Zeg 't hem meid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:33 schreef Lalavy het volgende:
Als jij niet kon fappen zou je een probleem hebben ts, coïtus hebben word hem niet
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:32 schreef Dven het volgende:
Mannen verkrachten geen vrouwen om hun zaad kwijt te kunnen. Dan zouden ze wel naar de hoeren of kroeg gaan. Kuttopic.
Juist wel maar dan omgekeerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef TheAmazingSun het volgende:
Dan hadden we in ieder geval dit topic niet gehad
Vrouwen genieten niet van seks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Waarom gaat dit topic wederom alleen over mannen? Net alsof vrouwen niet aan zelfbevrediging doen.
LOL.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef sausagin het volgende:
Mannen zouden hun seksuele driften niet meer in toom kunnen houden d.m.v zelfbevrediging.
Dit. Straks gaat ze ook nog beweren dat vrouwen poepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen genieten niet van seks.
Toch heb ik me laten vertellen dat er een omgekeerd verband is tussen verkrachtingen en legale prostitutie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef erodome het volgende:
Ik vind mannen die zeggen dat mannen gaan verkrachten als ze geen seks krijgen(met zichzelf of een ander) altijd een beetje eng....
Ik vraag me af of dat waar is. Het beeld is nogal vertekend door andere factoren, maar bv een land als dubai kent verdacht weinig verkrachting vergeleken met vele andere landen waar men wel "vrije" toegang tot prostitutie heeft. Zoals gezegd een vertekend beeld omdat het onbekend is hoeveel mensen werkelijk aangifte doen van verkrachting door de andere wetten die er zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toch heb ik me laten vertellen dat er een omgekeerd verband is tussen verkrachtingen en legale prostitutie.
Is toch redelijk logisch ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef erodome het volgende:
Ik vind mannen die zeggen dat mannen gaan verkrachten als ze geen seks krijgen(met zichzelf of een ander) altijd een beetje eng....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |