Staan goedquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
PSV maakt het Ajax moeilijk door het fysieke onderdeel.
Riedewald staat er nog niet inquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Tering wat slecht zeg. Hoe komt het zo? Siggy? Middenveld? PSV?
Klaassen slecht en Blind niet top Serero wel goedquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Erg scherp ook.quote:
Van Rhijnquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Moeten een paar tandjes bij, ligt echt wel ruimtequote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Het tikkie takkie zit er niet echt in vandaag,
Zeker, het is meer de rechterkant waar weinig vandaan komtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef Monolith het volgende:
Fischer speelt ook wel een aardige pot.
Lijkt me een goed plan. Zeker Duarte wil ik wel eens zien, fel mannetje en kan nog voetballen ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duarte en Hoesen erin de tweede helft.
Komt wel goed schatjuh!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Heeinz het volgende:
Moet echt wat veranderen. Wat is dit man
Muah hij raakt de bal iets verkeerd en daardoor lag hij pal klaar voor die van psv... niet echt een structurele fout. Je merkt het alleen op, omdat hij in de laatste linie staat. Moet je eens opletten hoeveel ballen Siggy niet goed aanneemtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Veltman weer in de fout en geeft weer een grote kans weg.
Hij scoort nog wel is belangrijke doelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is zijn excuus voor het opstellen van die houthakker?
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalisten
Mwa, hoe moet ik het zeggen... wat hij wil lukt hem wel goed, maar ik vind hem nog wel vaak de verkeerde keuzes maken mbt spelvoortzetting.quote:
Die is altijd dramatisch.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Van Rhijn verdedigend wel weer dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |