quote:Al gekeken? Hoe is ie? Vertel!
Op woensdag 6 november 2002 19:53 schreef AntiChrist het volgende:
WOOHOO!!!! Star Wars Episode 2 DVD (NL)Dankzij vriendje Ash.
Mijn god Dat beeld!!!!
Haarscherp,
Het geluid zoals verwacht HEERLIJK!!! subwoofer stuitert half door het huis.
Medelijden met de mensen zonder 5.1 (ja ook met jou ASH, je mag wel een keertje bij mij komen kijken)
quote:Hey rustig snotaap! anders geen vroegtijdige DVD releases meer voor jou!
[b]
Medelijden met de mensen zonder 5.1(ja ook met jou ASH, je mag wel een keertje bij mij komen kijken)
quote:Dacht het niet
Op woensdag 6 november 2002 13:55 schreef anima het volgende:
oe vergeten te vermelden welke ik binnen heb gekregen-Cannibal! the musical (waarschiijnlijk de enige op fok!...
De CD/DVD bonnen die ik nog had liggen kwamen dus errug goed van pas:
Dus weet iemand of je dat van te voren kunt zien? (behalve dan aan de prijs)
quote:Zo'n kartonnen hoes heet een snapper en alle films die warner uitbrengt komen in zo'n hoesje, daar verander je niks aan.
Op zaterdag 9 november 2002 15:50 schreef Herfst het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je (online) kunt zien in wat voor hoesje je bestelde DVD zit? Ik ben nog niet zo lang bezig met dvd's, heb er nu een stuk of 10, maar van de week bestelde ik Ocean's Eleven, en die kwam in een of ander crappy kartonnen doosje (niet gek eigenlijk want hij was ook maar 10 euro). Ok het gaat om de film maar ik irriteer me eraan dat ik nu 10 mooie plastic doosjes heb en 1 kartonnen doosjeDus weet iemand of je dat van te voren kunt zien? (behalve dan aan de prijs)
Spider-Man: Limited Edition Collector's Gift Set (R1)
ps. Als je die snapper cases van Warner niet wilt, de enigste land die Warner films uitbrengt in normale keepcases is Australie, ik heb zelf bijvoorbeeld Swordfish uit Australie en die is in een gewone keepcase.
quote:* Pauzemuziekje opzet en even z'n Swordfish DVD opzoekt. *
Op zaterdag 9 november 2002 16:46 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
ps. Als je die snapper cases van Warner niet wilt, de enigste land die Warner films uitbrengt in normale keepcases is Australie, ik heb zelf bijvoorbeeld Swordfish uit Australie en die is in een gewone keepcase.
En de schokkende mededeling van vandaag is dat ik wel in de stad geweest ben, maar geen DVD's heb aangeschaft. Dat is toch een gebeurtenis die het vermelden waard is .
Stelletje klojo's bij RoDisc trouwens. Ze hadden daar eerst een hele rij bakken met films, mooi naar land uitgesplitst + een aparte Criterion bak. Erg fijn als je (zoals ik) regelmatig eens wat buitenlandse independant films wilt uitproberen. Nee hoor, dat was blijkbaar te handig, want alle buitenlandse films + Criterion edities staan nu gewoon tussen de overige films . Bloody bastards.
Oh, en de R1 5 DVD set van LotR kost daar de lieve som van 129 Geurootjes. Daar heb ik maar voor gepast. Zelfs met een eventuele BTW heffing komt de prijs bij Play nog op een Euro of 40 minder uit.
quote:HET!
Op maandag 4 november 2002 09:50 schreef Smots het volgende:[..]
Cool!
Bedankt, nu kan ik 'm gewoon uit het cellofaantje halen.
quote:* Smots stikt bijna in zijn mariakaakje
Op zaterdag 9 november 2002 18:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
* Pauzemuziekje opzet en even z'n Swordfish DVD opzoekt. *
Verrot ja.. Klopt. Was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.En de schokkende mededeling van vandaag is dat ik wel in de stad geweest ben, maar geen DVD's heb aangeschaft. Dat is toch een gebeurtenis die het vermelden waard is
.
Stelletje klojo's bij RoDisc trouwens. Ze hadden daar eerst een hele rij bakken met films, mooi naar land uitgesplitst + een aparte Criterion bak. Erg fijn als je (zoals ik) regelmatig eens wat buitenlandse independant films wilt uitproberen. Nee hoor, dat was blijkbaar te handig, want alle buitenlandse films + Criterion edities staan nu gewoon tussen de overige films
. Bloody bastards.
Oh, en de R1 5 DVD set van LotR kost daar de lieve som van 129 Geurootjes. Daar heb ik maar voor gepast. Zelfs met een eventuele BTW heffing komt de prijs bij Play nog op een Euro of 40 minder uit.
HOEVEEL?!?!?
Sodeknetter....
quote:welke regio heb jij?
Op maandag 11 november 2002 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
Euw? Ik heb het nog nagekeken, bij mij staat de film gewoon op één kant.
quote:Het zou kunnen dat ik de R1 heb. Ik zal straks nog eens goed op het hoesje kijken.
Op maandag 11 november 2002 14:59 schreef Smots het volgende:
welke regio heb jij?
ik heb de R2 UK-import.
De director's cut, met die documentaire erbij.
(niet NL ondertiteld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |