Ja, misschien. Ik droom heel vaak over hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:22 schreef imikethat het volgende:
Gemiste kans en nu beginnen je eierstokken te rammelen
Al weet je z'n naam, dan weet je z'n facebook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik had zat nummer, en msn. Maar alles is weg![]()
.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Al weet je z'n naam, dan weet je z'n facebook.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:29 schreef imikethat het volgende:
Geef me je ping bby dan laat ik je aan mij denken
Weet ik dat..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Ja, maar ik vraag me af waarom ik hem vaak tegenkomt in mijn dromen? Wat heeft dit te betekenen? Straks droomt hij nooit over mij ofso
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Weet ik dat..Vast omdat je hem leuk vind. En als dat echt zo is, contact hem gewoon, wat heb je te verliezen?
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.
Je gevoel laat je al jaren in de steek en nu je eierstokken ook alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.
Haha, ik vind het flauw, hij komt vaak voor in mijn dromen, en ik weet niet waarom? Terwijl ik overdags nooit aan hem denkt, hoe komt ditquote:
Zo gemeen ben ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aaaah!! Naturist in het topic!! Waaaaaaaaaaaaaah!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aaaah!! Naturist in het topic!! Waaaaaaaaaaaaaah!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |