan zo vinden die cossers het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |