abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135601797
Ik zit te twijfelen of ik een schuine pony zal laten knippen, heb dat in het verleden ook al gehad maar op het moment zit ik boven mijn ideale gewicht en ik vind dat dat vooral in mijn gezicht te zien is.

Doe er natuurlijk ook alles aan om af te vallen maar in de tussentijd, maakt een schuine pony je gezicht slanker of juist dikker?

Zo'n pony bedoel ik dan...
pi_135601844
Als je te dik bent maakt een kapsel vrij weinig uit om je er aantrekkelijk uit te laten zien hoor.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:09:47 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135601991
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Seam het volgende:
Als je te dik bent maakt een kapsel vrij weinig uit om je er aantrekkelijk uit te laten zien hoor.
dit indd

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirjam op 17-01-2014 14:10:21 ]
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135602019
flauw gevraag om pics hoeft niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135602046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik wou net zeggen. Alsof een mening van iemand de hele lading dekt :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:11:23 #6
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135602060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef Mirjam het volgende:
probeer te helpen heur
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135602149
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Seam het volgende:
waarom denk je dat ik wil afvallen ;) dik is trouwens een groot woord, meer mollig.
pi_135602263
Mwah een dik iemand is niet per definitie lelijk vind ik. Het ligt er maar net aan hoe je je presenteert. Als je in van die hobbezakken loopt met uggs eronder, ja dan vind ik dikke mensen niet mooi. Maar als je er een beetje verzorgd bijloopt met kleding die bij wat vollere mensen past, dan kan het ook wel leuk en mooi zijn.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:59:50 #9
413550 Mrs.Jetson
graag verwijderen
pi_135641496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mwah een dik iemand is niet per definitie lelijk vind ik. Het ligt er maar net aan hoe je je presenteert. Als je in van die hobbezakken loopt met uggs eronder, ja dan vind ik dikke mensen niet mooi. Maar als je er een beetje verzorgd bijloopt met kleding die bij wat vollere mensen past, dan kan het ook wel leuk en mooi zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je kunt er best leuk uit zien als je wat voller bent. Maar te strakke kleding is sowieso not-done. Met strakke kleding accentueer je sowieso nogal je lichaamsvormen en ik denk dat je dat juist niet wilt als je een beetje mollig bent.
pi_135642195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef Mrs.Jetson het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je kunt er best leuk uit zien als je wat voller bent. Maar te strakke kleding is sowieso not-done. Met strakke kleding accentueer je sowieso nogal je lichaamsvormen en ik denk dat je dat juist niet wilt als je een beetje mollig bent.
Dit dus. Dikke mensen in strakke kleding vind ik echt verschrikkelijk!

Verder denk ik niet dat een pony veel verschil zal maken, hij bedekt namelijk toch alleen maar je voorhoofd, en daaraan is zelden te zien hoe zwaar iemand is.
pi_135642482
Een pony is in ieder geval vrijwel altijd een verbetering.
pi_135657437
Een pony maakt je gezicht korter. Dus daarmee ook wat breder. Wat niet echt helpt als je al een voller gezicht hebt :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:33:03 #13
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_135658557
Mwah, moet echt staan bij je gezegd dus ik denk dat je beter mensen om je heen kunt vragen wat ze ervan vinden. Een schuine pony bij een bolle/dikke kop vind ik lelijk.

YOU'RE WELCOME!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_135666829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef BlueJeans het volgende:
Mwah, moet echt staan bij je gezegd dus ik denk dat je beter mensen om je heen kunt vragen wat ze ervan vinden. Een schuine pony bij een bolle/dikke kop vind ik lelijk.

YOU'RE WELCOME!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij pics van voorbeelden van mensen bij wie het niet staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')