quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een wilde, met je junglecoupe
pics, plattegrond, geef me allezquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks bby. :$
[..]
Nee man.
[..]
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.
Wil al langer hier weg, maar kwam elke keer op op 10e plaats ofzo. En nu stond ik meteen 1e.
[..]
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.
Ja particulier.. dat zijn echt haaiekoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks bby. :$
[..]
Nee man.
[..]
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.
Wil al langer hier weg, maar kwam elke keer op op 10e plaats ofzo. En nu stond ik meteen 1e.
[..]
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.quote:
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja particulier.. dat zijn echt haaiekoppenvragen echt ziek veel geld.
Nice man, gelijk 1e plek. Twijfel je dan niet wat er mis is met de woning?had ik wel met mijn 1e woning.
Same city btw?
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Salatrel het volgende:
fotograferen photoshoppen doe je zohttp://www.boredpanda.com(...)phy-elena-shumilova/
engeland?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.
[..]
terwijl ze zoveel praatjes heeft hueheuehuehuequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
je vertelt me ook nooit wat [ afbeelding ]
Heb in 2012 half jaar in Liverpool gezeten voor m'n studie. Niets spannends hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
engeland?
je vertelt me ook nooit wat [ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
terwijl ze zoveel praatjes heeft hueheuehuehue
Ja, triest dat het zo moetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Engeland heb ik een week moeten overbruggen bij m'n moeder. Had geen dag langer moeten duren.
[..]
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.Vragen gewoon een maand huur + btw als 'bemiddelingskosten'.
![]()
Haha nee hoor. Daar kijk je toch een beetje doorheen. Vind het ook niet erg om te klussen ofzo. En vaak lost de woningbouw grote mankementen ook op, zijn ze toch verantwoordelijk voor.
[..]
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$
Ziet er sweet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt hè. Gaat vaak ook via zo'n verhuurmakelaar, dat zijn pas echt wolven.Vragen gewoon een maand huur + btw als 'bemiddelingskosten'.
![]()
Haha nee hoor. Daar kijk je toch een beetje doorheen. Vind het ook niet erg om te klussen ofzo. En vaak lost de woningbouw grote mankementen ook op, zijn ze toch verantwoordelijk voor.
[..]
Pics heb ik nog niet, plattegrond wel. :$
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb in 2012 half jaar in Liverpool gezeten voor m'n studie. Niets spannends hoor.
wel duur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nooit meer terug gekomen als ik jou was
Ik had ook een wasbak in de slaapkamerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziet er sweet uitalleen beetje raar die wasbak in slaapkamer.
Hoop alleen voor je dat het niet heel gehorig is. Bij mijn zus hebben haar buren een kind gekregen.als ik daar een kwartier zit heb ik zin om een "heeeeere's johnny!!!" te zetten.
Ga dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was nooit meer terug gekomen als ik jou was
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Wel handig in de winter om in te pissen.
wie weet. ooit. als ik er werk vind.quote:
Dat was in dat huis met enkele beglazingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |