Als je er zo vanuit gaat dat ze allemaal bereikbaar zijn dan: Meer het gevoel van 'onbereikbaarheid' zeg maar. Je bent te schichtig om actie te ondernemen of eerlijk gezegd verlegen. Maar van binnen denk je toch (in mijn geval) die gene vol te willen ....quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ken het, alleen zijn het in mijn geval geen vrouwen en zijn ze niet onbereikbaar.
Ja, dat heb ik ook, maar dan ga ik er gewoon voorquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Meer het gevoel van 'onbereikbaarheid' zeg maar. Je bent te schichtig om actie te ondernemen of eerlijk gezegd verlegen. Maar van binnen denk je toch (in mijn geval) die gene vol te willen ....
Niet te veel details aan hem vragen. Hij is homo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan? Gewoon mensen uit je vriendenkring of..?
Oh nee, veel meer, ook bijv. mijn vroegere psycholoog en mijn muziek idool ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan? Gewoon mensen uit je vriendenkring of..?
pic?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb dat bij ons aller bekende HaywoodJablome.....
Dat had ik al gemeld, downiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Niet te veel details aan hem vragen. Hij is homo.
Vertel meer, fuck de homofoben hier!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh nee, veel meer, ook bijv. mijn vroegere psycholoog en mijn muziek idool ook.
Homopropaganda!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Niet te veel details aan hem vragen. Hij is homo.
Homofoob!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |