abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 14:05:24 #1
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_394254
Is er iemand die, net als ik, van mening is dat "de zeur" Desiree een mental coach nodig heeft voor haar tedere zieltje? Of moet ze zich zo irritant opstellen en denken dat ze bij iedere medebewoner haar gal kan uitspugen. En dan ook nog denken dat ze de meningen van haar medebewoners niet beinvloed. Ze vertrouwd in ieder geval geen naakte mannen, die ouder dan 30 zijn.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_394259
En wie is Apps dat hij zo ongegeneerd de lieveling van het Fok!Forum durft af te vallen?!!!
uit
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 15:54:33 #3
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_394353
quote:
Op 14 oktober 2000 14:12 schreef dalai het volgende:
En wie is Apps dat hij zo ongegeneerd de lieveling van het Fok!Forum durft af te vallen?!!!
dalai,
het spijt me. Maar Desiree moet de mensen waar ze een probleem mee heeft zelf aan spreken. Ik denk dat ze van zichzelf niet weet dat ze uitsraalt dat open staat voor contact. Als ze niet wilt dat mensen haar aanspreken of contact met haar zoeken dan moet ze niet in het BB-huis gaan zitten en zeggen dat ze vrienden wil maken. Mijn mening is dat je jezelf niet achter een groep verstoppen, en de groep zo met je "gezeur" beinvloeden, dat je medebewoners de mensen nomineren die jouw niet bevallen.
Ze durft niet direkt tegen die persoon, waar ze zich door geïntimideerd voelt, te zeggen dat hij moet oprotten. Dat kon ze toen ze getrouwd was niet en nu dus ook niet.
En je mag het er niet mee eens zijn maar dit is mijn analyse van de persoon die zich Desiree noemt. De naam zegt het al Desiree komt van to desire. Ze wilt graag lief gevonden worden of bemint of geliefd worden. Haar uitsraling heeft ze daarin ook mee, maar laat je niet misleiden, want deze zijn meestal rijp voor de Psych.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 16:01:54 #4
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394358
Tja Desiree weet niet echt goed met mensen om te gaan. Ze is echt 't type dat alleen maar op dominante mannen valt & daarmee gaat ze iedere x weer op haar (mooie) bekkie (Robin). Daardoor reageert ze ook zo vaak gefrustreerd & 't gaat haar ook om de aandacht. Ik hoop voor haar, dat ze 'n x op 'n normale man valt, waardoor ze 'n gezonde kijk op mensen krijgt. Ondanks alles lijkt ze me toch 'n leuke meid. Ze is in ieder geval 1 vd. weinige bewoners die haar ware aard laat zien.
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_394399
quote:
Op 14 oktober 2000 16:01 schreef DaMan het volgende:
...Ik hoop voor haar, dat ze 'n x op 'n normale man valt, waardoor ze 'n gezonde kijk op mensen krijgt. ...
Zouden er normale mannen zijn die het bij haar uithouden? Wat een ontzettende Calimero is dat meisje. Daar zou ik me alleen maar aan ergeren. (Maar ik ben dan ook geen man)
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:03:10 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_394406
quote:
Op 14 oktober 2000 16:58 schreef Big Mama het volgende:
Zouden er normale mannen zijn die het bij haar uithouden? Wat een ontzettende Calimero is dat meisje. Daar zou ik me alleen maar aan ergeren. (Maar ik ben dan ook geen man)
Neem van mij aan (mannetje) dat je gelijk hebt! Als je elke minuut van de dag moet bewijzen van iemand te houden, iemand te vertrouwen omdat mevrouw Desiree zo paranoide is...
Misschien heb ik het geduld er niet voor, maar Dalai mag haar houden!
Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:05:37 #7
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394410
quote:
Zouden er normale mannen zijn die het bij haar uithouden? Wat een ontzettende Calimero is dat meisje. Daar zou ik me alleen maar aan ergeren. (Maar ik ben dan ook geen man)
Wat is dat nou voor 'n lompe opmerking? Jij hebt zeker nooit 'n verkeerde relatie gehad? Jij valt zeker altijd op de juiste mannen? Kom laat me niet lachen! Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind niet dat je zo'n goedkope opmerking kunt plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door DaMan op 14-10-2000 17:06]

BURP!!! Sprak ze teder...
pi_394418
Quote:
---------------------
Jij hebt zeker nooit 'n verkeerde relatie gehad? Jij valt zeker altijd op de juiste...
---------------------

Als mensen heel moe zijn, bijvoorbeeld na een nacht feesten, valt hun masker af. Dan zie je hun ware gezicht en ook hoe ze er 'ouder' uitzien. Ben je ook op dat gezicht verliefd dan weet je in elk geval wat je te wachten staat.

Ik heb Desiree's ware gezicht al een aantal keer gezien. Snap niet dat sommigen haar nog snoezig vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 14-10-2000 17:14]

  zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:51:13 #9
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394442
quote:
Ik heb Desiree's ware gezicht al een aantal keer gezien. Snap niet dat sommigen haar nog snoezig vinden.
Lurky, Desiree is juist 1 vd. weinigen die haar ware gezicht laat zien! En ja, ze is best snoezig tot op zekere hoogte... Als ze op 'n gegeven moment weer sterker in haar schoenen staat, zal ze zich heus niet zo kwetsbaar opstellen, lijkt mij. Ik hoop dat voor haar, in ieder geval.
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_394516
quote 17: 13 van mezelf:
"Ik heb Desiree's ware gezicht al een aantal keer gezien"

quote 17:51 DaMan:
Lurky, Desiree is juist 1 vd. weinigen die haar ware gezicht laat zien

M'n reaxie: Dat zeg ik toch, huh

pi_394520
Dalai likes Desi
uit
  zondag 15 oktober 2000 @ 00:39:42 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_395025
Ik vond haar ook wel leuk maar ik wordt steeds moeier van haar overdreven gezeur. Ook dat met Ed die dat zeepie pakte er zat nog een meter of 5 tussen doet ze net of ie vlak voor haar stond. Wat dan ook gelijk iedereen moet en zal weten.

Maarja wie ben ik om te zeggen dat ze een Mental Coach nodig heeft?

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 15 oktober 2000 @ 00:46:46 #13
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_395041
quote:
Op 15 oktober 2000 00:39 schreef Machiel het volgende:
Ik vond haar ook wel leuk maar ik wordt steeds moeier van haar overdreven gezeur. Ook dat met Ed die dat zeepie pakte er zat nog een meter of 5 tussen doet ze net of ie vlak voor haar stond. Wat dan ook gelijk iedereen moet en zal weten.

Maarja wie ben ik om te zeggen dat ze een Mental Coach nodig heeft?


Ik weet niet wie jij bent, maar ook jouwn mening moet gehoord worden.
Geef het beestje anders een andere naam: stress-therapeut, of laat haar een weekje bij Emile "tjakka" Ratelband gaan.

Ik heb maar een advies: Grow Up Dees!!!!

Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')