jawelquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Net zoals iedere aap wil ook jij een perfecte manier. Een manier die jou precies zal geven wat je wilt.
Die is er niet.
Oh mooi dan moet je hem dus al wel gevonden hebben anders kun je dat niet weten.quote:
Nee wat de perfecte manier verzin je niet. Die overkomt je zeer onverwachts.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Oh mooi dan moet je hem dus al wel gevonden hebben anders kun je dat niet weten.
Topic slotje dus.
Hahaha sprookjesboeken zitten lezen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:11 schreef alexisbest het volgende:
[..]
Nee wat de perfecte manier verzin je niet. Die overkomt je zeer onverwachts.
Maar ik wil dat onverwachtse moment combineren met mijn eigen flair, om zo het perfecte verhaal te creëren
Okéquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha sprookjesboeken zitten lezen?
Welkom in de realiteit. Er is geen god, geen karma, geen macht op aarde die iemand zeer onverwacht de perfecte manier ingeeft.
Eigen flair? Als je dat meende dan had je dit topic niet geopend want dan was alles al in kannen en kruiken.
Zeg tegen haar wat je van haar denkt en probeer erna maar om te gaan met de halve hartaanval als ze op je hart gaat staan en uitlacht. Ook vrouwen zoeken namelijk wel een beetje intelligentie in een man.
Ik adviseer een huisdier.
Fijn zo.quote:
Een kat, bij voorkeur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Welkom in de realiteit. Er is geen god, geen karma, geen macht op aarde die iemand zeer onverwacht de perfecte manier ingeeft.
Eigen flair? Als je dat meende dan had je dit topic niet geopend want dan was alles al in kannen en kruiken.
Zeg tegen haar wat je van haar denkt en probeer erna maar om te gaan met de halve hartaanval als ze op je hart gaat staan en je uitlacht. Ook vrouwen zoeken namelijk wel een beetje intelligentie in een man.
Nee ik respecteer jouw mening, maar ik geloof in dat 'sprookjesverhaal' en over een paar maanden of zelfs weken zal jij dat ook inzien Richard.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Fijn zo.
TS een huisdier, minder zorgen bij zijn vrouwelijke omgeving, iedereen blij.
Nou, slotje dan maar he.
Ware woorden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Zeg tegen haar wat je van haar denkt en probeer erna maar om te gaan met de halve hartaanval als ze op je hart gaat staan en je uitlacht. Ook vrouwen zoeken namelijk wel een beetje intelligentie in een man.
Dat wil ik nog wel eens zien, Alex!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:15 schreef alexisbest het volgende:
[..]
Nee ik respecteer jouw mening, maar ik geloof in dat 'sprookjesverhaal' en over een paar maanden of zelfs weken zal jij dat ook inzien Richard.
Precies. Je weet het niet. Je gelooft erin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:15 schreef alexisbest het volgende:
[..]
Nee ik respecteer jouw mening, maar ik geloof in dat 'sprookjesverhaal' en over een paar maanden of zelfs weken zal jij dat ook inzien Richard.
Ik denk dat Ts handje vasthouden al spannend genoeg vindtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef awiebo het volgende:
zie het hier zo vaak voorbij ..... Kont vol plassen.....lekker dampig met deze strenge winter.![]()
maarreuh..
Welke stap? specifiek? zoenen? vingeren? pijpen? neuken? anaal?![]()
of meer relationeel? Samen uitgaan? biosje, stappen? visite bij familie?
Verkering nemen? verloven?
dus wat specifiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |