Ervan uitgaande dat Boer op de 500m 3 tiende verliest, moet ze op de 1000m 1 seconde goedmaken. Met een laatste binnenbocht is dat niet onmogelijk.quote:
Maar rekenend met hetzelfde verschil op de 1000m, dan moet Boer de tweede 500m 4 hondersten sneller rijden dan Yu.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Boer op de 500m 3 tiende verliest, moet ze op de 1000m 1 seconde goedmaken. Met een laatste binnenbocht is dat niet onmogelijk.
Dat valt met deze dingen verrassend genoeg over het algemeen wel mee (wie er wint dus)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan wordt je nog genaaid bij de Toto
Ik heb de eerste afstand overgeslagen, later wel half teruggekeken. 500 meter was wat tegenvallend, eigenlijk alleen M. Mulder een goede tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
Wie zijn er trouwens om 6 uur opgestaan?
Ik val net binnen bij de 1k vrouwen en niet heel veel gemist of wel?
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was best druk hier om 6 uurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
Ik val net binnen bij de 1k vrouwen en niet heel veel gemist of wel?
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:27 schreef Felagund het volgende:
Niemand reageert op de speaker dat ze moeten applaudisseren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet.Ik ook niet. Lag nog gewoon in bed te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf iets na 6.
Jammer alleen dat ik geen energie meer heb om vandaag iets te gaan doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:27 schreef komrad het volgende:
Netjes dat jullie er op tijd bij waren
Wat wel fijn is dat het klaar is en dat je dan gewoon je dag kunt beginnen!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.
Succesvolle lege stoeltjes tifoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.
Echt hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Nagashima, het publiek gaat he-le-maal uit z'n dak
Iedereen staat, en ik sta ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Nagashima, het publiek gaat he-le-maal uit z'n dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |