Dat vind ik dan wel weer lief. Dat je het zelf gaat makenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:53 schreef alexisbest het volgende:
wat voor een valentijnscadeau kan ik voor haar maken. Ik heb veel tijd dus enige suggesties?
verzuurd much?!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Maak een belofte dat je volgend jaar niet zo saai en niet origineel zal zijn en door het jaar heen haar zal verassen in plaats van op een dag waarvan anderen zeggen dat het specifiek daarop moet.
Wat zijn pubers toch voorspelbaar soms. Ieder mogelijk topic dat een 16 jarige aap kan verzinnen vanuit dat zwaar beperkte levensperspectief wordt door alexje eruit gepompt.
What's next? "af en toe lijkt mijn stem ineens zwaarder, is dit normaal?"
Jouw leven is inderdaad een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Maak een belofte dat je volgend jaar niet zo saai en niet origineel zal zijn en door het jaar heen haar zal verassen in plaats van op een dag waarvan anderen zeggen dat het specifiek daarop moet.
Wat zijn pubers toch voorspelbaar soms. Ieder mogelijk topic dat een 16 jarige aap kan verzinnen vanuit dat zwaar beperkte levensperspectief wordt door alexje eruit gepompt.
´quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef Woutjeh het volgende:
Ik zou helemaal niets doen.
Het is niet bepaald bevorderlijk voor je kansen wanneer je iemand op Valentijnsdag, out of the blue, voor het blok zet, Dat is veel te plotseling en te confronterend, waardoor mensen de situatie al afwijzen voordat ze erover na hebben kunnen denken.
Want dat is wat ze dan doen. Ze kennen jou niet, ze kennen alleen de situatie die je hen brengt.
En wanneer de situatie dan als onprettig wordt ervaren dan zijn je kansen al verspeelt voordat je eraan begonnen bent.
Wat je veel beter kunt doen is iemand gewoon op een vrijblijvende lunch uitnodigen, of een drankje met ze delen. Gaande weg raak je vanzelf aan de praat en leer je elkaar kennen.
Als je dan een aantal keer afgesproken hebt op die manier dan is het ontstaan van een relatie gewoon een natuurlijk proces.
Verkering vragen werkt niet,
Maar weet ze dat jij haar leuk vindt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef alexisbest het volgende:
[..]
´
ik ga dagelijks met dit meisje om....
ja ik heb het wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en we praten vaak en ze vindt mij ook leuk denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Maar weet ze dat jij haar leuk vindt?
Zijn jullie echt samen uit geweest of 'spreek je haar wel eens' en blijft het daar bij?
Vraag haar om een glasje te gaan drinken. Moet toch lukken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef alexisbest het volgende:
[..]
ja ik heb het wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en we praten vaak en ze vindt mij ook leuk denk ik.
Maar de grote vraag is, hoe zet je die volgende stap..
Allright, in dat geval is het inderdaad tijd om de volgende stap te zetten en haar mee uit te vragen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef alexisbest het volgende:
[..]
ja ik heb het wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en we praten vaak en ze vindt mij ook leuk denk ik.
Maar de grote vraag is, hoe zet je die volgende stap..
Waar lees jij dat hij een vriendin heeft?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Jij had toch geen vriendin las ik in klb?
Nu opeens weer wel?
Ik moest lachen, bedankt man! Op welke leeftijd krijgen mensen wel perspectief volgens jou, Richard?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:56 schreef RichardDawkins het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |