Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef Laysa het volgende:
Als ik al wAt geef, geef ik naar mijn budget. En dat is niet veel.
En eigenlijk vind ik het een beetje lame dat cadeautjes geven. DT vind ik leuk bij kinderen, maar ik vind het waardevoller bij volwassenen dat je elkaar ziet
Maar daar zal ik wel alleen in staan
Nee daar ben ik het mee eens , ik ben met een kaartje net zo blij als met een kado, het gaat erom dat mensen aan je denkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef Laysa het volgende:
Als ik al wAt geef, geef ik naar mijn budget. En dat is niet veel.
En eigenlijk vind ik het een beetje lame dat cadeautjes geven. DT vind ik leuk bij kinderen, maar ik vind het waardevoller bij volwassenen dat je elkaar ziet
Maar daar zal ik wel alleen in staan
Johquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo lastig, hoeveel geld geef je voor een verjaardag. Morgen vieren we de verjaardag van D.'s broertje, geen idee hoeveel we uit moeten geven. We moeten met de auto van hier naar Groningen dus eigenlijk vind ik dat wel duur zat![]()
Oh en wat is Verliefd op Ibiza een ongelofelijke kut film.
Waarom dan precies? Omdat het meer kost voor de personen? Dus als je blijft avondeten op een verjaardag geef je ook meer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij wel ja. Ik hou daar toch rekening mee.
Idd veel geldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was toen IB zijn gedachte ook bij de bruiloft van zijn broer, van ik moet ook al een nieuw pak kopen+ Idd vrijgezellenfeest.
Zonder foto's is dat al genoeg vind ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd veel geld
Indaha, niemand komt de hele dag; ze eten gewoon thuis en komen rond 19.45 met een taxi op de locatie.
Dan 20.00 trouwceremonie en daarna feest tot 2 uur
Ik ga voor 50
Nee, maar als ik word uitgenodigd in een restaurant (waar ik persoonlijk een bruiloft meer mee te vergelijken vind) wel ja. Omdat het meer kost, maar ook omdat ik er meer voor terugkrijg en geen andere kosten hoef te maken. Ik hou daar wel een beetje rekening mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Omdat het meer kost voor de personen? Dus als je blijft avondeten op een verjaardag geef je ook meer?
Wij kregen van de "hele dag gasten" ook meer dan van de avondgangersquote:
Dank u en welterustenquote:
Jeetje wat een dure dag! En dan ook nog 50/75 euro uitgeven... Ik vind dat heel veel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, dat geld mag je eiks niet meerekenen, maar dat heb ik stiekem ook wel een beetje.
Middag vrijnemen, duur hotel (enige op loopafstand vd locatie) en met de auto naar Amsterdam
Dan nog vrijgezellenfeest + nieuwe kleertjes; daar gaat m'n eindejaarsuitkering
Ja, ik ook... je zou bang zijn om een uitnodiging te ontvangenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat een dure dag! En dan ook nog 50/75 euro uitgeven... Ik vind dat heel veel!
Ik dacht dat jij hem misschien wel leuk zou vinden, heb hem zelf niet gezien maar mij staat het thema gewoon niet aan dus ja, dan heb ik ook weinig zin en behoefte om te kijken.quote:
Maar ik heb het er echt niet voor over ook, dat is het meer... 75 euro vind ik prima voor daggasten, maar als ik alleen 's avonds kom zou het echt niet in me opkomen om dat te geven, ik vind dat echt veel te veel... maar hier in de regio is het volgens mij ook niet gebruikelijk om zoveel te gevenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik denk ook dat je niet moet vergelijken met wat anderen geven. Ik merk dat de ouders van IB dat soms ook doen. Mijn ouders zitten gewoon financieel gezien beter, en daar krijgen we meer/vaker iets van. En ik merk gewoon dat zijn ouders dan ook af en toe mee willen doen. Maar dat verwachten we echt totaal niet van ze dus dat hoeven ze dan ook niet te doen. Maar het is een beetje een pijnlijk onderwerp om over te hebben.
Ja met z'n tweeën dan toch? Of p.p.?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dan 25 euro wel een mooi bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |