Waarom denkt jij altijd dat ik een kloon heb op fokquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het geeft ansich niks als je tegen jezelf praat, maar moet die conversatie dan perse op een forum?
Zuid Limburg heb je ook genoeg junks. Ik snap niet wat je tegen mijn appartementje in Kerkrade hebt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dan niet meer hoor, dope verkopen is goeie handel. Wel foute handel natuurlijk, vooral als je het aan kinderen verkoopt.
Goed... heb je een puntquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer op, voor de spaarzame huurwoningen die nog worden aangeboden zijn er wachtlijsten. Een koopappartementje in Kerkrade kan je morgen nog intrekken
Omdat je nogal van het klonen op fok bent. Het zou bepaald niet de eerste keer zijn...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Waarom denkt jij altijd dat ik een kloon heb op fok
tja... wie heeft vroeger wel niet 1 of meerdere klonen gehad op fok?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat je nogal van het klonen op fok bent. Het zou bepaald niet de eerste keer zijn...
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:22 schreef Maanlander het volgende:
Drommels.....die kloon!
en die acrobaat
Naar de hoeren? Maarja, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Ik kan me er al geen voorstelling bij maken, wat ik met al dat geld zou moeten doen als ik zoveel zou verdienen per maand!
Decadentie is aan mij absoluut niet besteed. Ik heb wel eens gedacht, hoe ik mijn geld het beste zou kunnen beschermen tegen de belasting als ik straks 3000 pm zou verdienen, want dan verdwijnt ewr heel veel op de bankrekening. Wat moet je ermee?
Waarom huur je dan geen Polen in om dat flatje in Kerkrade op teknappen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Naar de hoeren? Maarja, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.
Beleggen? Weggeven aan arme buurtgenoten?
Ik betaal af en toe weleens wat voor iemand van wie ik weet dat die het erg krap heeft. En de buurvrouw, die in de schuldsanering zit, mag om de week m'n hele huis schoonmaken, en die betaal ik dan ook buitengewoon riant.
Daar ben ik te lui voor. Dan moet ik mensen gaan bellen en ingewikkeld gaan doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:24 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Waarom huur je dan geen Polen in om dat flatje in Kerkrade op teknappen?
Tis vooral de locatie die mij wat minder bevalt. D.w.z. tever weg van m'n werk. En aangezien ik ook te lui ben om nieuw werk te zoeken...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Zuid Limburg heb je ook genoeg junks. Ik snap niet wat je tegen mijn appartementje in Kerkrade hebt.
Dat zie je hier in de buurt inderdaad ook veel: kinderen van huizenbezitters (er staan hier ook koophuizen) die zich helemaal de vernieling in moeten werken om de hypotheek te kunnen betalen, waardoor die kinderen hun tijd vooral op straat doorbrengen en langzaam maar zeker afglijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh ja, dat geloof ik graag, was 'vroeger' ook al het geval hoor. Niets nieuws onder de zon. Het goede nieuws is natuurlijk wel dat de shit van tegenwoordig puur en goedkoop is. Behalve de sos dan maar dat is sowieso een overrated drugs imo.
Wel triest voor al die huizenbezittende ouders dat hun dochter zich met dat soort lieden ophoud omdat ze thuis onvoldoende aandacht en liefde krijgen omdat paps en mams alleen maar egocentrische bezig zijn met hun carriere, paleisje en andere onbenulligheden. Tja... kun je beter huren want als je kind dan met de verkeerde mensen omgaat kun je zo van omgeving wisselen
Dat is wel zo. Geef het dan aan een goed doel naar keuze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:28 schreef Maanlander het volgende:
Man, luie mensen zijn nog erger dan decadente mensen!
Mijn geld weggeven doe ik trouwens niet zomaar. Ik ben stellig vanmening, dat als het geld zomaar aan komt waaien, blijkbaar voor niets, dat mensen dan de waarde er niet van in zien. Dat geld voor arm en rijk. Daarom geef ik mijn geld ook niet zomaar weg aan armen; ook zij gaan het verspillen aan decadente middelen.
Eerder een pakje peuken, paar gram wiet, een zakje mdma en een pak condooms.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef Maanlander het volgende:
In plaats van hun kinderen fatsoenlijk naar de kapper te sturen gaan ze naar de Media Markt en kopen een tondeuse en een flatscreen TV.
Ja, wat helemaal niet gebeurd bij die mensen die ergens in de sociale huur zitten, je weet wel, van die tokkies, die graag aan de persoonlijke kredietjes gaan en zo, de kinderen daarvan die groeien natuurlijk perfect op, want die krijgen zo'n goed voorbeeld mee van thuis hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat zie je hier in de buurt inderdaad ook veel: kinderen van huizenbezitters (er staan hier ook koophuizen) die zich helemaal de vernieling in moeten werken om de hypotheek te kunnen betalen, waardoor die kinderen hun tijd vooral op straat doorbrengen en langzaam maar zeker afglijden.
Jazeker, bij dat soort mensen gebeurt het ook. Maar bij dat soort lui ligt de oorzaak heel ergens anders, en niet bij het "moeten werken voor de hypotheek en daardoor geen tijd hebben voor de opvoeding", maar bijvoorbeeld bij bovenmatig drankgebruik. Want werk hebben dat soort lui vaak al lang niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, wat helemaal niet gebeurd bij die mensen die ergens in de sociale huur zitten, je weet wel, van die tokkies, die graag aan de persoonlijke kredietjes gaan en zo, de kinderen daarvan die groeien natuurlijk perfect op, want die krijgen zo'n goed voorbeeld mee van thuis he![]()
Ze vertellen het anders zelf tegen me. Onder het genot van een paar blikken bier uiteraard.quote:Zit niet zo te trollen jongen, want jij hebt 0 inzicht in de financiële situatie van die lui, dus je kunt ook geen enkele uitspraak doen. Maar, je moet toch wat zeggen he
Je komt wat lullig uit je woorden (feitelijk zeg je dat de kinderen zich uit de naad moeten werken), maar buiten dat, heb je nog bronnen voor je beweringen dat er in jouw buurt kennelijk veel huizen staan waarvan de eigenaren zich 'helemaal de vernieling' in moeten werken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef hpeopjes het volgende:
Dat zie je hier in de buurt inderdaad ook veel: kinderen van huizenbezitters (er staan hier ook koophuizen) die zich helemaal de vernieling in moeten werken om de hypotheek te kunnen betalen, waardoor die kinderen hun tijd vooral op straat doorbrengen en langzaam maar zeker afglijden.
MDMA is tegenwoordig goedkoper dan een pakje peuken of een drankje in de kroeg. Dus als je dan toch de breezer gaat uithangen doe het dan voor en pakkie peukenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Eerder een pakje peuken, paar gram wiet, een zakje mdma en een pak condooms.
Kopen op 2 inkomens was jarenlang de standaard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je komt wat lullig uit je woorden (feitelijk zeg je dat de kinderen zich uit de naad moeten werken), maar buiten dat, heb je nog bronnen voor je beweringen dat er in jouw buurt kennelijk veel huizen staan waarvan de eigenaren zich 'helemaal de vernieling' in moeten werken?
hahaha binnenkort maar weer gauw op vakantie dan, en een paar sloffen meenemen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
MDMA is tegenwoordig goedkoper dan een pakje peuken of een drankje in de kroeg. Dus als je dan toch de breezer gaat uithangen doe het dan voor en pakkie peuken
Stuk voor stuk tachtig uur per week in de steigerbouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je komt wat lullig uit je woorden (feitelijk zeg je dat de kinderen zich uit de naad moeten werken), maar buiten dat, heb je nog bronnen voor je beweringen dat er in jouw buurt kennelijk veel huizen staan waarvan de eigenaren zich 'helemaal de vernieling' in moeten werken?
Jij gaf net ook aan dat je hetzelfde denkt, namelijk een goede investering afwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef hpeopjes het volgende:
De meesten denken ook nog steeds rijk te worden met hun koophut. Dat maakt het harde werken nog enigszins dragelijk.
Maar natuurlijk, zij vertellen dat allemaal stuk voor stuk aan jou onder het genot van een paar blikken bier (ik krijg hier direct een beeld bij van witte plastic tuinstoeltjes).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jazeker, bij dat soort mensen gebeurt het ook. Maar bij dat soort lui ligt de oorzaak heel ergens anders, en niet bij het "moeten werken voor de hypotheek en daardoor geen tijd hebben voor de opvoeding", maar bijvoorbeeld bij bovenmatig drankgebruik. Want werk hebben dat soort lui vaak al lang niet meer.
[..]
Ze vertellen het anders zelf tegen me. Onder het genot van een paar blikken bier uiteraard.
De meesten denken ook nog steeds rijk te worden met hun koophut. Dat maakt het harde werken nog enigszins dragelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |