Tsja, dan kan je dus aangehouden worden voor diefstal, ook als je de winkel nog niet hebt verlatenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Greyson het volgende:
Ik gebruik altijd een eigen meegenomen boodschappen tas... Pak nooit zo'n lomp mandje of een kar.
Echt? Nog nooit last van gehad. Lijkt me erg sterk trouwens.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je dus aangehouden worden voor diefstal, ook als je de winkel nog niet hebt verlaten(welke BN'er overkwam dat ook alweer?)
Ik winkel iedere dag daar en ben er nog nooit op aan gesproken.. Ik hou mijn boodschappen tas wel paraat ter inzage of vouw het op als ik de spullen op de band heb liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je dus aangehouden worden voor diefstal, ook als je de winkel nog niet hebt verlaten(welke BN'er overkwam dat ook alweer?)
Ik ook niet en soms loop ik met spullen van de markt of de AH aan de kinderwagen en dan loop ik snel nog even de lidl in. dan is het afrekenen en niemand die iets zegt.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit last van gehad. Lijkt me erg sterk trouwens.
Goffer, ben net terug met een mandje vol boodschappen.... pleepapier vergeten.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:25 schreef kvd het volgende:
De blauwe is deze week in de aanbieding, een xxl pak (20 rollen) voor ¤4,99. Ga de voorraad maar weer eens uitbreiden
Damn wat een hightech shit johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:52 schreef tralalala het volgende:
Pas een keer naar de Lidl een dorp verderop geweest, brede paden, normaal volk en normaal personeel.
Daar heb ik die 5 minuutjes verder rijden wel voor over de volgende keer.![]()
Bij de Lidl waar ik normaal kom hebben ze trouwens karretjes die blokkeren als je te ver van de Lidl loopt.
Dus als je auto aan de rand van de parkeerplaats staat schiet dat ding op slot, daar sta je dan.
Mijn grote haat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Al die karren zijn aids inderdaad. Ik ging zaterdag een boodschap doen, ik werd echt helemaal gek, overal maar karren inh het wilde weg, ik heb er een heleboel gewoon naar de kant gezwiept, ongelooflijk hoeveel mensen hun kar gewoon in het midden van het pad laten staan en vervolgens weglopen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn grote haat.![]()
Rekening houden met een ander is lastig, ik zwiep ze ook altijd aan de kant. Één keer per ongeluk de schenen geraakt van de eigenaresse, we hebben vuil naar elkaar gestaard en ik heb geen sorry gezegd.
Had ik gister dus ook, dus daarnet nog maar even terug. Geen straf, verse broodjes meegenomen!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goffer, ben net terug met een mandje vol boodschappen.... pleepapier vergeten.
Ik Lidlde op de terugweg van mijn werk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Had ik gister dus ook, dus daarnet nog maar even terug. Geen straf, verse broodjes meegenomen!!!
Meestal voor mij al een indicatie om zulke wijken te mijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:52 schreef tralalala het volgende:
Bij de Lidl waar ik normaal kom hebben ze trouwens karretjes die blokkeren als je te ver van de Lidl loopt.
Dus als je auto aan de rand van de parkeerplaats staat schiet dat ding op slot, daar sta je dan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn grote haat.![]()
Rekening houden met een ander is lastig, ik zwiep ze ook altijd aan de kant. Één keer per ongeluk de schenen geraakt van de eigenaresse, we hebben vuil naar elkaar gestaard en ik heb geen sorry gezegd.
Ik ook gister, maar ja ik was er nu toch weer dus voor vandaag ook broodjes meegenomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik Lidlde op de terugweg van mijn werk.En versche broodjes had ik wel aan gedacht.
Wat moet je met zo'n hoeveelheid???quote:
5 liter Franse uiensoep maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n hoeveelheid???
Mij te veel gedoe voor een sowieso al goedkoop product als uien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef Elan het volgende:
5 liter Franse uiensoep maken.
De rest snij ik en vries ik in voor als ik een keer snel uien nodig heb.
Receptje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
5 liter Franse uiensoep maken.
De rest snij ik en vries ik in voor als ik een keer snel uien nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |