SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Javi Martinez maar even aangeschaft, kan ik weer vooruit in dat nieuwe thematoernooi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof dit een veredeld amateur elftal is, zijn stuk voor stuk goede spelers die ik bijna allemaal al in andere teams heb gehad en daar wel goed speelden en in principe geschikte stats en work rates hebben voor hun rol in dit systeem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon beter om meteen een fatsoenlijk team om ze heen te bouwen? Ik bedoel, als je Messi bij FCDB laat meespelen, bakt ie er ook niks van.
In mijn fijnst spelende teams zitten spelers met nog wel lagere ratings, daar kijk ik niet zo naar, zat dure spelers van boven de 80 die ik minder vind dan spelers van rond de 78.
En Messi bij FCDB is FCDB naar de Eredivisie en daar ook gelijk in de subtop hoor, plus Messi die Coen Dillen uit de geschiedenisboeken scoort.![]()
1 speler van Barca, 1 van Real en 1 van Bayern in de basisquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef Zhano het volgende:
Wat zijn de requirements dan?
En Fuszy, misschien een andere keer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Hoppa, na taxes iets van 135k winst
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler requiredquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 speler van Barca, 1 van Real en 1 van Bayern in de basis![]()
![]()
Ze noemen het de finalistencup, ofzoiets. Mijn voorspelling: Thiago en Javi Martinez gaan duur worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler requiredNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Top 3 van Ballon d'Or neem ik aan..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler required![]()
Te hoog?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Zhano het volgende:
Nee was me aan het irriteren aan de prijs van Lichtsteiner
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF MAtuidi al naar 68k 60k BINal die IF's die nu 200k goedkoper zijn geworden dan een paar dagen geleden
![]()
![]()
Lichsteiner lijkt me nu wel een baas na die stat upgrades.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lichsteiner lijkt me nu wel een baas na die stat upgrades.![]()
Heb je databases aangevinkt waar hij bij mag en/of een goede rol gegevenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.![]()
Heb je hem toegevoegd als SA?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.
rechtermuisklik op user -> properties.
server roles
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nani kopen en in mijn team plaatsen ipv Mirallas
of Cech kopen en in mijn team plaatsen ipv Mignolet?Feyenoord Rotterdam![]()
DB stuff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: