abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135660497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Het geeft ansich niks als je tegen jezelf praat, maar moet die conversatie dan perse op een forum?
Waarom denkt jij altijd dat ik een kloon heb op fok :')
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_135660521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dan niet meer hoor, dope verkopen is goeie handel. Wel foute handel natuurlijk, vooral als je het aan kinderen verkoopt.
Zuid Limburg heb je ook genoeg junks. Ik snap niet wat je tegen mijn appartementje in Kerkrade hebt.
pi_135660526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Dat gaat niet meer op, voor de spaarzame huurwoningen die nog worden aangeboden zijn er wachtlijsten. Een koopappartementje in Kerkrade kan je morgen nog intrekken ;)
Goed... heb je een punt :D
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_135660540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Waarom denkt jij altijd dat ik een kloon heb op fok :')
Omdat je nogal van het klonen op fok bent. Het zou bepaald niet de eerste keer zijn...
pi_135660590
Drommels.....die kloon!
en die acrobaat
pi_135660609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat je nogal van het klonen op fok bent. Het zou bepaald niet de eerste keer zijn...
tja... wie heeft vroeger wel niet 1 of meerdere klonen gehad op fok?
Maar dat was vroeger :*
pi_135660617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:22 schreef Maanlander het volgende:
Drommels.....die kloon!
en die acrobaat
_O_
pi_135660638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Ik kan me er al geen voorstelling bij maken, wat ik met al dat geld zou moeten doen als ik zoveel zou verdienen per maand!

Decadentie is aan mij absoluut niet besteed. Ik heb wel eens gedacht, hoe ik mijn geld het beste zou kunnen beschermen tegen de belasting als ik straks 3000 pm zou verdienen, want dan verdwijnt ewr heel veel op de bankrekening. Wat moet je ermee?
Naar de hoeren? Maarja, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.

Beleggen? Weggeven aan arme buurtgenoten?

Ik betaal af en toe weleens wat voor iemand van wie ik weet dat die het erg krap heeft. En de buurvrouw, die in de schuldsanering zit, mag om de week m'n hele huis schoonmaken, en die betaal ik dan ook buitengewoon riant.
pi_135660673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:23 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Naar de hoeren? Maarja, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.

Beleggen? Weggeven aan arme buurtgenoten?

Ik betaal af en toe weleens wat voor iemand van wie ik weet dat die het erg krap heeft. En de buurvrouw, die in de schuldsanering zit, mag om de week m'n hele huis schoonmaken, en die betaal ik dan ook buitengewoon riant.
Waarom huur je dan geen Polen in om dat flatje in Kerkrade op teknappen?
pi_135660728
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:24 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Waarom huur je dan geen Polen in om dat flatje in Kerkrade op teknappen?
Daar ben ik te lui voor. Dan moet ik mensen gaan bellen en ingewikkeld gaan doen.

Een ander mag voor mij druk en ingewikkeld doen, dan kijk ik wel of ik achteraf ervoor wil betalen of niet. ;)
pi_135660783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Zuid Limburg heb je ook genoeg junks. Ik snap niet wat je tegen mijn appartementje in Kerkrade hebt.
Tis vooral de locatie die mij wat minder bevalt. D.w.z. tever weg van m'n werk. En aangezien ik ook te lui ben om nieuw werk te zoeken... ;)
pi_135660825
Man, luie mensen zijn nog erger dan decadente mensen!

Mijn geld weggeven doe ik trouwens niet zomaar. Ik ben stellig vanmening, dat als het geld zomaar aan komt waaien, blijkbaar voor niets, dat mensen dan de waarde er niet van in zien. Dat geld voor arm en rijk. Daarom geef ik mijn geld ook niet zomaar weg aan armen; ook zij gaan het verspillen aan decadente middelen.
pi_135660864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ooh ja, dat geloof ik graag, was 'vroeger' ook al het geval hoor. Niets nieuws onder de zon. Het goede nieuws is natuurlijk wel dat de shit van tegenwoordig puur en goedkoop is. Behalve de sos dan maar dat is sowieso een overrated drugs imo.
Wel triest voor al die huizenbezittende ouders dat hun dochter zich met dat soort lieden ophoud omdat ze thuis onvoldoende aandacht en liefde krijgen omdat paps en mams alleen maar egocentrische bezig zijn met hun carriere, paleisje en andere onbenulligheden. Tja... kun je beter huren want als je kind dan met de verkeerde mensen omgaat kun je zo van omgeving wisselen ^O^
Dat zie je hier in de buurt inderdaad ook veel: kinderen van huizenbezitters (er staan hier ook koophuizen) die zich helemaal de vernieling in moeten werken om de hypotheek te kunnen betalen, waardoor die kinderen hun tijd vooral op straat doorbrengen en langzaam maar zeker afglijden.
pi_135660876
In plaats van hun kinderen fatsoenlijk naar de kapper te sturen gaan ze naar de Media Markt en kopen een tondeuse en een flatscreen TV.
pi_135660893
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:28 schreef Maanlander het volgende:
Man, luie mensen zijn nog erger dan decadente mensen!

Mijn geld weggeven doe ik trouwens niet zomaar. Ik ben stellig vanmening, dat als het geld zomaar aan komt waaien, blijkbaar voor niets, dat mensen dan de waarde er niet van in zien. Dat geld voor arm en rijk. Daarom geef ik mijn geld ook niet zomaar weg aan armen; ook zij gaan het verspillen aan decadente middelen.
Dat is wel zo. Geef het dan aan een goed doel naar keuze.
pi_135660933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef Maanlander het volgende:
In plaats van hun kinderen fatsoenlijk naar de kapper te sturen gaan ze naar de Media Markt en kopen een tondeuse en een flatscreen TV.
Eerder een pakje peuken, paar gram wiet, een zakje mdma en een pak condooms.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:32:39 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135660951
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat zie je hier in de buurt inderdaad ook veel: kinderen van huizenbezitters (er staan hier ook koophuizen) die zich helemaal de vernieling in moeten werken om de hypotheek te kunnen betalen, waardoor die kinderen hun tijd vooral op straat doorbrengen en langzaam maar zeker afglijden.
Ja, wat helemaal niet gebeurd bij die mensen die ergens in de sociale huur zitten, je weet wel, van die tokkies, die graag aan de persoonlijke kredietjes gaan en zo, de kinderen daarvan die groeien natuurlijk perfect op, want die krijgen zo'n goed voorbeeld mee van thuis he :')

Zit niet zo te trollen jongen, want jij hebt 0 inzicht in de financiële situatie van die lui, dus je kunt ook geen enkele uitspraak doen. Maar, je moet toch wat zeggen he :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135661086
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, wat helemaal niet gebeurd bij die mensen die ergens in de sociale huur zitten, je weet wel, van die tokkies, die graag aan de persoonlijke kredietjes gaan en zo, de kinderen daarvan die groeien natuurlijk perfect op, want die krijgen zo'n goed voorbeeld mee van thuis he :')
Jazeker, bij dat soort mensen gebeurt het ook. Maar bij dat soort lui ligt de oorzaak heel ergens anders, en niet bij het "moeten werken voor de hypotheek en daardoor geen tijd hebben voor de opvoeding", maar bijvoorbeeld bij bovenmatig drankgebruik. Want werk hebben dat soort lui vaak al lang niet meer.
quote:
Zit niet zo te trollen jongen, want jij hebt 0 inzicht in de financiële situatie van die lui, dus je kunt ook geen enkele uitspraak doen. Maar, je moet toch wat zeggen he :')
Ze vertellen het anders zelf tegen me. Onder het genot van een paar blikken bier uiteraard.

De meesten denken ook nog steeds rijk te worden met hun koophut. Dat maakt het harde werken nog enigszins dragelijk.
pi_135661087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef hpeopjes het volgende:
Je komt wat lullig uit je woorden (feitelijk zeg je dat de kinderen zich uit de naad moeten werken), maar buiten dat, heb je nog bronnen voor je beweringen dat er in jouw buurt kennelijk veel huizen staan waarvan de eigenaren zich 'helemaal de vernieling' in moeten werken?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_135661104
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:32 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Eerder een pakje peuken, paar gram wiet, een zakje mdma en een pak condooms.
MDMA is tegenwoordig goedkoper dan een pakje peuken of een drankje in de kroeg. Dus als je dan toch de breezer gaat uithangen doe het dan voor en pakkie peuken 8-)
pi_135661135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Je komt wat lullig uit je woorden (feitelijk zeg je dat de kinderen zich uit de naad moeten werken), maar buiten dat, heb je nog bronnen voor je beweringen dat er in jouw buurt kennelijk veel huizen staan waarvan de eigenaren zich 'helemaal de vernieling' in moeten werken?
Kopen op 2 inkomens was jarenlang de standaard.
pi_135661149
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

MDMA is tegenwoordig goedkoper dan een pakje peuken of een drankje in de kroeg. Dus als je dan toch de breezer gaat uithangen doe het dan voor en pakkie peuken 8-)
hahaha binnenkort maar weer gauw op vakantie dan, en een paar sloffen meenemen!
pi_135661157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Stuk voor stuk tachtig uur per week in de steigerbouw.
pi_135661198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef hpeopjes het volgende:
De meesten denken ook nog steeds rijk te worden met hun koophut. Dat maakt het harde werken nog enigszins dragelijk.
Jij gaf net ook aan dat je hetzelfde denkt, namelijk een goede investering afwachten.

Geld uitgeven aan een hoop stenen is geen goede investering, dat is een gok. Als je wilt investeren koop je een kilo coke en een pak Omo.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:39:38 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135661210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jazeker, bij dat soort mensen gebeurt het ook. Maar bij dat soort lui ligt de oorzaak heel ergens anders, en niet bij het "moeten werken voor de hypotheek en daardoor geen tijd hebben voor de opvoeding", maar bijvoorbeeld bij bovenmatig drankgebruik. Want werk hebben dat soort lui vaak al lang niet meer.

[..]

Ze vertellen het anders zelf tegen me. Onder het genot van een paar blikken bier uiteraard.

Maar natuurlijk, zij vertellen dat allemaal stuk voor stuk aan jou onder het genot van een paar blikken bier (ik krijg hier direct een beeld bij van witte plastic tuinstoeltjes).

Ik krijg hier mensen onder de vloer die onder het genot van een goed glas wijn vertellen hoe goed ze hun financiële situatie op orde hebben. Makkelijk he?

Het ligt er allemaal maar aan met wat voor soort mensen je om gaat. Ik ben blij dat ik niet om ga met mensen die dit soort problemen hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')