Ik zou er niet aan beginnen als je er niet de tijd voor kunt nemen.
quote:Ik heb er wel de tijd voor, het is alleen de vraag of zo'n beest een weekendje alleen kan blijven.
Op maandag 7 oktober 2002 10:49 schreef deGVR het volgende:
Reptielen en Amfibieën kosten veel tijd, geld en moeite. En ook veel research van te voren, want veel van die dieren kunnen flinke eisen stellen om uberhaupt te overleven.Ik zou er niet aan beginnen als je er niet de tijd voor kunt nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hubo op 07-10-2002 11:25]
Een Iguana Iguana:
quote:Alleen wildvang is verboden, nakweek niet.
Op maandag 7 oktober 2002 11:25 schreef Kogando het volgende:
Mijn zus heeft zo'n beest, maar die worden nou niet meer verkocht in nederland omdat dat verboden is.Een Iguana Iguana:
quote:Psies.
Op maandag 7 oktober 2002 11:41 schreef moussy het volgende:[..]
Alleen wildvang is verboden, nakweek niet.
Ze zijn gewoon te koop hoor, groene leguanen.
quote:Hmmz, volgens mij was er pas iets in de regelgeving veranderd. Je mocht ze eerst kopen met certificaat maar dat mocht nou ook niet meer.
Op maandag 7 oktober 2002 11:41 schreef moussy het volgende:[..]
Alleen wildvang is verboden, nakweek niet.
quote:De dierenbescherming wil dat alle exoten verboden worden, dus ook vissen.
Op maandag 7 oktober 2002 11:49 schreef Kogando het volgende:[..]
Hmmz, volgens mij was er pas iets in de regelgeving veranderd. Je mocht ze eerst kopen met certificaat maar dat mocht nou ook niet meer.
Heb je trouwens al een aquarium/terrarium waar ze in kunnen?
quote:Ik heb wel een oud vissenaquarium, maar dit lijkt me niet echt geschikt. Ik ben er al langer over aan het denken, maar ik wil eerst eens zien wat er allemaal bij komt kijken.
Op maandag 7 oktober 2002 12:05 schreef moussy het volgende:
Waar je ook even bij stil moet staan is, wat wil je gaan voeren, levend voer, sprinkhanen,krekeltjes, meelwormen of groenvoer.Heb je trouwens al een aquarium/terrarium waar ze in kunnen?
quote:Een aquarium kán wel.Alleen moet je wel rekening houden met de maat van de bak en de maximale lengte van het beestje. Je zou dus dan een beestje naar de bak moeten kiezen. Ipv eerst een beestje, dan een bak.
Op maandag 7 oktober 2002 12:08 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb wel een oud vissenaquarium, maar dit lijkt me niet echt geschikt. Ik ben er al langer over aan het denken, maar ik wil eerst eens zien wat er allemaal bij komt kijken.
Er ligt een dierenwinkel op 5 minuten afstand, dus voer zal geen bezwaar zijn.
Levend voer kan je uiteindelijk ook zelf gaan (op)kweken.
Wij hebben trouwens ooit eens een paludarium gehad.
quote:ga eens naar http://www.reptielenopvang.nl en stuur eens een emailtje.
Op maandag 7 oktober 2002 11:55 schreef Lexie het volgende:
Hechten hagedissen eigenlijk aan hun leefomgeving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |