Goeie tip, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, inmiddels ook al 2 dagen misselijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
Drink cola. Dat helpt tegen misselijkheid.
Kan ik ook aanbevelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
hoezo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik drink altijd 7up dan. Gaat uiteindelijk om de koolzuur werking gok ik. Kun je dus ook gewoon koolzuurhoudend water drinken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
Sommige mensen denken dat ik een grapje maakt, maar dit werkt echt, althans bij mij wel.
Mocht je ooit misselijk worden. Denk aan mijn gouden tip.
Mvg.
nee, van 7up word ik altijd pas echt misselijk. Cola, zoethout of een peuk werken meestal wel bij mijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik drink altijd 7up dan. Gaat uiteindelijk om de koolzuur werking gok ik. Kun je dus ook gewoon koolzuurhoudend water drinken.
Het werkt gewoon echt .. Ook als je buik van streek is.quote:
als ik op een lege maag cola drink krijg ik altijd buikpijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het werkt gewoon echt .. Ook als je buik van streek is.
Ik geloof je, maar het probleem is dat het bij mij geen constante misselijkheid is. Het komt steeds heel kort, snap je?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
Sommige mensen denken dat ik een grapje maakt, maar dit werkt echt, althans bij mij wel.
Mocht je ooit misselijk worden. Denk aan mijn gouden tip.
Mvg.
en als je zo gaat zitten dat je naar de horizon kan kijken? Dat hielp bij mn zus (die is erg snel wagenziek)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar het probleem is dat het bij mij geen constante misselijkheid is. Het komt steeds heel kort, snap je?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:22 schreef Basxt het volgende:
[..]
als ik op een lege maag cola drink krijg ik altijd buikpijn
Daar hou ik altijd rekening mee, maar vooral in de bus helpt dat gewoon niet bij mij. In de auto heb ik er verder nooit last vanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als je zo gaat zitten dat je naar de horizon kan kijken? Dat hielp bij mn zus (die is erg snel wagenziek)
hmm.. En als je blijft staan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar hou ik altijd rekening mee, maar vooral in de bus helpt dat gewoon niet bij mij. In de auto heb ik er verder nooit last van
Is het dan niet zo dat ik Primatour ook net zo goed kan gebruiken als ik niet in de auto/bus zit? Dus gewoon als ik thuis ben?quote:Bij reisziekte wordt in het slaap- en waakcentrum in de hersenen de stof histamine vrijgegeven dat het braakcentrum prikkelt. De gevolgen van deze prikkeling laten zich raden...
Primatour bevat zowel een kort- als langwerkend antihistaminicum. Een antihistaminicum is een stof die de werking van histamine tegengaat.
Een paar slokjes is voldoende, maar als je er buikpijn van krijgt dan werkt dat natuurlijk averechtsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:22 schreef Basxt het volgende:
[..]
als ik op een lege maag cola drink krijg ik altijd buikpijn
Dat heb ik één keer gedaan, dat was echt vreselijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. En als je blijft staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |