SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.quote:![]()
De ergste crash is al wel geweest ja..in de aanloop naar TOTY en op dag 1. Maar de boel is wel hard gecrashed hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sif Dos Santos zakt lekker verder
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als ze de boel echt 24u in packs gooien dan moet de boel wel crashen zou je denken ja..maar dat moet ik nog maar zien. Met EA weet je het nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond gaat het heel hard crashenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
WTF. speel tegen een 442 team met de rechterkant helemaal bezet met legends. en de linkerkant met psg spelers. Ook sif ibra.![]()
![]()
Van Basten. Pires, Rui costa, Neville en Rijkaard en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal. King Blampz heet hij.
Keeper is Lehman![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal.
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
tegen dat legends team?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
2-290ste minuut longshot van 40 meter
![]()
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb nu nog 200 van de 650k over, dat moet wel op komen... Tot nu toe alleen winst gemaakt op Kompany en Yaya Touré.Er zaten wel nog 2 non-rare spelers in die ik al in mijn club had staan, maar dan zijn het er nog steeds weinig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelers![]()
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nice![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |