abonnement Unibet Coolblue
pi_135834361
In één keer van Silver 3 naar Silver 1 gepromoveerd *O*
pi_135838834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef dustbrain het volgende:
Ik vraag me af wat beter is voor trwitch na BotrK. Infinity edge of phantdomdancer/shiv. Op probuilds.net is et telkens verschillend. Mij lijkt Infinity edge beter omdat je al steroids hebt en att-speed van btork, maar infinity edge is focking duur en je krijgt al AD van je ult waardoor att-speed voor 1K gold minder misschien beter helpt. ;(
Ligt aan de situatie, een AS steroid krijg je al van je stealth. Ik zou zelf na BotRK een AD item halen, ook omdat BotRK 40% AS geeft, maar weinig AD heeft. Ik zou iig voor een IE gaan in die situatie, of mocht je echt te weinig goud hebben en wel AD nodig hebben, een LW.

Statikk Shiv (als 2de grote item) zou ik juist pakken als lanes aan het verliezen zijn (inc. die van jou) voor de waveclear en het beetje extra poke. Hoe meer farm je in die situatie kan pakken, hoe beter je dan nog eventueel mee kan scalen.
pi_135839036
Ik ben famous. GG.

Gisteren duoQ met een maat. Waren we last picks. Opeens zie je 2 mensen in enemy team met honor badge. BEST.

Was het gewoon guardsman bob! De beste man was ook nog aan het streamen ook nog.

Handtekeningen zijn verkrijgbaar via pm.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lamabal op 23-01-2014 10:30:54 ]
pi_135840634
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben famous. GG.

Gisteren duoQ met een maat. Waren we last picks. Opeens zie je 2 mensen in enemy team met honor badge. BEST.

Was het gewoon guardsman bob! De beste man was ook nog aan het streamen ook nog.

Handtekeningen zijn verkrijgbaar via pm.
Die heeft er een druke job aa ndan :) hij streamt ook hearthstone tegenwoordig wisselt aardig af.

Gister 3 5v5 team ranks gedaan..

needless to say we got destroyed zelf maar een paar (kleine) foute beslissingen genomen. waar uiteindelijk dan toch nog team scores van X - 4 of x 10
volledig out farmed en outplayed
pi_135843895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef dustbrain het volgende:
Ik vraag me af wat beter is voor trwitch na BotrK. Infinity edge of phantdomdancer/shiv. Op probuilds.net is et telkens verschillend. Mij lijkt Infinity edge beter omdat je al steroids hebt en att-speed van btork, maar infinity edge is focking duur en je krijgt al AD van je ult waardoor att-speed voor 1K gold minder misschien beter helpt. ;(
Ligt eraan, als je voor staat in lane, dan kun je voor IE geen, als je achter staat kun je voor PD of een LW gaan
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135851103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:55 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie, een AS steroid krijg je al van je stealth. Ik zou zelf na BotRK een AD item halen, ook omdat BotRK 40% AS geeft, maar weinig AD heeft. Ik zou iig voor een IE gaan in die situatie, of mocht je echt te weinig goud hebben en wel AD nodig hebben, een LW.

Statikk Shiv (als 2de grote item) zou ik juist pakken als lanes aan het verliezen zijn (inc. die van jou) voor de waveclear en het beetje extra poke. Hoe meer farm je in die situatie kan pakken, hoe beter je dan nog eventueel mee kan scalen.
Ja maar de wiskunde achter twitch ligt iets wat ingewikkelder denk ik. Met attackspeed en zijn ult heb je met een afgemaakte PD misschien meer impact op de hele game voordat je uberhaubt zoveel K gold hebt, zelfs als je voorloopt. Dus ja IE is meer dmg maar phantomdancer is sneller veel dmg. Misschien is er ergens een theorycraft hierover.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135852275
Vraag met AS is ook "Heb ik de kans om stil te staan en schieten?" Als je moet kiten kom je toch niet op je max AS, en heb je veel meer aan dmg, als je goede cc in je team hebt is AS vaak meer effectief...
pi_135853054
Vaak doet kiten je meer dmg dan stilstaan en gewoon lifesteal tegen bv botrk shyvana en mundo.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:34:31 #209
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_135855075
Hi all, ik speel nu ook sinds eind s3... Begin nu heel voorzichtig aan ranked games te doen, heb er pas 4 gespeeld.

Mijn fav poppen zijn Shaco, Janna en Trundle. Niet de meest standaard poppen op misschien Janna na. Vooral Shaco zijn mijn teamgenoten vrij negatief over :P Maar hij is zo leuk om te spelen en ik heb nu redelijk wat potten met hem gespeeld en kan hem redelijk goed spelen denk ik... bezorg early game iig voor flink wat ganks en probeer meestal te counter junglen (behalve bij bv een lee sin).

[ Bericht 10% gewijzigd door TheSeeker_NL op 23-01-2014 16:41:35 ]
pi_135855688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hi all, ik speel nu ook sinds eind s3... Begin nu heel voorzichtig aan ranked games te doen, heb er pas 4 gespeeld.

Mijn fav poppen zijn Shaco, Janna en Trundle. Niet de meest standaard poppen op misschien Janna na. Vooral Shaco zijn mijn teamgenoten vrij negatief over :P Maar hij is zo leuk om te spelen en ik heb nu redelijk wat potten met hem gespeeld en kan hem redelijk goed spelen denk ik... bezorg early game iig voor flink wat ganks en probeer meestal te counter junglen (behalve bij bv een lee sin).
Dus als lee sin top is en zijn bluebuff spawnt doe je niks?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135855947
Ik begin verliefd te worden op support Morgana, wat een beest is dat _O_ Countert met haar Black Shield vrijwel alle support picks die nu in de meta liggen (Thresh, Annie, Leona), je hebt enorm veel potentie om kills op te zetten (Q snared voor 3 seconde op lvl 9) en met je ult is het iedere gank van je jungler raak.

In teamfights zijn tegenstanders vaak zo erg bezig met mijn team nakken dat ik met vrij veel gemak altijd wel 3-4 man in mijn ult krijg en omdat ik tanky bouw ga ik niet zo makkelijk dood ook.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:01:27 #212
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_135856471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus als lee sin top is en zijn bluebuff spawnt doe je niks?
Nee als Lee sin jungler is dan ben ik wat terughoudender met het stelen van de rode buff. Lee is een goede counter vs Shaco namelijk.

Tegen bijvoorbeeld een Warwick of Amumu probeer ik vaak direct te counterjunglen en hun rood te pakken en dan direct de jungler te doden of terug naar base te sturen. Ik ben hiermee nu aan het uitproberen in pub games, dan pak ik vaak eerst een ward trinket zodat ik visie heb bij hun rood en de jungler kan zien aankomen. Wanneer ik base later wissel ik 't dan in voor die "scan" trinket om wards te sweepen.

Wanneer ik hun rood invade let ik tegenwoordig goed op wat hun laners doen, missen ze in lane dan weet ik dat de buff geward is en ik gespot ben ;-) Ik ben in verleden wel eens te pakken genomen in hun jungle omdat ze het anticiperen. Gelukkig gebeurd dit in pub games zelden!
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:03:31 #213
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_135856572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Keselo het volgende:
Ik begin verliefd te worden op support Morgana, wat een beest is dat _O_ Countert met haar Black Shield vrijwel alle support picks die nu in de meta liggen (Thresh, Annie, Leona), je hebt enorm veel potentie om kills op te zetten (Q snared voor 3 seconde op lvl 9) en met je ult is het iedere gank van je jungler raak.

In teamfights zijn tegenstanders vaak zo erg bezig met mijn team nakken dat ik met vrij veel gemak altijd wel 3-4 man in mijn ult krijg en omdat ik tanky bouw ga ik niet zo makkelijk dood ook.
Morgana support ook wel eens gedaan ja, vooral vs Blitzcrank was het erg vermakelijk. :Y
pi_135856986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Keselo het volgende:
Ik begin verliefd te worden op support Morgana, wat een beest is dat _O_ Countert met haar Black Shield vrijwel alle support picks die nu in de meta liggen (Thresh, Annie, Leona), je hebt enorm veel potentie om kills op te zetten (Q snared voor 3 seconde op lvl 9) en met je ult is het iedere gank van je jungler raak.

In teamfights zijn tegenstanders vaak zo erg bezig met mijn team nakken dat ik met vrij veel gemak altijd wel 3-4 man in mijn ult krijg en omdat ik tanky bouw ga ik niet zo makkelijk dood ook.
Als ze ftp is neem ik haar ook vaak als supp, gewoon te sterk en wordt niet veel gespeeld <3
pi_135857547
Haha, Nasus was een keer niet geband, gelijk geheerst _O-
pi_135857616
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Nee als Lee sin jungler is dan ben ik wat terughoudender met het stelen van de rode buff. Lee is een goede counter vs Shaco namelijk.

Tegen bijvoorbeeld een Warwick of Amumu probeer ik vaak direct te counterjunglen en hun rood te pakken en dan direct de jungler te doden of terug naar base te sturen. Ik ben hiermee nu aan het uitproberen in pub games, dan pak ik vaak eerst een ward trinket zodat ik visie heb bij hun rood en de jungler kan zien aankomen. Wanneer ik base later wissel ik 't dan in voor die "scan" trinket om wards te sweepen.

Wanneer ik hun rood invade let ik tegenwoordig goed op wat hun laners doen, missen ze in lane dan weet ik dat de buff geward is en ik gespot ben ;-) Ik ben in verleden wel eens te pakken genomen in hun jungle omdat ze het anticiperen. Gelukkig gebeurd dit in pub games zelden!
Als lee sin top of bot gankt kun je zijn blue/red nuken voor ook maar iemand het merkt. Het is sws niet echt de bedoeling dat je een buff invade terwijl je gepakt kan worden, maar met shaco heb je gewoon stealth. Dus zelfs tegen lee-sin kun je vooral als shaco gewoon invaden als je weet dat hij elders op de map is. Maar dat komt vanzelf wel. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:30:00 #217
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_135857909
Ah ja op die fiets! Ja uiteraard als ik de kans zie dan doe ik dat wel :-) of ik geef m aan mijn mid als de gelegenheid zich voor doet. Ik bedoelde te zeggen dat ik lee sin gewoon een hele goede counterpick is tgen shaco en ik iets minder risico neem met counter jungle en meer focus op ganken :) maar ik heb nog veel te leren, map awreness en spawn timers is nog niet optimaal haha
pi_135860046
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ah ja op die fiets! Ja uiteraard als ik de kans zie dan doe ik dat wel :-) of ik geef m aan mijn mid als de gelegenheid zich voor doet. Ik bedoelde te zeggen dat ik lee sin gewoon een hele goede counterpick is tgen shaco en ik iets minder risico neem met counter jungle en meer focus op ganken :) maar ik heb nog veel te leren, map awreness en spawn timers is nog niet optimaal haha
tim. Zet de funcie dat je de tijd bij berichten ziet aan en typ in chat wanneer iets up is.
Because you know i'm all about that ass
pi_135860365


de weg omhoog is ingezet
pi_135861955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Keselo het volgende:
Ik begin verliefd te worden op support Morgana, wat een beest is dat _O_ Countert met haar Black Shield vrijwel alle support picks die nu in de meta liggen (Thresh, Annie, Leona), je hebt enorm veel potentie om kills op te zetten (Q snared voor 3 seconde op lvl 9) en met je ult is het iedere gank van je jungler raak.

In teamfights zijn tegenstanders vaak zo erg bezig met mijn team nakken dat ik met vrij veel gemak altijd wel 3-4 man in mijn ult krijg en omdat ik tanky bouw ga ik niet zo makkelijk dood ook.
Net toevallig ook voor het eerst Morg sup gespeeld. Maar ik zie er de kracht niet aan af... :')
Zodra je je drie abilities hebt gebruikt (4 als je R meetelt) ben je een tijdlang bruikloos...
pi_135862058
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Net toevallig ook voor het eerst Morg sup gespeeld. Maar ik zie er de kracht niet aan af... :')
Zodra je je drie abilities hebt gebruikt (4 als je R meetelt) ben je een tijdlang bruikloos...
20% cdr van runes en masteries, 20% cdr van Talisman. Op 10-15 minuten zit ik altijd op 40% cdr. Q snared voor 3 seconde en is iedere keer een freekill als je jungler er is, in lane kun je iedere keer vechten als je je ult hebt en iedere keer winnen.
pi_135862457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Keselo het volgende:

[..]

20% cdr van runes en masteries, 20% cdr van Talisman. Op 10-15 minuten zit ik altijd op 40% cdr. Q snared voor 3 seconde en is iedere keer een freekill als je jungler er is, in lane kun je iedere keer vechten als je je ult hebt en iedere keer winnen.
Maar wat is precies je doel als Morgana sup? Je aanvallen doen nul schade zonder AP dus het wordt lastig om echt druk te zetten...
pi_135862890
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar wat is precies je doel als Morgana sup? Je aanvallen doen nul schade zonder AP dus het wordt lastig om echt druk te zetten...
Waarom moet het allemaal AP damage zijn? Of uberhaupt damage. Het gaat om het supporten van je adc.
pi_135863029
Mensen raken in paniek wanneer ze worden geCCd, daarom is morgana zo sterk + de utitily
pi_135863136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar wat is precies je doel als Morgana sup? Je aanvallen doen nul schade zonder AP dus het wordt lastig om echt druk te zetten...
Utility en na je talisman kun je nog best veel ap bouwen met een deathcap of zhonya. Talisman is free gold en speed buff.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')