abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135615735
Gelukkig afgelopen maandag de overdracht gehad, dus direct in het huis aan het klussen, immers wat vandaag is gedaan hoeft morgen niet meer.
Nu ben ik al vanaf maandag elke dag die toilet aan het reinigen, van biotex tot een een middel wat ze voor hondenkennels gebruiken, ik krijg die oude zeiklucht niet uit de toilet, nu ben ik zelf ziek en verkouden en ruik het niet meer, ja ik weet het, het is ook een oplossing, maar nu zegt mijn vriend dat hij het nog steeds kan ruiken.

Iemand enig idee hoe ik die vieze lucht uit de toilet krijg??
pi_135615918
Ligt eraan waar het is. Ik heb een oude pot.

Ik gebruik af en toe azijn. Eerst met een vieze doek het water wegdeppen.
Daarna de vieze doek natmaken met azijn. En tegen de spuit aandrukken. Daarnaast nog wat azijn in de pot zelf mikken. Paar uur laten inwerken en dan goed spoelen.

Werkt als een tierelier.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:17:46 #3
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135616212
Het hoeft niet aan de pot zèlf te liggen, kan ook dat de vorige bewoner wellicht regelmatig mismikte en dat er dus ook urinesporen zitten tegen de tegels en in de voegen. :{

Maar probeer eerst Greyson zijn truc, hopelijk gaat die lucht dan al weg!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135616442
Ja ik heb het idee dat het de vloer is, zal vanavond de vloer wel insmeren met azijn
pi_135617046
Wellicht even goed luchten en alle tegels goed schoonmaken.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:39:33 #6
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135617502
Als het eenmaal in de voegen zit, krijg je dat er vreselijk moeilijk uit, Enige optie is tegelvloertje eruit, nieuw tegelvloertje erin. is het gelijk weer netjes.

NB: Ik zou een wc pot en bril hoe dan ook vernieuwen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135619045
klinkt alsof het in de voegen is getrokken :r
hoeft idd niet de pot zelf te zijn
pi_135622021
Citronella over die voegen laten lopen moet helpen. Desnoods onverdund.
pi_135624505
De stoomreiniger er op zetten. :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_135625619
Vloertegels eruit, nieuwe plakken. Nieuwe pot, bril, drukknoppen...

Dan is het weer thuis en niet "huis".
Laat die handjes wapperen!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:22:26 #11
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_135625850

Wel opletten, die dingen bevatten vaak een behoorlijk hoge concentratie chloor..
pi_135625974
Wasdadaaaahn?
Laat die handjes wapperen!
pi_135633392
Sodaoplossing. Dat neutraliseert urinezuur.

Je weet zeker dat het geen rioollucht (tgv lekkage pot - riiol) is?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_135636314
Je kan toch voegen verwijderen met een multitool ofzo, en dan opnieuw voegen? Je hoeft toch niet opnieuw te tegelen om opnieuw te kunnen voegen lijkt mij... Ik had hier een wand in de badkamer waar de voegen een beetje diep lagen op sommige plekken, heb er gewoon overheen gesmeerd en het ziet er weer netjes en fris uit :) Anders kan je nog iets proberen als voegenfris o.i.d. Nieuw kitrandje en het toilet is weer als nieuw.
  zondag 19 januari 2014 @ 16:45:29 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135681763
HG voegenreiniger in combinatie met HG nare luchtjes verwijderaar heeft hier enorm geholpen!

En we hebben de wc doorgespoeld met chloor vanuit de spoelbak. Weet je zeker dat het overal langs komt.
#26 || Luciano da Silva
pi_135681970
Schroef de pot eens los en maak er onder ook schoon (wie wat wat er onder is gedruppeld), tenzij hij vastgekit is :p
pi_135682463
Muren en vloer inderdaad ook goed schoonmaken. Zo hebben we de lucht bij mijn opa en oma's wc ook eindelijk weg gekregen :Y
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_135694481
Jaa was ik weer, hele dag weer druk in huis bezig geweest, volgens mijn vriend begint het wel minder te worden, ik ruik uiteraard niets, nog steeds verkouden.
Ik smeer de vloer straks weer in met azijn en dan mijn bedje weer in.
pi_135783530
Het klinkt heel ranzig (dus visualiseer ook ranzigheid) Idd een nieuwe wc bril erop scheelt al een hoop :p Dan heb je op een goedkope manier het gevoel van nieuwe wc. Verder veel boenen, pak een oude tandenborstel en schrob overal de kleine randjes en aansluitingen
pi_135832982
Als je pech hebt en het is een hele oude situatie dan kon er wel eens een houden balk onder die pot zitten in gemetsleld hoop da tik het goed tik !
Als die bezeikt is etc. krijg je de stank nooit eruit tezij je gaat slopen.
pi_135838411
Zou wel de rioolstank zijn verwacht ik. heeft het huis een tijd leeg gestaan?
pi_135839454
De afgelopen 10 jaar heeft hier een bouwvakker gezeten, die het gehele huis heeft aangepakt, alleen de keuken is wat verouderd, alleen elektrisch, kitten en voegen kon de beste man niet zo goed.
Mijn vader gaat het hele elektrisch nalopen, want in de keuken is het aldoor een verrassing doet de lamp het of doet hij het niet en in de schuur is het kroonsteentje hier, plakband daar en schroefje zus en kastje zo en de lamp doet het nog steeds niet.

De toilet valt nu mee, elke avond azijn gesmeerd en elke ochtend schoongemaakt, heb ook schoonmaakmiddelen in het fonteintje gedaan zodat ik zeker weet dat die niet stinkt.
Nu is het gewoon even afwachten wat er gebeurd na een fikse regenbui
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')