quote:
quote:in zijn schouders
Lekker, je kunt met je tanden ook naar zijn tepels en eikel gaan (eikel niet bijten maar teasen met je tanden langs de rand).quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Renatepapate het volgende:
Ik vind het leuk om tijdens de seks af en toe zachtjes te bijten (in zijn oren of schouders). Mijn vriend vindt het oké. Wat vinden jullie hiervan?
Ditquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Libertarisch het volgende:
Lekker, je kunt met je tanden ook naar zijn tepels en eikel gaan (eikel niet bijten maar teasen met je tanden langs de rand).
En ditquote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
Vooral lekker als het er al vrij heftig aan toegaat. Als hij me dan in mijn nek bijt, dan word ik tegelijkertijd geil en agressief ervan, en dat is best een leuke combinatie
En ditquote:Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Fes1-2 het volgende:
Tijdens het zoenen al op de ander zijn/haar lippen.
FUCK NO.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Lekker, je kunt met je tanden ook naar zijn tepels en eikel gaan (eikel niet bijten maar teasen met je tanden langs de rand).
Hehe, hij dacht dat hij echt een hond wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Vansschoen het volgende:
Ik bijt hem wel eens, hij mij niet zo vaak.
1x beet een jongen tijdens de doggy in mijn wang, en ook echt hard. Heb een aantal dagen met zijn tandafdrukken in mijn wang gelopen.
Doe niet zo viesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hehe, hij dacht dat hij echt een hond was
Nee, gewoon nee, dat niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand per ongeluk in zijn lul bijten, Jizzgirlquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef Jillzgirl92 het volgende:
Tijdens het pijpen beet ik een keer perongeluk in zijn piemel.![]()
Ik was nogal hard bezig, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand per ongeluk in zijn lul bijten, Jizzgirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |