dit inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Seam het volgende:
Als je te dik bent maakt een kapsel vrij weinig uit om je er aantrekkelijk uit te laten zien hoor.
probeer te helpen heurquote:
waarom denk je dat ik wil afvallenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Seam het volgende:
Als je te dik bent maakt een kapsel vrij weinig uit om je er aantrekkelijk uit te laten zien hoor.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mwah een dik iemand is niet per definitie lelijk vind ik. Het ligt er maar net aan hoe je je presenteert. Als je in van die hobbezakken loopt met uggs eronder, ja dan vind ik dikke mensen niet mooi. Maar als je er een beetje verzorgd bijloopt met kleding die bij wat vollere mensen past, dan kan het ook wel leuk en mooi zijn.
Dit dus. Dikke mensen in strakke kleding vind ik echt verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef Mrs.Jetson het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je kunt er best leuk uit zien als je wat voller bent. Maar te strakke kleding is sowieso not-done. Met strakke kleding accentueer je sowieso nogal je lichaamsvormen en ik denk dat je dat juist niet wilt als je een beetje mollig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef BlueJeans het volgende:
Mwah, moet echt staan bij je gezegd dus ik denk dat je beter mensen om je heen kunt vragen wat ze ervan vinden. Een schuine pony bij een bolle/dikke kop vind ik lelijk.
YOU'RE WELCOME!Heb jij pics van voorbeelden van mensen bij wie het niet staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |