quote:
Huil hier maar uitquote:
Had je dan niets zinnigs te melden omtrent de voortgang van Utopia?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Soury het volgende:
Utopia is in volle gang
Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic
Oi en ook om de sc leven in te blazen driftkikkerquote:
Neequote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Had je dan niets zinnigs te melden omtrent de voortgang van Utopia?
Dat heb ik gemerkt.. Per ongeluk een keer daar in het verkeerde topic gepost en gelijk op m'n Roy Donders gekregen....quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Soury het volgende:
Utopia is in volle gang
Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic
Haarlak in je oog, of was het een worstenbroodjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.. Per ongeluk een keer daar in het verkeerde topic gepost en gelijk op m'n Roy Donders gekregen....
Ik vind het best meevallen, de sc liep sneller volgens mij. Een boel verse mensen, ik kreeg als newbequote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, hè moots.
Niets mis met deze sc.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, de sc liep sneller volgens mij. Een boel verse mensen, ik kreeg als newbe
ook onwijs op mijn klote
Komt door Huub, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, hè moots.
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf welquote:
Ja joh, we zijn nog maar net bezig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf wel
Precies, klaarquote:
Jij denkt dat die mensen ooit buiten de cos komen? Gekkerdje.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat liep soms sneller. Dat komt vanzelf wel
Daar hebben wel jou voorquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mensen ooit buiten de cos komen? Gekkerdje.
Ik ook ... Pan vet staat al een week klaarquote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de eerste rel
Niks mis mee even boven te staan zo vinden die cossers het ookquote:
Ik lees dat ook niet, mits ik stream. De verslagen en filmpjes zijn top. Hulde aan de postersquote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS daarentegen gaat soms snoeihard. Dan denk ik 'ik word oud'.
Nee, hij gaat snoeihard omdat meer dan de helft van de posts nonsens is. Heeft niks met oud te maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS daarentegen gaat soms snoeihard. Dan denk ik 'ik word oud'.
Mwhaa er zijn een boel nieuwe users. En echt vervelend is het niet voor zover ik mee wil/kan lezen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij gaat snoeihard omdat meer dan de helft van de posts nonsens is. Heeft niks met oud te maken.
maar in de tijd van DGK was er toch ook genoeg offtopic geneuzel in de COS?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij gaat snoeihard omdat meer dan de helft van de posts nonsens is. Heeft niks met oud te maken.
Toch niet zoals nu? Het komt me ook voor dat het een heel ander type user is. Alsof een ander forum hier manse geloosd heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar in de tijd van DGK was er toch ook genoeg offtopic geneuzel in de COS?
Ik weet nog wel dat Disana pissig op mij werd omdat ik wilde pimpampetten toen het rustig was op de streamsquote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaa er zijn een boel nieuwe users. En echt vervelend is het niet voor zover ik mee wil/kan lezen.
Ik heb wel erger meegemaakt met 3 blz. goedemorgen en gezwaai. Daar werd ik zelfs pislink van
Ja, zijn leuke topics.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dat ook niet, mits ik stream. De verslagen en filmpjes zijn top. Hulde aan de posters
Zeker hulde,want ze updaten zeer regelmatig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dat ook niet, mits ik stream. De verslagen en filmpjes zijn top. Hulde aan de posters
Ik denk dat het nog wel beter gaat worden na verloop van tijd. Het is ook gewoon nog de nieuwigheid.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Disana pissig op mij werd omdat ik wilde pimpampetten toen het rustig was op de streams![]()
Ik had beequeen in mijn nek door mijn offtopic gezeik, Disana was ook geen fanquote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Disana pissig op mij werd omdat ik wilde pimpampetten toen het rustig was op de streams![]()
Dat het ander volk is ben ik wel met je eens, maar volgens mij doet Utopia niet onder voor DGK wat offtopic betreft, er werd toen vooral veel gezwaaid terwijl er nu vooral veel domme vragen worden gesteldquote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch niet zoals nu? Het komt me ook voor dat het een heel ander type user is. Alsof een ander forum hier manse geloosd heeft.
Ja, dat denk ik ook, het kaf moet nog even van het koren gescheiden wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel beter gaat worden na verloop van tijd. Het is ook gewoon nog de nieuwigheid.
En terecht!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat vind ik nu ook, maar toen niet zoquote:
Wie is Huub? Waar blijft de drank? Waarom vinden ze Peter niet leuk?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Dat het ander volk is ben ik wel met je eens, maar volgens mij doet Utopia niet onder voor DGK wat offtopic betreft, er werd toen vooral veel gezwaaid terwijl er nu vooral veel domme vragen worden gesteld
Ik vond het onzinnig en stomquote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat vind ik nu ook, maar toen niet zo
Of een kippenhok ...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef mootie het volgende:
Meh, ik vind het net alsof ze een bus Nowlivers hebben afgegooid op FOK!.
Of is dat lood om oud ijzer?quote:
Wie is uquote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Huub? Waar blijft de drank? Waarom vinden ze Peter niet leuk?
Jij mag je zeggen!quote:
Nou zegquote:
Noem je mij nou een oude koe?quote:
Wat dan. Kan je melken of afwassenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef mootie het volgende:
Maar goed. Aardig doen kost niks, ik heb in elk geval iets geleerd vandaag.
Ik zoek ook een nieuwe bank, de ABN vindt de kleur rood niet zo mooi bij me passenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef mootie het volgende:
En ik zit op mijn nieuwe bank, daar word ik wel blij van. Met 1 hand gekidnapped door de gekke Aziaat.
Whut???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef mootie het volgende:
En ik zit op mijn nieuwe bank, daar word ik wel blij van. Met 1 hand gekidnapped door de gekke Aziaat.
Mijn jongste kat is nogal bezitterig, hij moet altijd een lichaamsdeel vasthouden. Hand is vandaag favoriet. Hij kijkt ook pissig als ik mijn hand weghaal.quote:
Hoeveel Utopiapunten heb jij?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Huub? Waar blijft de drank? Waarom vinden ze Peter niet leuk?
Nein, mijn sjameesje is mijn beste vriend.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef Copycat het volgende:
Moeten we je uit de handen van die gekke Aziaat redden???
Kan jij je nog jezelf bedruipen. Ik rommel een beetje bijquote:
Oh! Ik zag een vrouwenetende Japanner voor mequote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef mootie het volgende:
Mijn jongste kat is nogal bezitterig, hij moet altijd een lichaamsdeel vasthouden. Hand is vandaag favoriet. Hij kijkt ook pissig als ik mijn hand weghaal.
Maar ik ben wel superverliefd.
Nog steeds behangen etc?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan jij je nog jezelf bedruipen. Ik rommel een beetje bij
Ik check even ...quote:
Dus jij tikt nu met één hand?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn jongste kat is nogal bezitterig, hij moet altijd een lichaamsdeel vasthouden. Hand is vandaag favoriet. Hij kijkt ook pissig als ik mijn hand weghaal.
Maar ik ben wel superverliefd.
Ja maar meer behang slopen. Ik sollicteer wel maar dat wil niet lukken. Ik ben er blij mee hoor verdient goed en ik heb lol. Het is lichamelijk wel zwaar, drie dagen achter elkaar is de limitquote:
Ja, lukt gelukkig nog aardig, heb natuurlijk ook weinig overhead. Maar als het zou moeten, ben ik ook niet vies van wat gerommel. Vooralsnog is dat niet aan de hand, hoewel het al twee weken rustig is. Begin deze week hoor ik of ik een pitch heb gewonnen. Hoop het. En dan loopt er hopelijk snel nog iets via mijn oude werkgever. Van te weinig werk word ik lui.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
Kan jij je nog jezelf bedruipen. Ik rommel een beetje bij
Ik heb werkeljk geen idee, weet ook niet waar ik dat moet zoeken, maar lees wel dat ik trouwe hond 1 benquote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik check even ...
2313
Ik kijk heel sporadisch. Ga ook niet verlengen.
En jij???
Ik moet niet vergeten voor het eind van de maand op te zeggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb werkeljk geen idee, weet ook niet waar ik dat moet zoeken, maar lees wel dat ik trouwe hond 1 ben
Ik had vandaag een bankhangdag en vond het wel weer even leuk om te streamen en te COS-sen, dus ik twijfel nog of ik het op ga zeggen voor het eind van de maand.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten voor het eind van de maand op te zeggen.
Als je sporadisch kijkt is het ook best te doen met één gratis stream in private mode.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik check even ...
2313
Ik kijk heel sporadisch. Ga ook niet verlengen.
En jij???
dat ga jij niet doen!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een bankhangdag en vond het wel weer even leuk om te streamen en te COS-sen, dus ik twijfel nog of ik het op ga zeggen voor het eind van de maand.
Ik probeer het af en toe, maar na vijf minuten ben ik het meestal weer beu. Dan lees ik wel bij in de COS of de streamverslagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vandaag een bankhangdag en vond het wel weer even leuk om te streamen en te COS-sen, dus ik twijfel nog of ik het op ga zeggen voor het eind van de maand.
Ja ik ben een bouwvakker incl. spleet. Ik doe rare dingen tegenwoordig. Woningen ontruimen zijn de leukstequote:
Ik kijk via iPad. Is me te veel moeite om mijn laptop erbij te pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je sporadisch kijkt is het ook best te doen met één gratis stream in private mode.
Lachen! Heeft een vriend van me ook gedaan. Vanuit het houseclub-circuit naar de woningontruimingen. Nu is hij postbode en deejay.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
Ja ik ben een bouwvakker incl. spleet. Ik doe rare dingen tegenwoordig. Woningen ontruimen zijn de leukste
Ik snap wel dat jouw moeder Billy leuker vindt dan zo'n aartsluie dochter.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk via iPad. Is me te veel moeite om mijn laptop erbij te pakken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap wel dat jouw moeder Billy leuker vindt dan zo'n aartsluie dochter.
Ik twijfel ook maar ach 2 euro ofzo... 22127 Puntenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat die nog wel werken na januari?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je sporadisch kijkt is het ook best te doen met één gratis stream in private mode.
Hier is meestal weinig te doen. Iedereen zit in de COS.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef mamakarina het volgende:
...of krijg ik nu een ontgroening en moet ik drie dagen buiten slapen?...
oh... dus dit is weer net ff té weinig.... Jammer... Gaan we weer zweten in de COSquote:Op zondag 19 januari 2014 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is meestal weinig te doen. Iedereen zit in de COS.
Ik heb net een nieuwe MacBook Air om mee te werken en ik moest vrijdag al halsoverkop terug naar de winkel omdat hij opeens niets meer deed. Ikke stressen. Een of andere systeemfout door ... Weet ik veel wat ... Kon gelukkig hersteld worden na tien angstige minuten, maar die hou ik dus liever schoon van dit soort dingen. Ik weet simpelweg niet wat ik doe, qua techniek en dan kun je heel veel fout doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap wel dat jouw moeder Billy leuker vindt dan zo'n aartsluie dochter.
De kosten stelt niets voor.. 1 pilsje minder in de maand..quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik twijfel ook maar ach 2 euro ofzo... 22127 Punten
Applicatie engineer staat leuk op je cv maar ik kan er niks mee. Ach het is soms kut werk maar de lol die ik heb met de mensen waar ik mee werk is top. Ik ben wel zelf ook gesloopt na een dag.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lachen! Heeft een vriend van me ook gedaan. Vanuit het houseclub-circuit naar de woningontruimingen. Nu is hij postbode en deejay.
Ik vind het cool dat je dat gewoon aanpakt!
Dat dus. Dat kan er wel vanafquote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De kosten stelt niets voor.. 1 pilsje minder in de maand..
Met zo'n nieuwe Mac wil je natuurlijk alleen maar op hele deftige sites komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe MacBook Air om mee te werken en ik moest vrijdag al halsoverkop terug naar de winkel omdat hij opeens niets meer deed. Ikke stressen. Een of andere systeemfout door ... Weet ik veel wat ... Kon gelukkig hersteld worden na tien angstige minuten, maar die hou ik dus liever schoon van dit soort dingen. Ik weet simpelweg niet wat ik doe, qua techniek en dan kun je heel veel fout doen.
Dus .. Niet geheel te wijten aan mijn luiheid!
Blurrpquote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Joke43 het volgende:
Jimmy noemde nog ff dat Billy aan haar vingers likt tijdens het eten koken. Hij wil ook een keer koken. Nou dan zullen ze eten want denk dat Jimmy heeel goed kan koken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zitten zeker weer te slowchatten in de COS, hè?
Voor 50¤ weet ik nog wel een plekje waar je kunt ontspannen....quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Applicatie engineer staat leuk op je cv maar ik kan er niks mee. Ach het is soms kut werk maar de lol die ik heb met de mensen waar ik mee werk is top. Ik ben wel zelf ook gesloopt na een dag.
Hquote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor 50¤ weet ik nog wel een plekje waar je kunt ontspannen....
Uhh jajaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor 50¤ weet ik nog wel een plekje waar je kunt ontspannen....
Ook dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Met zo'n nieuwe Mac wil je natuurlijk alleen maar op hele deftige sites komen.
In discussie tegen elkaarquote:Op zondag 19 januari 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Ik twijfel nog om een Android-tablet te nemen om ook mijn iPad tegen dat gepeupel te beschermen.
Muahaha, hier ben ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef mamakarina het volgende:
Eej... mag ik er hier bij komen? Zit thuis met kids... en als ik ff die kakluier moet verschonen, ben ik weer helemaal uit de cos... scroll me rot en hoop dat het hier ietsiepietsie gezelliger is...![]()
Poepluiers zijn hier ook niet zo gewenst hoorquote:
Ik heb ook zo'n idee van nietquote:
Niet aan denken en dan kun je gewoon blijven streamen..quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n idee van nietZo vaak stream ik niet, maar ik vind het wel leuk om te kunnen streamen wanneer ik dat wil.
oke... ik zal ze meteen weggooien dan...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Poepluiers zijn hier ook niet zo gewenst hoor
Die ¤2,50 kan ik wel missen hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet aan denken en dan kun je gewoon blijven streamen..
Heb ik ookquote:
Welkomquote:
6 uur 15 gaat ie afquote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je morgen op dan?
Ik hoef pas morgenmiddag te werken.
quote:
Even muis helpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef community het volgende:
[..]
Dat doe ik soms om in slaap te komen. Maar dan ben ik weer bang dat mijn room mate denkt dat ik aan het beren ben
SC Promoten.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Even muis helpen.
Welkom wiebelvoeters.
Oh dat is walgelijk. Voorheen moest ik op maandag voorschoolse opvang doen, dan ging mijn wekker ook om 6:30 maar kon ik rond 9 uur weer in mijn bed liggen als ik wilde. Nu doe ik dat op donderdag, toch beter dan de maandag.quote:
Ik haat het maar eenmaal op en een bak lekkere koffie boeit het me niet meerquote:Op maandag 20 januari 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is walgelijk. Voorheen moest ik op maandag voorschoolse opvang doen, dan ging mijn wekker ook om 6:30 maar kon ik rond 9 uur weer in mijn bed liggen als ik wilde. Nu doe ik dat op donderdag, toch beter dan de maandag.
Dat ben ikquote:
Je zei vandaag iets over een vetpan, moest gelijk weer denken aan die frituurpan die gevallen was, dat was jij toch? Of Fan? Ik ben sindsdien heel voorzichtig met mijn frituurpan.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het maar eenmaal op en een bak lekkere koffie boeit het me niet meer
Ik.. Wat een drama was datquote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zei vandaag iets over een vetpan, moest gelijk weer denken aan die frituurpan die gevallen was, dat was jij toch? Of Fan? Ik ben sindsdien heel voorzichtig met mijn frituurpan.
Jupsquote:
Umm ja. Volgens mij heb ik na een jaar nu nog spetters op de plintenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef hugecooll het volgende:
Da's echt een takkekarwei om op te ruimen
ik voel je pijn
In mijn herinnering is ze er toen dagen zoet mee geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef hugecooll het volgende:
Da's echt een takkekarwei om op te ruimen
ik voel je pijn
Nee dat is dag wasmachinequote:Op maandag 20 januari 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
Over frituurvet. Mijn buurvrouw had woensdag de frituurpan verschoond, oude vet in een lege wasmiddelfles gekiept.
Donderdag kwam oma oppassen, en lief als ze is draaide ze ook een wasje.
Met ossewit.
Whahahahahahaah!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
Over frituurvet. Mijn buurvrouw had woensdag de frituurpan verschoond, oude vet in een lege wasmiddelfles gekiept.
Donderdag kwam oma oppassen, en lief als ze is draaide ze ook een wasje.
Met ossewit.
Hij heeft het overleefd! Ik geloof dat ze daarna 4 keer op 90 heeft gewassen, toen was het redelijk weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahahahaah!
Nou die hele trommel kon rechtstreeks de kliko in denk ik?
Tja de verstopping komt nog wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft het overleefd! Ik geloof dat ze daarna 4 keer op 90 heeft gewassen, toen was het redelijk weg.
Vrijdag was ik er, en de bijkeuken stonk echt gruwelijk.
6 jaarquote:Op maandag 20 januari 2014 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Of gewoon een paar kookwasjes draaien zonder inhoud. Een paar als in een stuk of 80.
[..]
Broekie.
Als het eenmaal in de normale afvoer zit zal dat wel mee vallen denk ik. Wat heeft ze met de was gedaan Moots?quote:
Irl ben ik behoorlijk schuchter.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou je uitdagen tot een gevecht, liesje, maar mootie is hier ook
Agressieve jongedame wel
Misschien niet maar het hoopt stiekem in een bochtje opquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is de machine net een maand of 2 oud, das zielig.
Volgens mij tig keer gewassen, arme oma.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het eenmaal in de normale afvoer zit zal dat wel mee vallen denk ik. Wat heeft ze met de was gedaan Moots?
Ja en ik durf alleen met Mootie erbij want wij zijn beste vriendinnen. Werd ons eens verteld.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou je uitdagen tot een gevecht, liesje, maar mootie is hier ook
Agressieve jongedame wel
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik durf alleen met Mootie erbij want wij zijn beste vriendinnen. Werd ons eens verteld.
Je hoopt het he? Met je frituurvettrauma.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien niet maar het hoopt stiekem in een bochtje op
Ik stomp Hu helemaal in elkaar voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik durf alleen met Mootie erbij want wij zijn beste vriendinnen. Werd ons eens verteld.
godverdommequote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stomp Hu helemaal in elkaar voor je.
Hier een banquote:
TR ohh sappigquote:Op maandag 20 januari 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Al gok ik dat Gert en Ibenny het wel met me eens zijn.
Lijkt me welquote:Op maandag 20 januari 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Al gok ik dat Gert en Ibenny het wel met me eens zijn.
Naja mijn TR wasquote:Op maandag 20 januari 2014 00:54 schreef mootie het volgende:
Niet naar de fb want geen zeikerd, wel een TR. Ik moet een beetje lachen.
Ja je bent wel een zeikertje soms. Maar je hebt ook wel gelijk `soms`quote:Op maandag 20 januari 2014 00:54 schreef mootie het volgende:
Moeten ze zich maar een beetje aan de regels houden, dan valt er niks te zeiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent wel een zeikertje soms. Maar je hebt ook wel gelijk `soms`Ik zeik ook wel in de cos.
Kuch veel
En begin je nu hier ook al?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten ze zich maar een beetje aan de regels houden, dan valt er niks te zeiken.
Ach ik promoot de sc een beetje, Bovenaan staanquote:Op maandag 20 januari 2014 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten ze zich maar een beetje aan de regels houden, dan valt er niks te zeiken.
Kijk zo komen we er welquote:Op maandag 20 januari 2014 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het weer eens zo ver? Ben je weer bezig?!
quote:
Nou het duurt nog een jaar. Brace yourselfquote:
Gelukkig heb jij je feestmuts nog opquote:Op maandag 20 januari 2014 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nou het duurt nog een jaar. Brace yourself
Ja die blijft al kan ik wel nukkig zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 01:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je feestmuts nog op
Het is natuurlijk best typerend dat mensen al hun excuses in hun post aan je aanbieden als ze wat vragen of een beetje offtopic gaan. Het is al haast een dingetje geworden. Je weet dat ik je graag mag maar je ergert je wel veel.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
TL;DR-versie: zolang het goed gaat moet je je kop houden, go with the flowquote:Op maandag 20 januari 2014 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk best typerend dat mensen al hun excuses in hun post aan je aanbieden als ze wat vragen of een beetje offtopic gaan. Het is al haast een dingetje geworden. Je weet dat ik je graag mag maar je ergert je wel veel.
En ja er is een topicpointer maar we kijken ook erg naar de sfeer en die is gewoon tof. Nog lang geen reden om strenger op te treden in ieder geval. We hebben vandaag de 100.00 post gehaald en inmiddels zijn we alweer 3000 post verder ook. Het forum loopt als een tierelier en dat komt omdat mensen het hier leuk hebben. En ongetwijfeld ook ergeren maar dat hoort er wel een beetje bij.
Daarnaast zijn er erg veel nieuwe users, ik zie er dagelijks wel een paar (laat ze een UI nemen, ik kan ze niet uit elkaar houden) die gewoon nog een beetje wegwijs moeten worden.
Misschien niet zoals je gewend bent, en opzeker ook niet hoe jij het graag ziet maar zo is het gewoon.
Nee. Dit wil ik even recht zetten. Hugo postte in dit topic een onzin TR.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:54 schreef mootie het volgende:
dit is zo niet mij Utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk best typerend dat mensen al hun excuses in hun post aan je aanbieden als ze wat vragen of een beetje offtopic gaan. Het is al haast een dingetje geworden. Je weet dat ik je graag mag maar je ergert je wel veel.
En ja er is een topicpointer maar we kijken ook erg naar de sfeer en die is gewoon tof. Nog lang geen reden om strenger op te treden in ieder geval. We hebben vandaag de 100.00 post gehaald en inmiddels zijn we alweer 3000 post verder ook. Het forum loopt als een tierelier en dat komt omdat mensen het hier leuk hebben. En ongetwijfeld ook ergeren maar dat hoort er wel een beetje bij.
Daarnaast zijn er erg veel nieuwe users, ik zie er dagelijks wel een paar (laat ze een UI nemen, ik kan ze niet uit elkaar houden) die gewoon nog een beetje wegwijs moeten worden.
Misschien niet zoals je gewend bent, en opzeker ook niet hoe jij het graag ziet maar zo is het gewoon.
Ik snapte eigenlijk niet wat ze bedoeldequote:Op maandag 20 januari 2014 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dit wil ik even recht zetten. Hugo postte in dit topic een onzin TR.
Hu weer...quote:Op maandag 20 januari 2014 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dit wil ik even recht zetten. Hugo postte in dit topic een onzin TR.
Coolquote:
Die bespreekt hier de cola die in de bonus bij AH is, nogquote:
Ik zie het ook niet btwquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
En dit
[..]
Die bespreekt hier de cola die in de bonus bij AH is, nog
Die is niet in de bonus. godverquote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
En dit
[..]
Toch niet geheel?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:22 schreef mootie het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik morgen mijn waffel houd.
De vuige hoerquote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
En dit
[..]
Ja het is cola lightquote:
Zeroquote:
Ok. Denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
Hier mag alles wat niet in de COS zou mogen... Ok en geen. Tieten en zo maar das algemeen.
Maar weer weinig te zien... Op de streams is een goede afsluiter op je commentaar aldaar.
Eens hoor ik drink die troepquote:
Tieten van Billie nb. Je moet het er maar mee doenquote:Op maandag 20 januari 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
Hier mag alles wat niet in de COS zou mogen... Ok en geen. Tieten en zo maar das algemeen.
Maar weer weinig te zien... Op de streams is een goede afsluiter op je commentaar aldaar.
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal het niet over cola hebben en geheel in stijl off topic babbelen en zwaaien.
Dat is toch gewoon appelsapquote:Op maandag 20 januari 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit eens 0% witte wijn geprobeerd.... Echt 2 slokken en weg er mee...
Druif !!quote:
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik, ik had hem op mijn MP3 speler en hij kwam eens voorbij toen ik in de tram zat, kreeg de slappe lach terwijl ik jankte van het lachen. Schaamde me dood met van die ingehouden snikken enzo.quote:
Ik zag 4minuten daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik, ik had hem op mijn MP3 speler en hij kwam eens voorbij toen ik in de tram zat, kreeg de slappe lach terwijl ik jankte van het lachen. Schaamde me dood met van die ingehouden snikken enzo.Hun ingehouden lachjes ook. Prachtig.
En uiteraard die van de boot en de plant.
Die ingehouden lachjes zijn eigenlijk het grappigstquote:Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is toch wel mijn favoriet denk ik, ik had hem op mijn MP3 speler en hij kwam eens voorbij toen ik in de tram zat, kreeg de slappe lach terwijl ik jankte van het lachen. Schaamde me dood met van die ingehouden snikken enzo.Hun ingehouden lachjes ook. Prachtig.
En uiteraard die van de boot en de plant.
Ik luisterquote:Op maandag 20 januari 2014 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die ingehouden lachjes zijn eigenlijk het grappigst
Het is improvisatie.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:41 schreef hugecooll het volgende:
Het is allemaal wel wat voorspelbaar
Nee niet meer ik was het al eens met de eerstequote:
Jij moet gewoon gaan slapen muts. (Mag je woensdagavond tegen mij zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet meer ik was het al eens met de eerste
Kijk je dat ook, wat een geweldige serie is datquote:Op maandag 20 januari 2014 01:46 schreef Sanshine het volgende:
Ik zag even Ramsesin de topic titel.
En dankzij jou moet ik nu aan Pastorale en zomer denken. Het schiet alweer op.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:46 schreef Sanshine het volgende:
Ik vind hem vanaf het begin een erg leuke en vooral jonge knul. Dus je mag hem hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar niemand interesse in Gio? Than.. He's mine
Bijna! Het is ook al een stuk langer licht.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dankzij jou moet ik nu aan Pastorale en zomer denken. Het schiet alweer op.
Vrouwen ook altijd.....quote:Op maandag 20 januari 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan slapen muts. (Mag je woensdagavond tegen mij zeggen.)
Dat staat je toch charmant.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem vanaf het begin een erg leuke en vooral jonge knul.
Ja eigenlijk wel. Maar de ervaring is ook dat ik vandaag lang geslapen hebquote:Op maandag 20 januari 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan slapen muts. (Mag je woensdagavond tegen mij zeggen.)
Ja he? Valt mij ook op. Het lijkt snel te gaan opeens en het kan nooit te snel zijn. Ik heb wel eens eind februari sneeuwklokjes gezien, dat is over een maandje. En tussendoor ga ik gewoon nog naar Praag en ik hoop nog op sneeuw daar. Want ik denk dat het dan extra mooi is. Over 2 weken ben ik daar maar ik ben nog in de ontkenningsfase. Tot ik het gevoel heb dat in tijdsnood kom, dan maak ik een planning om te kijken wat ik wil zien enzo. Om me er daar niet aan te houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna! Het is ook al een stuk langer licht.
Ik draag geen handtasjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:51 schreef community het volgende:
Op maandag 20 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:[..]Ik vind hem vanaf het begin een erg leuke en vooral jonge knul. Dat staat je toch charmant.
JoJo is het jonge veulen in de wei...quote:Op maandag 20 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem vanaf het begin een erg leuke en vooral jonge knul. Dus je mag hem hebben.
Ik weet precies wat je bedoelt. Kijken hoeveel uur en minuten je nog kan slapen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar de ervaring is ook dat ik vandaag lang geslapen hebEn niet goed kan slapen als ik `vroeg` in mijn bed lig. Om het uur turen op de wekker
Oh mijn TT Ja Ramses. Ik heb zelfs een gesprek met hem gehad. In zijn bagwan periodequote:Op maandag 20 januari 2014 01:46 schreef Sanshine het volgende:
Ik bedoel die opmerking staat je charmant.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draag geen handtasjes.
Neem een UI, jullie zijn verwarrend.
Ik vind Lot de leukste vrouw. Met haar stomme staart e vlinderstrikjes en doekjes in haar haar. Flapuit, beetje vals, maar volgens mij echt wel ok.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
JoJo is het jonge veulen in de wei...
Onbezonnen, maar best wel behulpzaam... Hij heeft zo z'n charmes. En hij is altijd bezig met iets..
Beetje jammer dat ie Lot Kent...
avatarquote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef community het volgende:
[..]
Ik bedoel die opmerking staat je charmant.
Wat is een UI?
verwend kind is etquote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Lot de leukste vrouw. Met haar stomme staart e vlinderstrikjes en doekjes in haar haar. Flapuit, beetje vals, maar volgens mij echt wel ok.
Wat moet je ontkennen?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja he? Valt mij ook op. Het lijkt snel te gaan opeens en het kan nooit te snel zijn. Ik heb wel eens eind februari sneeuwklokjes gezien, dat is over een maandje. En tussendoor ga ik gewoon nog naar Praag en ik hoop nog op sneeuw daar. Want ik denk dat het dan extra mooi is. Over 2 weken ben ik daar maar ik ben nog in de ontkenningsfase. Tot ik het gevoel heb dat in tijdsnood kom, dan maak ik een planning om te kijken wat ik wil zien enzo. Om me er daar niet aan te houden.
Oh.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef community het volgende:
[..]
Ik bedoel die opmerking staat je charmant.
Wat is een UI?
Ik heb mij nog niet aan een paspoort gewaagd, ik moet het hebben van wat ik hier mee krijg. Hij komt bij mij over als de enige zonder issues en vol leven.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem vanaf het begin een erg leuke en vooral jonge knul. Dus je mag hem hebben.
Haha het is nog mild hier. Ik geef je kudo.s om mod te zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ik daar straks ben, want dan schiet ik in de stres.
Ga je weer alleen?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ik daar straks ben, want dan schiet ik in de stres.
IK was er net mee bezig. Heb reeds een uitgesneden maar moet nog ff bewerkt wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
User Icon, kan je rechts bovenin bij profiel of settings instellen. Dan ben je wat herkenbaarder.
Neem een paspoort joh, zelf kijken is veel leuker. Hij heeft 2x gehuild dacht ik, met post van thuis e toen Lindy weg ging. Het is een pretletter, doet niet zo moeilijk en is veel bezig, nooit echt op de voorgrond maar kan super droog uit de hoek komen. Hij heeft iets aandoenlijks. .quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb mij nog niet aan een paspoort gewaagd, ik moet het hebben van wat ik hier mee krijg. Hij komt bij mij over als de enige zonder issues en vol leven.
We wachten in spanning afquote:Op maandag 20 januari 2014 02:03 schreef community het volgende:
[..]
IK was er net mee bezig. Heb reeds een uitgesneden maar moet nog ff bewerkt worden
Om te kijken wat er zich afspeelt kun je beter de COS volgen...quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb mij nog niet aan een paspoort gewaagd, ik moet het hebben van wat ik hier mee krijg. Hij komt bij mij over als de enige zonder issues en vol leven.
Je moet vooral doen wat je zelf wil maar een pastpoort is eerste maand gratis hè. Je maakt een accountje aan en dan moet je alleen ff 2 cent overmaken met iDeal voor je proefmaand.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanks, ik ben in de afgelopen jaren wel wat sterker geworden en ook wel wat gewend, ik denk dat ik het wel trek. Had ik een aantal jaar geleden niet moeten doen dit.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha het is nog mild hier. Ik geef je kudo.s om mod te zijn
Yep! Wat leuk dat je dat weet. Met niemand rekening houden is me erg goed bevallen. Zo goed dat ik me afvraag of ik ooit nog met iemand op vakantie wil.quote:
Praag! Dat moet echt heel leuk zijn. En toch zou het stiekem wel leuk zijn, een beetje winter. Nu is het net een ellendig lange herfst.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja he? Valt mij ook op. Het lijkt snel te gaan opeens en het kan nooit te snel zijn. Ik heb wel eens eind februari sneeuwklokjes gezien, dat is over een maandje. En tussendoor ga ik gewoon nog naar Praag en ik hoop nog op sneeuw daar. Want ik denk dat het dan extra mooi is. Over 2 weken ben ik daar maar ik ben nog in de ontkenningsfase. Tot ik het gevoel heb dat in tijdsnood kom, dan maak ik een planning om te kijken wat ik wil zien enzo. Om me er daar niet aan te houden.
Tuurlijk wel. Dat komt als je het niet verwacht.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ik ben in de afgelopen jaren wel wat sterker geworden en ook wel wat gewend, ik denk dat ik het wel trek. Had ik een aantal jaar geleden niet moeten doen dit.
[..]
Yep! Wat leuk dat je dat weet. Met niemand rekening houden is me erg goed bevallen. Zo goed dat ik me afvraag of ik ooit nog met iemand op vakantie wil.
Ik weet hoe het werkt.. Ik ga me ergeren aan deelnemers en aan FOK!kers, ik wacht nog even.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:05 schreef community het volgende:
[..]
Je moet vooral doen wat je zelf wil maar een pastpoort is eerste maand gratis hè. Je maakt een accountje aan en dan moet je alleen ff 2 cent overmaken met iDeal voor je proefmaand.
Morgen leest mootie dit, berg je maar!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:09 schreef mootie het volgende:
Kweenie of ik alleen zou durven, maar het lijkt me wel heerlijk.
Mijngaat nu 5 dagen op zakenreis, dat is stiekem ook heel lekker.
Ahahaha, ach ja dat heb je zo hè.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt.. Ik ga me ergeren aan deelnemers en aan FOK!kers, ik wacht nog even.
Hmm ja, okay.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen leest mootie dit, berg je maar!
Soms blijft er nog wel eens wat hangen... Veel plezier iig Liesjequote:Op maandag 20 januari 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep! Wat leuk dat je dat weet. Met niemand rekening houden is me erg goed bevallen. Zo goed dat ik me afvraag of ik ooit nog met iemand op vakantie wil.
Het is best een stap, Ik weet nog dat ik op mijn werk zat en het zat was. Binnen 5 minuten had ik het geregeld. Achteraf ook niet handig. Maar ik moest wegquote:Op maandag 20 januari 2014 02:09 schreef mootie het volgende:
Kweenie of ik alleen zou durven, maar het lijkt me wel heerlijk.
Mijngaat nu 5 dagen op zakenreis, dat is stiekem ook heel lekker.
Alleen is gewoon lekker. Zoveel te zien, zoveel prikkels, niet hoeven praten is fijn. Gewoon slenteren en precies doen wat je zelf wilt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat komt als je het niet verwacht.
Als hij een paar dagen weg is krijg ik ook ineens heel veel voor elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best een stap, Ik weet nog dat ik op mijn werk zat en het zat was. Binnen 5 minuten had ik het geregeld. Achteraf ook niet handig. Maar ik moest weg
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan ik het hier vragen of moet dat elders: Paul zat echt aan GHB?
Haha lol. Tof dat je dat doet.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen is gewoon lekker. Zoveel te zien, zoveel prikkels, niet hoeven praten is fijn. Gewoon slenteren en precies doen wat je zelf wilt.
Ik ben begin oktober voor het eerst alleen op reis geweest, citytrip naar Barcelona, dood eng, genoten en verslaafd geraakt. Dit is dus ook pas mijn tweede maar ik kan het iedereen aanbevelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Praag! Dat moet echt heel leuk zijn. En toch zou het stiekem wel leuk zijn, een beetje winter. Nu is het net een ellendig lange herfst.
Het is ook wel een kneuzenkermis bij elkaar.quote:
Beter dan twee kids die je niet wilquote:Op maandag 20 januari 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook wel een kneuzenkermis bij elkaar.
Het roepen dat je 2 abortussen op je conto hebt verbaast mij nog het meest.
Allemaal uit angst om niet interessant genoeg te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook wel een kneuzenkermis bij elkaar.
Het roepen dat je 2 abortussen op je conto hebt verbaast mij nog het meest.
Wat is de meerwaarde om dat in een RLS te roepen? Tegen mensen die je amper kent.. Maar waar wel heel/ half/ een deel/ een klein deel van NL mee kan kijken?quote:
Hek heus wel gelezen heur, big mootie is watching you.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben begin oktober voor het eerst alleen op reis geweest, citytrip naar Barcelona, dood eng, genoten en verslaafd geraakt. Dit is dus ook pas mijn tweede maar ik kan het iedereen aanbevelen.
Misschien is het iets wat haar gevormd heeft, een essentieel ding voor haar.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om dat in een RLS te roepen? Tegen mensen die je amper kent.. Maar waar wel heel/ half/ een deel/ een klein deel van NL mee kan kijken?
Nah.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hek heus wel gelezen heur, big mootie is watching you.
Nakend?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben de afgelopen jaren sowieso best gegroeid. (ja ook in omvang maar ik bedoe qua mezelf) (zonder arrogant te bedoelen) toen ik hier net kwam was ik nog een onzeker kutje..Vandaag ben ik zelfs naar de zonnebank geweest. Doe ik gewoon.
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben de afgelopen jaren sowieso best gegroeid. (ja ook in omvang maar ik bedoe qua mezelf) (zonder arrogant te bedoelen) toen ik hier net kwam was ik nog een onzeker kutje..Vandaag ben ik zelfs naar de zonnebank geweest. Doe ik gewoon.
Ik heb geen idee lief.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om dat in een RLS te roepen? Tegen mensen die je amper kent.. Maar waar wel heel/ half/ een deel/ een klein deel van NL mee kan kijken?
Ik vind ze, geen streams, allemaal oninteressant. Een hele COS gaat in de knielmodus als er een man met baret binnentreedt en gaat weer net zo hard van stapel als er een kat op streams is te zien..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:17 schreef community het volgende:
[..]
Allemaal uit angst om niet interessant genoeg te zijn.
Ja dat mag ik hopen na die FHFquote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wist niet hoe het moest, heb mijn slipje aangehouden. Been ik best blij om want nu heb ik streepjes zodat ik kan zien hoe bruin ik opeens ben.quote:
Ja, ik wilde het eerst op facebook schreeuwen maar vond ik zo sneu voor mijn ouders.quote:
R&P dan maarquote:Op maandag 20 januari 2014 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe het moest, heb mijn slipje aangehouden. Been ik best blij om want nu heb ik streepjes zodat ik kan zien hoe bruin ik opeens ben.Hoort alles uit?
[..]
Ja, ik wilde het eerst op facebook schreeuwen maar vond ik zo sneu voor mijn ouders.
Ja ja een soortvan, Puppet master, eigenlijk, met een kop koffie danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind ze, geen streams, allemaal oninteressant. Een hele COS gaat in de knielmodus als er een man met baret binnentreedt en gaat weer net zo hard van stapel als er een kat op streams is te zien..
Mja, dat is mijn vermaak.
Je wil toch ook bruine billen!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe het moest, heb mijn slipje aangehouden. Been ik best blij om want nu heb ik streepjes zodat ik kan zien hoe bruin ik opeens ben.Hoort alles uit?
[..]
Ja, ik wilde het eerst op facebook schreeuwen maar vond ik zo sneu voor mijn ouders.
Streepjes zijn sexierquote:Op maandag 20 januari 2014 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |