Ja, het is een neppert wat dat betreft. Het thuisfront zal het wel even een verademing vinden, die zorg niet voor hem. En al die huishoudens waar hij mee eet, die zelf wel mee draaien in de maatschappij...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Papa zal de tandarts wel betalen. Rienk schijnt tegen ziektekostenverzekering te zijn, ondanks dat het verplicht is in Nederland
Okee dus je gelooft het niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:28 schreef AnnaNassie het volgende:
Mensen die echt om wat voor reden dan ook zwerven en dat vgl eigen zeggen al een paar jaar, zijn niet zo gezond en welvarend.
Ze hebben geen warmwaterkraan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Nu nog even een tuinslang kopen (kost geen drol) is het bad zo vol
Zou Rienk nog buiten gaan slapen? Snap er niks van, hij is het toch gewend?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:30 schreef mootie het volgende:
Ze maken een bad klaar voor Rienk, om de spieren in zijn rug te ontspannen.
Rienk moest kiezen, zijn principes of zijn rug.
Nonsens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:28 schreef AnnaNassie het volgende:
Mensen die echt om wat voor reden dan ook zwerven en dat vgl eigen zeggen al een paar jaar, zijn niet zo gezond en welvarend.
Wat Mootie zei.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
staat er allemaal al
nummer is zelfs opgehoogd je mag alleen zelf een pakkende tekst verzinnen
MAG je kan de oude oook gewoon laten staan
Dat helpt toch niet voor pijn in zijn rug dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij gooit er nu ook koud water in
Aha! Gekke Rienk..weet hij dat er sowieso overal camera's staan ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat Mootie zei.
Rienk likt het bad opstoken onzin te vinden (omdat het mooi staat voor TV maar veel hout kost)
Gewoon een fles met warm water vullenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet voor pijn in zijn rug dan?
Die slang door de open haard laten lopenquote:
Komt nog een vuurtje onder t bad ... ze gaan m kokuhquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet er wel door anderen voor zijn fatsoenlijke eten worden gezorgd. En dat vind ik storend aan zijn principiële houding ten opzichte van de maatschappij. Lijkt nu of ik een hekel aan hem heb, maar dat is niet zo. Er zal echt wel een reden zijn voor zijn gedrag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:30 schreef community het volgende:
[..]
Okee dus je gelooft het niet?
Ik ben hem regelmatig tegengekomen in Groningen de afgelopen jaren. Dus..
Als je een beetje fatsoenlijk blijft eten en geen alcohol gebruikt, takel je niet zo af.
En daar is het vuur dus voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
er is een echte kruik in het huis de loodsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Gewoon een fles met warm water vullen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Komt nog een vuurtje onder t bad ... ze gaan m kokuh
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die slang door de open haard laten lopen
Opdrachtt van Vanes...lekker eten..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Komt nog een vuurtje onder t bad ... ze gaan m kokuh
dat wil JdM ook weten en daarom heeft ie Jimmy gestuurdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef marjan64 het volgende:
waarom beginnen ze daar aan van alles en maken ze niks af?
Omdat ze hun inspiratie van Studio Vlemmix hebben?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef marjan64 het volgende:
Hij heeft wel een punt lijkt me.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha! Gekke Rienk..weet hij dat er sowieso overal camera's staan ?
Gaat nie gebeuren tenzij iemand em in de kachel flikkert ofzo, dus wen er maar aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef mootie het volgende:
Kan Jimmy die bespottelijke baret afzetten aub, bij voorbaat dank.
Zoals?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef marjan64 het volgende:
.én dat knopenkoord dumpen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef mootie het volgende:
Hij is kaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:34 schreef Tayu het volgende:
Ik begrijp die baret van Jimmy ook niet. Zo loopt hij er normaal ook niet bij, vermoed ik.
Ik vermoed dat die stoel van Andrea af moet voor morgen. Daarna zal de badkamer weer aan de beurt zijn.quote:
UTOPIA. Wat HIJ wil.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:34 schreef Tayu het volgende:
Ik begrijp die baret van Jimmy ook niet. Zo loopt hij er normaal ook niet bij, vermoed ik.
Lekker warm zo'n petquote:
Zo'n baret straalt leiderschap uit. Is goed voor Paulus en Hakim. Worden ff op hun plaats gezet. IMHOquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef mootie het volgende:
Dat maakt het niet minder bespottelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
[..]
Zo'n baret straalt leiderschap uit. Is goed voor Paulus en Hakim. Worden ff op hun plaats gezet. IMHO
idd net als Peter met zijn pet, straalt leiderschap uitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo'n baret straalt leiderschap uit. Is goed voor Paulus en Hakim. Worden ff op hun plaats gezet. IMHO
Vind ik dus helemaal niet. Hij heeft die baret niet nodig. Mijn vermoeden dat hij dit moest van de redactie sterkt met de dag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. zonder z'n barret en knopentouwtje is het ook maar een doorsnee surinmamer
Aike vroeg er eerder naar, hij zei dan kan ik een knoop maken als ik effe ergens anders aan moet denken. Net zoiets als dat ie tegen Billy zei dat ze bij wijze van spreken flessen kon verplaatsen om ff aan iets anders te denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ze konden hem geen zweep meegeven, dus dan maar een touw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |