http://www.gomagazine.nl/cover/finalscratch/index.jsp
Carl Cox en Sven Vath hebben ook aan dit experiment mee gedaan.
En het is nog uitgevonden door een Nederlander ook !
quote:Ongeveer 900 euro.
Op maandag 7 oktober 2002 11:59 schreef Reintje het volgende:
War kost zo'n grapje???
quote:Zeker allemaal hardware he???
Op maandag 7 oktober 2002 12:03 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ongeveer 900 euro.
quote:Yep, en een stuk software. Je gewone draaitafels sluit je aan op de Finalscratch, vervolgens pak je de speciale platen die bij de FS horen. Op deze platen staat een tijdcode. Deze code wordt via de FS hardware naar je PC verstuurt. Speciale software zorgt voor de interfacing tussen de platen en je digitale audio (MP3, WAV, enz...).
Op maandag 7 oktober 2002 12:05 schreef Reintje het volgende:[..]
Zeker allemaal hardware he???
een van de vaste bezoekers van het dj draadje op got heeft het setje en vindt het helemaal geweldig
als ik het geld ervoor had had ik er ook gelijk een besteld
er is ook een of ander slap aftreksel genaamd d-vinyl op de markt sinds kort, met een extra hardware controller a la zo'n denon frontje en is 100 euro duurder
Zojuist nog even gekeken bij Music-Produktiv in Duitsland (die zaak ligt vlak over de grens bij Enschede) en daar kost dat ding 699 euro... scheelt toch weer.
quote:Ik ga 'dr volgend jaar wel 1 kopen denk ik, 699 Euro vind ik echt alles meevallen ! Ik heb wel duurdere equipment staan iig.
Op dinsdag 8 oktober 2002 08:28 schreef MSXUser het volgende:
Ik bleek een oude adviesprijs te hebben van de FS. Bij het zien van de Feedbackprijs dacht ik gelijk 'Feedback en goedkoop?? Dat kan niet!', en inderdaad...Zojuist nog even gekeken bij Music-Produktiv in Duitsland (die zaak ligt vlak over de grens bij Enschede) en daar kost dat ding 699 euro... scheelt toch weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |