de beruchte zaad-doekquote:
Ja wel oké en met jou Dven?quote:
je weet dat het waar isquote:
quote:
Komt goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Hij woont op een klein halfuur van mij vandaan. Ik ben pas stoer als er tenminste een uur tussen zit.
Supersof is lui
Gisteravond heb ik mijzelf het beeld geschetst dat ik in de bergen zou gaan wandelen.quote:
quote:
Mwah, bagger dagje, net een uur in slaap gevallen weerquote:
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekjequote:
Spijtig genoeg ook flink stabielquote:
nee joh, gewoon fokken onde het voetbal, waarsch is de wedstrijd toch weer hard kut met 2 doelpunten in de eerste 15min en daarna tot de 90ste minuut billenknijpenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekje
ik quote mezelfquote:
wtfquote:Op zondag 19 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekje
maagdquote:
Nouja, zoals je misschien al van leden vernomen hebt, heb ik een godsgruwelijke kater en durf ik niet van de bank af te komen door het vooruitzicht van die gigantische klop in mijn hoofdquote:
Haha en dat na je teletekst grappen xDquote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee joh, gewoon fokken onde het voetbal, waarsch is de wedstrijd toch weer hard kut met 2 doelpunten in de eerste 15min en daarna tot de 90ste minuut billenknijpen
seks is viesquote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neemaar jullie maken het vies
Oh het was lekker dus?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus inmiddels ontken je zelfs niks meer?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet vernomen, wel behoorlijk kut voor jequote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, zoals je misschien al van leden vernomen hebt, heb ik een godsgruwelijke kater en durf ik niet van de bank af te komen door het vooruitzicht van die gigantische klop in mijn hoofd
Ach als je flink oefent ben je wel snel gewent aan grote sjoelstenen in (te) krappe gaatjes te krijgen ja)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha en dat na je teletekst grappen xD
Ik denk dat ik morgen maar een sjoelsteen in je reet ram
quote:
julliequote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus inmiddels ontken je zelfs niks meer?
Ik zal de leden even op hun plicht van het verspreiden van mijn fysieke status wijzen. Bedankt voor het medeleven.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet vernomen, wel behoorlijk kut voor je
BAMquote:
bier en anale seks, is een goede meet hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach als je flink oefent ben je wel snel gewent aan grote sjoelstenen in (te) krappe gaatjes te krijgen ja)
Ik zou boos worden.quote:
Misschieb, Heb je wek de blafkanker. Maar misschien ben je Ajacied en dan kan het lafkanker zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet de hele tijd hoesten alsof ik de blafkanker heb
okquote:
Nu even flink aan t vette vretenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal de leden even op hun plicht van het verspreiden van mijn fysieke status wijzen. Bedankt voor het medeleven.
ben je ook zwanger?quote:
neequote:
uiteraard. een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijken of jimbo het doekje heeft klaarliggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |