De eerste keer na lange tijd niet te hebben hardgelopen stel je altijd uit. Vandaar. Ging er niet om dat het om jou ging.quote:
Ik ga even het weer bestuderen en als het beter dan matig is dan ga ik gewoon!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Had echt totaal geen zin vanmorgen want moe, nu meer energie dan voor die tijd,.
oh daar heb ik geen last van, meer de derde keer. dan heb ik geen zin meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:42 schreef Muto het volgende:
[..]
De eerste keer na lange tijd niet te hebben hardgelopen stel je altijd uit. Vandaar. Ging er niet om dat het om jou ging.![]()
Oké, nee ik heb meestal eerste keer. Daarna raak je er aan gewend en voel je je juist kut als je het een tijdje niet hebt gedaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen last van, meer de derde keer. dan heb ik geen zin meer.
ik voel me wel eens vaker kut over dingen die ik niet heb gedaan en vervolgens doe ik ze weer nietquote:Op zondag 19 januari 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké, nee ik heb meestal eerste keer. Daarna raak je er aan gewend en voel je je juist kut als je het een tijdje niet hebt gedaan.
vanavondquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef supersof het volgende:
oké misschien dat ik vanavond wel ga. en anders morgen ochtend.
waarom vanavond?quote:
Ah ja. Nu je het zegt. Ik heb dat óók. Iets met scriptie.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me wel eens vaker kut over dingen die ik niet heb gedaan en vervolgens doe ik ze weer niet
1. Dat is gezonder dan in de ochtend.quote:
slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 19 januari 2014 10:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Dat is gezonder dan in de ochtend.
2. Dat is leuker want avond.
3. Dan stel je het minder uit.
4. Omdat de naam 'avond' mooier is dan 'ochtend'
5. Hoi.
6. Ik weet niks meer.
Naja die eerste heb ik wel eens gehoord, dat koffie en sporten in de ochtend slechter zijn omdat je dan nog moet wakker worden ofzo.quote:
eerlijk gezegd niet echtquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voel jij hierdoor geen sensuele trilling dan?
Niet op zondag joh, doe een even normaal. Christelijke familiequote:
huh mag dat niet op zondag?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op zondag joh, doe een even normaal. Christelijke familieDie komen morgenavond. Wat toepasselijk is, want dan ben ik ook jarig
Nee joh, naar iemand toe rijden is werk.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
huh mag dat niet op zondag?
wij vieren verjaardagen altijd op zondag, nooit op de dag zelf als het doordeweeks is
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee joh, naar iemand toe rijden is werk.
Nee ik niet, familie wel. It's baddddquote:Op zondag 19 januari 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]dus je blijft altijd thuis op zondag?
wij juist vroeger naar familie toe bijna elke zondag
mis dat wel een beetje
Ja ik bedoel vroegerquote:Op zondag 19 januari 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik niet, familie wel. It's baddddHoe is jouw leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |