such wowquote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''dit ben ik in gevechtshouding"
Ik zou op straat rollen van het lachen
Lach maar. Rotterdam centraal. Doe wat leuks aan. Dat we vechten wil niet zeggen dat we er belachelijk bij hoeven te lopenquote:
ooow zoquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is mijn rechterhand in het Ezellisme... Mijn buddie.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens geen tijd voor, die rent zo snel langs dat je het amper zietquote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Scheer jij dan wel ff je baard af?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lach maar. Rotterdam centraal. Doe wat leuks aan. Dat we vechten wil niet zeggen dat we er belachelijk bij hoeven te lopen
Ik snap deze post niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gisteravond bij een maat van me en de vriend van zijn zus is een rotterdammer in hart en nieren, houden gozer. Heb ik met ajacieden zelden
morgen, 't halve maatje, uurtje of 8quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je halve kont staat open
[ afbeelding ]
jaquote:
Ik wil hem wel voor je trimmen. Een beetje zoals Jimbo.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Scheer jij dan wel ff je baard af?
ohja ik heb je weer ingehaald trouwens (top 500 dit dat)quote:
quote:
Nu moet ik denken aan een familieweekend, waar mijn oma van bijna 90 een gedicht had gemaakt over een natte poesquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja ik heb je weer ingehaald trouwens (top 500 dit dat)
nawwwquote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een familieweekend, waar mijn oma van bijna 90 een gedicht had gemaakt over een natte poesZielig wel
Iedereen lag echt ijn een deuk en zij vet serieus dat gedicht voor lezen
![]()
heh?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
haha va je houdt van mijn opa en oma en moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |