KLB is verderopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef Gkhn het volgende:
Ali bombali heeft een duur woordje geleerd en loopt ermee te pronken op fok.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Misschien lullig maar is Raj uit the Big Bang Theory te vergelijken met jou?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij kunt ook nooit normaal doen he
Selectief mutisme is een zeldzame angststoornis waar je (soms) in sociale situaties niet kan spreken. In mijn geval is het een praatprobleem met vrouwen.quote:
Rajesh heeft wel een ergere probleem dan ik. Ik kan op z'n minst wel wat dingen zeggen tegen vrouwen (heel soms, maar heel snel en met mijn hoofd gebukt).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Misschien lullig maar is Raj uit the Big Bang Theory te vergelijken met jou?
Hij heeft geen probleem want 2 slokken alcohol en het is gefixt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Rajesh heeft wel een ergere probleem dan ik. Ik kan op z'n minst wel wat dingen zeggen tegen vrouwen (maar heel snel en met mijn hoofd gebukt).
Oke, ik ben geen expert natuurlijk maar ik denk toch dat het een en ander wel mogelijk is. Heb je contact met professionele hulpverleners hierover?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Rajesh heeft wel een ergere probleem dan ik. Ik kan op z'n minst wel wat dingen zeggen tegen vrouwen (heel soms, maar heel snel en met mijn hoofd gebukt).
Ja. Ze geven weleens advies hoe ik met mijn aandoening om moet gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Oke, ik ben geen expert natuurlijk maar ik denk toch dat het een en ander wel mogelijk is. Heb je contact met professionele hulpverleners hierover?
Een kort antwoord komt weleens voor. Maar niet altijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als een vrouw iets vraagt, waar je wel antwoord op weet, kan je dan wel antwoorden?
Met mijn moeder heb ik geen problemen. Met overige vrouwelijke familieleden wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je het ook met vrouwen die je kent? Familieleden enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |