Er is toch een optie onder "preferences" voor de themed map of normal, of is die weg?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:40 schreef hehehe het volgende:
verliezen met terrorblade, dat zijn noobs die drums en midas kopen.
Phoenix heb ik nog niet gespeeld en ook nog maar 1x tegen gespeeld dus daar kan ik nog niet wat over zeggen
themed maps vind ik altijd super kut, sowieso alles met sneeuw. dat vuurwerk komt me ook de strot uit. Alleen die torens zijn wel geinig maar thats it. ik snap niet waarom valve geen optie doet voor classic of themed.
enige wat je moet doen met terror is bot gaan (zorg ervoor dat je farm krijgt). dan power treads rushen, vervolgens manta (eerst yasha) dan eye of skadi en tis gg.
in dota 1 ging ik altijd diffusal blade maar dat werkt niet meer op ranged illusions dus skadi is dan een goed alternatief. geeft ook nog meer stats :>. je hoeft niet perse mee te doen in teamfights. hij kan in een aantal seconden towers neerknallen met metarmorphose en illus.
Max eerst metarmorphose samen met illusion, doe 1x reflection (op level 2) en Sunder op level 10.
edit: SPEEL VOORZICHTIG. alleen meedoen in teambattles als je demon vorm hebt en je moet niet ''graag'' je ulti willen gebruiken. gewoon die lui van een afstandje neerknallen, beetje micro'en met je illus en goed gepositioneerd blijven staan.
Veel mensen kunnen er tot nu toe uitstekend mee feeden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:
die terrorblade is debiel sterk zeg.....denk dat mensen nog ff moeten uitvogelen hoe ertegen te spelen, maar die gast maait towers in luttele seconden weg. Beste pusher tot nu toe?
Boeienquote:Op zondag 2 februari 2014 03:12 schreef Polacco het volgende:
De winrate van alch is flink naar beneden gegaan deze week...
lol is een kopie van honquote:Op zondag 2 februari 2014 03:25 schreef Quotidien het volgende:
die nieuwe lina set is wel geil tog
zie je maar weer dat dotka een kopie van lol is
add me dan in je stackquote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Quotidien het volgende:
te lang geleden dat we met de fok! deathsquad speelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |