Tuurlijk, áls dat gezegd is dan heeft ZIJ gelijk. Maar serieus hoor, als je de HEMA facebookpagina leest zou je er bijna de AIVD op afsturenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik las net wel weer ergens dat de bewaker zou hebben gezegd "ja dat is een excuus dat wel meer allochtonen gebruiken". In dat geval kan ik me er iets bij indenken dat zij zich gediscrimineerd voelt. Zij. Persoonlijk. Niet de hele islamitische wereld. En de VN moet zich eens met belangrijke zaken bezighouden. Zoals een aankomend olympisch sport spelletjes evenement of zo. Of oorlogen en dat soort shit.
Omgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, áls dat gezegd is dan heeft ZIJ gelijk. Maar serieus hoor, als je de HEMA facebookpagina leest zou je er bijna de AIVD op afsturen
Wtfquote:Dinez Ramkishun: Mijn politieke partij heeft de oplossing, het zou nu heel goed zijn om het koninkrijk der nederlanden op te delen in twee helften allochtonen en autochtonen, wij zijn bijna hier allemaal geboren en willen niets meer te doen hebben metelkaar, naar het model van joegoslavie enz du sollst und wir sollen,
Vooral die kerel is een beetje raar in z'n hoofd jaquote:
Hahaha.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Goede maandag? Het is blauwe maandag!
Da's denk ik dan de hetero tegenhanger van roze maandag in Tilburg of zo.....
Zeg dat wel. Ben m'n beurs verlorenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, het weer past wel bij de dag ja.
Voel je je daar nou echt gemakkelijk in, zo'n skinny jeans? Alleen al als ik die dingen zie krijg ik een bekneld gevoel. Ook voor je zaakje enzo...quote:Op maandag 20 januari 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ook geheel in stijl gekleed.
"Angel draagt een grijze skinny jeans, met daarop een wijde gebreide wollen trui met diepe V-hals."
Een skinny jeans zit bij mij als gespierde breinaald natuurlijk niet zo enorm strak hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voel je je daar nou echt gemakkelijk in, zo'n skinny jeans? Alleen al als ik die dingen zie krijg ik een bekneld gevoel. Ook voor je zaakje enzo...
"Schat, ik kom wat later! Ik zit nog op de zaak!" ... toch ineens heel anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |