abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135659476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef hpeopjes het volgende:
Nou, dat mag bij mij een ander doen. Je denkt toch niet dat ik daar zelf met de witkwast ga staan? Daar ben ik echt te lui voor.
Je wordt steeds ongeloofwaardiger... Maar dat snap je zelf ook wel...

quote:
Nee, die verkopende partij knapt de door hunzelf veroorzaakte rotzooi maar eens op. Daarna praten we verder. En daar heb ik dan best wat geld voor over. Maar sowieso niet in Kerkrade.
Net was je nog zo trots op je antikraak meuk waar je tot een jaar geleden inzat, hebben die ook voor je 'gewit'?

Evengoed lijkt het me voor jou sowieso verstandig om te blijven huren. Als woningeigenaar kun je namelijk niemand bellen om kosteloos de batterijen van je deurbel te laten vervangen...

En gezien je reacties moet het voor jou niet ingewikkelder worden... :N
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_135659507
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, we hebben het hier over wat we 'duur' vinden. Dat is voor iedereen anders, dus vandaar het woord 'range'. Dat snapte je wel maar je dacht ik wil gewoon even commentaar leveren, gewoon om even te trollen.

Petjes en gouden kettingen :') Alsjeblieft zeg, ik loop in maatpakken..petjes zegt ie :') ik ben geen huurder :')
Of je nou een maatpak draagt of een 'Aussie', het blijft imho een apenpakkie. Kleding voor conformistische slaven, of dat nou van de straat is, of van het grote geld.

Maarja, wat jij wil heh.
pi_135659618
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:51 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

En zo is het maar net.

Trouwens, ik heb nog een leuk filmpje voor je, met een makelaar die voor een paar ton het schip ingaat met z'n eigen woning. Zat ik net ff te kijken. Hilarisch beeldmateriaal:
http://nieuwsuur.nl/onder(...)gmarkt-opruimen.html

Of had je die al gezien?
Momenteel negeer ik even alle staatspropaganda, pas na de gemeenteraadsverkiezingen gaan de lijken uit de kast vallen. Tot dit tijd wil geen enkele politieke partij verantwoordelijkheid afleggen voor gemaakte fouten uit het verleden.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_135659626
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Net was je nog zo trots op je antikraak meuk waar je tot een jaar geleden inzat, hebben die ook voor je 'gewit'?
Jij hebt zeker nooit ge-antikraakt? Je zou wel goed gek zijn als je je antikraakwoning zou witten. Allemaal verspilde moeite.
quote:
Evengoed lijkt het me voor jou sowieso verstandig om te blijven huren. Als woningeigenaar kun je namelijk niemand bellen om kosteloos de batterijen van je deurbel te laten vervangen...

En gezien je reacties moet het voor jou niet ingewikkelder worden... :N
De kans is idd groot dat ik blijf huren. Lekker makkelijk.

Ik ga alleen kopen als ik denk dat het een goede investering is. Dat ik er op middellange termijn veel geld mee ga verdienen.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 22:59:43 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135659644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Of je nou een maatpak draagt of een 'Aussie', het blijft imho een apenpakkie. Kleding voor conformistische slaven, of dat nou van de straat is, of van het grote geld.

Maarja, wat jij wil heh.
Ohh ja, jij wil je niet graag conformeren natuurlijk, maar ondertussen doe je dat wel, want ja, je zult wel moeten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135659724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ohh ja, jij wil je niet graag conformeren natuurlijk, maar ondertussen doe je dat wel, want ja, je zult wel moeten.
Neehoor, ik conformeer me nergens aan. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

Levert weleens problemen op, met werkgevers of m'n vriendin ofzo, maar daar komen we altijd wel uit. Want verder ben ik een hele geschikte vent.
pi_135659729
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Maarja, wat jij wil heh.
Maar zo'n trainingspak zit wel ubercomfortabel :Y
En air max lopen het lekkerste als er gaten in de zolen vallen.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:03:44 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_135659824
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:01 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, ik conformeer me nergens aan. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

Levert weleens problemen op, met werkgevers of m'n vriendin ofzo, maar daar komen we altijd wel uit. Want verder ben ik een hele geschikte vent.
Wat klets je nou, of hou je je ook niet aan de wet? Maar als je dus een Australian aan hebt, dan conformeer je je ineens wel. Wat voor kleding heb je dan aan als je je volgens jou niet confomeert?
pi_135659857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef hpeopjes het volgende:

Ik ga alleen kopen als ik denk dat het een goede investering is. Dat ik er op middellange termijn veel geld mee ga verdienen.
Tot de tijd dat de huizenprijzen echt de bodem raken, en je je slag kan slaan met een prima investering, weet ik nog wel een huurpandje voor je waar je geen vieze handen voor hoeft te maken
http://www.funda.nl/huur/ter-aar/huis-84330602-oostkanaalweg-37/
pi_135659870
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:01 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Maar zo'n trainingspak zit wel ubercomfortabel :Y
En air max lopen het lekkerste als er gaten in de zolen vallen.
True. Als ik moest kiezen tussen die twee, maatpak of aussie, dan wist ik het ook wel.

Moet zeggen dat het bij mij in de wijk toch wel meevalt met die trainingspakken. Meeste gasten werken in de haven, en die dragen allemaal no-nonsense kleding en stevige schoenen.

Alleen die buurjongen heh. Maarja, die dealt sos en mdma, dus dat kun je dan verwachten.
pi_135660026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat klets je nou, of hou je je ook niet aan de wet?
Ik hou me alleen aan de wet als dat me zo uitkomt. Als dat me bevalt. Maar ik hou me er ook net zo makkelijk niet aan, als dat beter bevalt.
quote:
Maar als je dus een Australian aan hebt, dan conformeer je je ineens wel.
Dan conformeer je je inderdaad ook. Tenminste, vroeger. Misschien ben je nu juist wel weer speciaal met een aus. Omdat bijna niemand het meer draagt, de gabbertijd is immers helemaal over heh.
quote:
Wat voor kleding heb je dan aan als je je volgens jou niet confomeert?
Gewoon praktische kleding. Wat het lekkerste zit en veel bewegingsvrijheid oplevert.
pi_135660070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:04 schreef hpeopjes het volgende:
Alleen die buurjongen heh. Maarja, die dealt sos en mdma, dus dat kun je dan verwachten.
Ooh... dat is volgens mij ook wel een leuk bijbaantje voor al die mensen waarvan hun hypotheek onder water staat. Als mensen zich ellendig voelen hebben ze immers meer behoefte aan vermeack.
pi_135660091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:04 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Tot de tijd dat de huizenprijzen echt de bodem raken, en je je slag kan slaan met een prima investering, weet ik nog wel een huurpandje voor je waar je geen vieze handen voor hoeft te maken
http://www.funda.nl/huur/ter-aar/huis-84330602-oostkanaalweg-37/
LOL! Da's mij teveel geld! :D
pi_135660141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ooh... dat is volgens mij ook wel een leuk bijbaantje voor al die mensen waarvan hun hypotheek onder water staat. Als mensen zich ellendig voelen hebben ze immers meer behoefte aan vermeack.
Zeker. En je ziet hier ook steeds meer jonge meiden die je wel willen pijpen voor een blowtje of een snuif. Wel geinig.
pi_135660219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef hpeopjes het volgende:
Jij hebt zeker nooit ge-antikraakt? Je zou wel goed gek zijn als je je antikraakwoning zou witten. Allemaal verspilde moeite.
Nee, die armoede heb ik nooit meegemaakt, gelukkig

quote:
Als jij je gelukkig voelt bij die uitleg, prima. ^O^

quote:
Beginnersfout: Je moet kopen om naar je zin te wonen, niet om er geld mee te verdienen.
pi_135660257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Beginnersfout: Je moet kopen om naar je zin te wonen, niet om er geld mee te verdienen.
Het zou pas een fout zijn als ik het nu zou doen.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:14:05 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_135660268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Of voor de mensen die gewoon nauwelijks geld binnen krijgen.
pi_135660358
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

LOL! Da's mij teveel geld! :D
Ik kan me er al geen voorstelling bij maken, wat ik met al dat geld zou moeten doen als ik zoveel zou verdienen per maand!

Decadentie is aan mij absoluut niet besteed. Ik heb wel eens gedacht, hoe ik mijn geld het beste zou kunnen beschermen tegen de belasting als ik straks 3000 pm zou verdienen, want dan verdwijnt ewr heel veel op de bankrekening. Wat moet je ermee?
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:16:50 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_135660369
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik hou me alleen aan de wet als dat me zo uitkomt. Als dat me bevalt. Maar ik hou me er ook net zo makkelijk niet aan, als dat beter bevalt.

[..]

Dan conformeer je je inderdaad ook. Tenminste, vroeger. Misschien ben je nu juist wel weer speciaal met een aus. Omdat bijna niemand het meer draagt, de gabbertijd is immers helemaal over heh.

[..]

Gewoon praktische kleding. Wat het lekkerste zit en veel bewegingsvrijheid oplevert.
Ah ja, want als je 'praktische kleding' draagt dan conformeer je je niet, want er is natuurlijk geen enkele groep mensen die niet bij die 'groep' hoort. Beetje als de Alto's vroeger. Die wilden ook nergens bij horen maar hoorden dan wel bij de groep die nergens bij wilde horen.
pi_135660374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef hpeopjes het volgende:
Het zou pas een fout zijn als ik het nu zou doen.
Je begrijpt het dus tot op de dag van vandaag nog steeds niet?
pi_135660378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef hpeopjes het volgende:

Zeker. En je ziet hier ook steeds meer jonge meiden die je wel willen pijpen voor een blowtje of een snuif. Wel geinig.
Ooh ja, dat geloof ik graag, was 'vroeger' ook al het geval hoor. Niets nieuws onder de zon. Het goede nieuws is natuurlijk wel dat de shit van tegenwoordig puur en goedkoop is. Behalve de sos dan maar dat is sowieso een overrated drugs imo.
Wel triest voor al die huizenbezittende ouders dat hun dochter zich met dat soort lieden ophoud omdat ze thuis onvoldoende aandacht en liefde krijgen omdat paps en mams alleen maar egocentrische bezig zijn met hun carriere, paleisje en andere onbenulligheden. Tja... kun je beter huren want als je kind dan met de verkeerde mensen omgaat kun je zo van omgeving wisselen ^O^
pi_135660413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:14 schreef CoolGuy het volgende:

Of voor de mensen die gewoon nauwelijks geld binnen krijgen.
Dan niet meer hoor, dope verkopen is goeie handel. Wel foute handel natuurlijk, vooral als je het aan kinderen verkoopt.
pi_135660431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ooh ja, dat geloof ik graag, was 'vroeger' ook al het geval hoor. Niets nieuws onder de zon. Het goede nieuws is natuurlijk wel dat de shit van tegenwoordig puur en goedkoop is. Behalve de sos dan maar dat is sowieso een overrated drugs imo.
Wel triest voor al die huizenbezittende ouders dat hun dochter zich met dat soort lieden ophoud omdat ze thuis onvoldoende aandacht en liefde krijgen omdat paps en mams alleen maar egocentrische bezig zijn met hun carriere, paleisje en andere onbenulligheden. Tja... kun je beter huren want als je kind dan met de verkeerde mensen omgaat kun je zo van omgeving wisselen ^O^
Het geeft ansich niks als je tegen jezelf praat, maar moet die conversatie dan perse op een forum?
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 23:18:26 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_135660439
quote:

[..]

Maar natuurlijk ,want dat gebeurd per definitie als je een huis gekocht hebt. Wat ben je toch een zielig figuur soms Xeno :')

Ja, van de ene pauperbuurt naar de andere pauperbuurt. :')
pi_135660468
quote:
Tja... kun je beter huren want als je kind dan met de verkeerde mensen omgaat kun je zo van omgeving wisselen ^O^
Dat gaat niet meer op, voor de spaarzame huurwoningen die nog worden aangeboden zijn er wachtlijsten. Een koopappartementje in Kerkrade kan je morgen nog intrekken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')