abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135634019
wat voor een valentijnscadeau kan ik voor haar maken. Ik heb veel tijd dus enige suggesties?
pi_135634097
Sm-sessie
pi_135634124
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:53 schreef alexisbest het volgende:
wat voor een valentijnscadeau kan ik voor haar maken. Ik heb veel tijd dus enige suggesties?
Dat vind ik dan wel weer lief. Dat je het zelf gaat maken O+

Maar wat? geen flauw idee. Brei een trui?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_135634409
Kogelbrief
pi_135634824
Maak een boomhut voor jullie samen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135635228
Gaatjes in je condooms
pi_135636401
Maak een belofte dat je volgend jaar niet zo saai en niet origineel zal zijn en door het jaar heen haar zal verassen in plaats van op een dag waarvan anderen zeggen dat het specifiek daarop moet.

Wat zijn pubers toch voorspelbaar soms. Ieder mogelijk topic dat een 16 jarige aap kan verzinnen vanuit dat zwaar beperkte levensperspectief wordt door alexje eruit gepompt.

What's next? "af en toe lijkt mijn stem ineens zwaarder, is dit normaal?"
pi_135636974
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Maak een belofte dat je volgend jaar niet zo saai en niet origineel zal zijn en door het jaar heen haar zal verassen in plaats van op een dag waarvan anderen zeggen dat het specifiek daarop moet.

Wat zijn pubers toch voorspelbaar soms. Ieder mogelijk topic dat een 16 jarige aap kan verzinnen vanuit dat zwaar beperkte levensperspectief wordt door alexje eruit gepompt.

verzuurd much?! :')
S. 2014
J. 2016
pi_135638259
Ik zou helemaal niets doen.

Het is niet bepaald bevorderlijk voor je kansen wanneer je iemand op Valentijnsdag, out of the blue, voor het blok zet, Dat is veel te plotseling en te confronterend, waardoor mensen de situatie al afwijzen voordat ze erover na hebben kunnen denken.
Want dat is wat ze dan doen. Ze kennen jou niet, ze kennen alleen de situatie die je hen brengt.
En wanneer de situatie dan als onprettig wordt ervaren dan zijn je kansen al verspeelt voordat je eraan begonnen bent.

Wat je veel beter kunt doen is iemand gewoon op een vrijblijvende lunch uitnodigen, of een drankje met ze delen. Gaande weg raak je vanzelf aan de praat en leer je elkaar kennen.
Als je dan een aantal keer afgesproken hebt op die manier dan is het ontstaan van een relatie gewoon een natuurlijk proces.

Verkering vragen werkt niet,
Ik doe mijn best.
pi_135641513
quote:

Jouw leven is inderdaad een stuk prettiger.

Misplaatste kritiek geven als ´volwassene´ op een internetforum aan een puber in het weekend en in het algemeen iedereen willen afkraken met ´baasachtig´ taalgebruik.

Ik ben normaal gesproken tegen zelfmedelijden, maar in dit geval.....
pi_135641527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef Woutjeh het volgende:
Ik zou helemaal niets doen.

Het is niet bepaald bevorderlijk voor je kansen wanneer je iemand op Valentijnsdag, out of the blue, voor het blok zet, Dat is veel te plotseling en te confronterend, waardoor mensen de situatie al afwijzen voordat ze erover na hebben kunnen denken.
Want dat is wat ze dan doen. Ze kennen jou niet, ze kennen alleen de situatie die je hen brengt.
En wanneer de situatie dan als onprettig wordt ervaren dan zijn je kansen al verspeelt voordat je eraan begonnen bent.

Wat je veel beter kunt doen is iemand gewoon op een vrijblijvende lunch uitnodigen, of een drankje met ze delen. Gaande weg raak je vanzelf aan de praat en leer je elkaar kennen.
Als je dan een aantal keer afgesproken hebt op die manier dan is het ontstaan van een relatie gewoon een natuurlijk proces.

Verkering vragen werkt niet,
´
ik ga dagelijks met dit meisje om....
pi_135642562
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135647363
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef alexisbest het volgende:

[..]

´
ik ga dagelijks met dit meisje om....
Maar weet ze dat jij haar leuk vindt?
Zijn jullie echt samen uit geweest of 'spreek je haar wel eens' en blijft het daar bij?
Ik doe mijn best.
pi_135647570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Maar weet ze dat jij haar leuk vindt?
Zijn jullie echt samen uit geweest of 'spreek je haar wel eens' en blijft het daar bij?
ja ik heb het wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en we praten vaak en ze vindt mij ook leuk denk ik.

Maar de grote vraag is, hoe zet je die volgende stap..
pi_135647666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef alexisbest het volgende:

[..]

ja ik heb het wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en we praten vaak en ze vindt mij ook leuk denk ik.

Vraag haar om een glasje te gaan drinken. Moet toch lukken? :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135648980
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef alexisbest het volgende:

[..]

Allright, in dat geval is het inderdaad tijd om de volgende stap te zetten en haar mee uit te vragen.
En het beste advies dat ik je daarin kan geven is, ga het gewoon doen.
Er zijn al zoveel mensen die eindeloos wachten, twijfelen, uitstellen, totdat het schip gevaren is en ze nul op het rekest krijgen.

Til er niet teveel aan en houd het luchtig.
Vraag gewoon of het haar leuk lijkt om samen eens een drankje te gaan drinken.
Meer dan dat hoeft niet voor je eerste date.
Ik doe mijn best.
pi_135706653
Jij had toch geen vriendin las ik in klb?
Nu opeens weer wel?
pi_135709629
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 02:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Jij had toch geen vriendin las ik in klb?
Nu opeens weer wel?
Waar lees jij dat hij een vriendin heeft?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:17:27 #19
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135710108
Waarom doe je dat speciaal voor valentijnsdag? Onzin...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 20 januari 2014 @ 10:43:23 #20
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135710702
quote:

Ik moest lachen, bedankt man! Op welke leeftijd krijgen mensen wel perspectief volgens jou, Richard?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:02:45 #21
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135713156
Maak zelf coke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')