3 kamelen voor Vas.rar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ook fucking boos worden dan.
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel gratis hebben hoor, ze bestaan namelijk niet hueheuheue.
aha jij bent dus die pedofiel die ze hebben opgepaktquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.
O dus alleen maar beelden van een fappende Murdera?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.
Wowquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dus alleen maar beelden van een fappende Murdera?
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, filmpjes staan op perversius.com
Waarom wil je uberhaupt een filmpje van panzer en cy zien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwam ik ooit toevallig tegen toen ik zocht naar een filmpje van Panzer en CY.
"Throw money on you and fuck you all."quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwam ik ooit toevallig tegen toen ik zocht naar een filmpje van Panzer en CY.
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaupt een filmpje van panzer en cy zien?
Wat een opluchting! Ik was even bang dat je zou zeggen 'dat is een goed leermoment' in de tweede zin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een opluchting! Ik was even bang dat je zou zeggen 'dat is een goed leermoment' in de tweede zin.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...
Dat is toch geen ongeluk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet toch elke dag wel een urinestraal uit een penis?
Fascinerend hoor.
Best welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet toch elke dag wel een urinestraal uit een penis?
Fascinerend hoor.
Mur is de oorzaak van alle kijkfiles in regio zuid-Hollandquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |