Jonge bij al die festivals staat ook beveiliging daar klim je ook zo een hekkie overquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef lovely_sunset het volgende:
In man bijt hond was een stukje daarover. Er staat wel beveiliging... Enne het is in Laren ofzo ergens.
Prive terrein dus ze mogen je aanhouden en vasthouden tot de politie aanwezig is. Hebben ze geen priveschool op het kamp?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jonge bij al die festivals staat ook beveiliging daar klim je ook zo een hekkie overEn wat willen ze doen, je arresteren? mag niet. je overdragen aan de politie? mag niet. ze mogen je alleen wegsturen.
Dus, wie durft?
Ben jij DE Frank uit Elst?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef FrankElst het volgende:
Ik doe mee, TS. Zitten er ook wijven in Utopia?
Ik wil namelijk wel weer eens een kutje likken.
doe me maar twee pillen van wat jij hebt genomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jonge bij al die festivals staat ook beveiliging daar klim je ook zo een hekkie overEn wat willen ze doen, je arresteren? mag niet. je overdragen aan de politie? mag niet. ze mogen je alleen wegsturen.
Dus, wie durft?
Hier is er één.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef FrankElst het volgende:
Ik doe mee, TS. Zitten er ook wijven in Utopia?
Ik wil namelijk wel weer eens een kutje likken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind grand cru altijd wat bitter, zit er niet een beetje een nouveau riche goedkope rosseco tussen? Ik heb al verkering, zoek meer iets voor erbij.
Dat lijkt me een hermafrodiet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |