Nee... Ik ga er toch stiekem vanuit dat normale mannen het niet zo leuk vinden als degene met wie ze seks hebben het overduidelijk alles behalve leuk vindt. Dat ze een huilende vrouw onder zich toch een beetje als een moodkiller zien.quote:
Ah, ik had over het woord "verkrachting" gelezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee... Ik ga er toch stiekem vanuit dat normale mannen het niet zo leuk vinden als degene met wie ze seks hebben het overduidelijk alles behalve leuk vindt. Dat ze een huilende vrouw onder zich toch een beetje als een moodkiller zien.
Seks is een fijn iets, wederzijds genot, verkrachting is geweld.
Oh nee, dat kan ik wel begrijpen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, ik had over het woord "verkrachting" gelezen.
Ik dacht dat het ging over heteroseksuelen mannen die seks gaan hebben met andere mannen uit heftige seksuele frustratie.
Maja, ik geloof ook niet echt in 100 % heteroseksualiteit...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik wel begrijpen...
In kostscholen, in de zeevaart, in gevangenissen komt biseksualiteit inderdaad veel meer voor - bij gebrek aan vrouwen. Alleen ook daar is het grootste gedeelte van de mannen echt hetero en moeten er niet aan denken budah tegen te komen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, ik had over het woord "verkrachting" gelezen.
Ik dacht dat het ging over heteroseksuelen mannen die seks gaan hebben met andere mannen uit heftige seksuele frustratie.
Dan wil ik je toch wijzen op seksueel geweld jegens vrouwen in oorlogssituaties. Veel mannelijke soldaten die aan het front vechten zijn "uitgehongerd" naar fysiek contact met vrouwen en het moreel besef is toch al uitgeschakeld. Veel van dit soort uitspattingen van mensenrechtenschendingen zijn uitvoerig gedocumenteerd. Mijn analyse is dat seksuele frustratie wel degelijk meespeelt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee... Ik ga er toch stiekem vanuit dat normale mannen het niet zo leuk vinden als degene met wie ze seks hebben het overduidelijk alles behalve leuk vindt. Dat ze een huilende vrouw onder zich toch een beetje als een moodkiller zien.
Seks is een fijn iets, wederzijds genot, verkrachting is geweld.
Verkrachting als oorlogswapen, dat gaat niet zozeer over "uithongering" naar fysiek contact met vrouwen, dat gaat gewoon om geweld, het vernederen van de tegenstander. Want ze verkrachten niet op "eigen grond", ook al zijn ze daar nogsteeds binnen dat leger ipv bij een vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:09 schreef jaha het volgende:
[..]
Dan wil ik je toch wijzen op seksueel geweld jegens vrouwen in oorlogssituaties. Veel mannelijke soldaten die aan het front vechten zijn "uitgehongerd" naar fysiek contact met vrouwen en het moreel besef is toch al uitgeschakeld. Veel van dit soort uitspattingen van mensenrechtenschendingen zijn uitvoerig gedocumenteerd. Mijn analyse is dat seksuele frustratie wel degelijk meespeelt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen genieten niet van seks.
quote:
Dat gaat meer om als niemand dat heeft gedaan ooit, want als anderen dat wel doen dan kan je er wel een beeld bij scheppen en dus ook naar verlangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef K44S het volgende:
[..].
OT: ik ben van mening dat als een man nog nooit heeft afgetrokken, dat hij dus niet weet wat hij mist ( letterlijk ).
Als jij nog nooit seks hebt gehad, kun je nooit weten wat het is.
Als jij nog nooit auto hebt gereden, kun jij nooit weten wat het is.
Tja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat gaat meer om als niemand dat heeft gedaan ooit, want als anderen dat wel doen dan kan je er wel een beeld bij scheppen en dus ook naar verlangen.
Ja, vaak zat een hond zien "fappen", in het dierenrijk komt zelfbevrediging zat voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja.
Wat een hypothetische vraag op de zaterdagavond ..... bah
Maar goed,..... kijk maar naar het dierenrijk ( ooit een hond zien fappen? ) deze kan ik zich nauwelijks inhouden als deze zeg maar geil is.
Je hebt natuurlijk ook verschillende soorten verkrachtingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toch heb ik me laten vertellen dat er een omgekeerd verband is tussen verkrachtingen en legale prostitutie.
Honden kunnen zichzelf klaarlikken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja.
Wat een hypothetische vraag op de zaterdagavond ..... bah
Maar goed,..... kijk maar naar het dierenrijk ( ooit een hond zien fappen? ) deze kan ik zich nauwelijks inhouden als deze zeg maar geil is.
Wat voor kanjermongool ben je als je op zo'n reactie van zoveel dagen geleden nog zo'n 'puike' reactie in de vorm van een smiley moet geven?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef K44S het volgende:
[..].
OT: ik ben van mening dat als een man nog nooit heeft afgetrokken, dat hij dus niet weet wat hij mist ( letterlijk ).
Als jij nog nooit seks hebt gehad, kun je nooit weten wat het is.
Als jij nog nooit auto hebt gereden, kun jij nooit weten wat het is.
Internetheld.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat voor kanjermongool ben je als je op zo'n reactie van zoveel dagen geleden nog zo'n 'puike' reactie in de vorm van een smiley moet geven?
Omdat ik een mongool op zijn bestaan wijs?quote:
Knap dat jij weet dat ik een mongool ben, zonder dat je me daad werkelijk kent.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik een mongool op zijn bestaan wijs?Vreemde gedachtegang houd jij er op na.
Jouw reacties spreken boekdeeltjes enzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Knap dat jij weet dat ik een mongool ben, zonder dat je me daad werkelijk kent.
Aldus nog: internetheld.
Lekker happen joh !quote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw reacties spreken boekdeeltjes enzo.
Door blijven happen zou ik zeggen. Lijkt één der weinige dingen te zijn waar je goed in bentquote:
Gelukkig ben je net zo kansloos als wat ik ben, door te blijven reageren.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Door blijven happen zou ik zeggen. Lijkt één der weinige dingen te zijn waar je goed in bent
Met het verschil dat ik er niet om aan het huilen benquote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo kansloos als wat ik ben, door te blijven reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |